Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : d16y7 vs d16w3 i ssak d16z6 vs d16w4



plama25
04-02-12, 12:30
witam moje pytanie jest który zestaw jest leszy??
wiadomo ze y7 ma w seri 105km ale w3 mam 115 o ile sie nie mylę no i czy z6 i w4 to jest to samo? czy któryś jest mocniejszy większy lub łatwieszy do zamontowania a jesli idąc dalej to jaka przepustnica nadawała by sie do tych zestawów dodam ze ma iść to pod dół silnika d14z4

mlodyxx
07-02-12, 19:48
d seria to d seria zaden nie jest wiekszy ani latwieszy do przelozenia przy kazdym ta sama robota jakby nie symbole na bloku to nawet d14 od d16 nie jeden by nie odroznil jakby staly obok siebie

Starstruck
07-02-12, 20:09
W3 ma delikatnie ostrzejszy wałek od Y7 (konkretnie to krzywki wydechowe) i ma poziomą przepustnicę. Zakładając wałek i ssaka W3 do Y7 wyjdzie ci to samo. D16W4 jest nowszy od D16Z6 (W4 był w HRV i końcowych 5d) i ma 2 KM więcej dzięki kolektorowi ssącemu, który ma chłodzenie wtrysków :). I to w sumie tyle.

radar333
07-02-12, 22:36
W3 ma plastikowego ssaka i wygląda podobnie do Y8.

plama25
08-02-12, 09:38
hmm czyli można uznać ze do dołu d14z4 głowica z w3 bedzie nieco mocniejsza od y7 i jeszcze jedno czy uszczelke pod głowice mam wtedy kupic do w3 czy d14z4 i to samo czy pasek rozrządu z w3 czy z d14z4??

mirasek
08-02-12, 09:54
Głowica d16w3 jest taka sama jak d14z4, różni się tylko wałkiem rozrządu.

rychulja
08-02-12, 10:41
Głowica d16w3 jest taka sama jak d14z4, różni się tylko wałkiem rozrządu.
CO ty takie bzdury opowiadasz,,,

Przedewszystkim zaworami, wielkością kanałów, długością

mirasek
08-02-12, 11:06
Porównywałeś czy tylko powtarzasz?

Saiti
08-02-12, 13:21
2 KM więcej dzięki kolektorowi ssącemu, który ma chłodzenie wtrysków

Będzie D16W5 które ma 129 KM czyli o jeszcze 2 więcej bo ma chłodzenie kanałów w ssącym.

Będzie D16W6 które ma 131 KM czyli o jeszcze 2 więcej bo ma chłodzenie kanałów w wydechowym.

Dziękuję ;)

mlodyxx
08-02-12, 19:09
najlepiej cale d16 schlodzic bedzie z 200koni ;D podlenek azotu i do dziela:D

rychulja
08-02-12, 22:53
Porównywałeś czy tylko powtarzasz?


Porównywałem głowice a4, y7 , w3 a nawet b2 :)
Ponadto w w3/b2 innaczej wygląda komora spalania bardziej podbija CR dlamnie tyle w tym temacie :D

Starstruck
08-02-12, 23:05
To skąd 2 KM więcej w D16W4 względem D16Z6? Ma ssaka z chłodzeniem wtrysków, to chyba stąd, c'nie? Przepier*alacie się chyba z nudów :).

mirasek
09-02-12, 09:39
Porównywałem głowice a4, y7 , w3 a nawet b2 :)
Ponadto w w3/b2 innaczej wygląda komora spalania bardziej podbija CR dlamnie tyle w tym temacie :D
Widzisz, a ja mówię o z4 i w3 :) nie wiem jak one się mają do czapki a4 czy y7

rychulja
09-02-12, 09:43
Widzisz, a ja mówię o z4 i w3 :) nie wiem jak one się mają do czapki a4 czy y7

zwracam honor

mirasek
09-02-12, 09:49
Spoko luz, sam byłem zdziwiony że te czapki są takie same :) komorę spalania faktycznie mają ciekawą, na krawędziach po części równą z płaszczyzną głowicy.

radar333
09-02-12, 11:25
A czy ten plastikowy ssak w D16W3 jest na przykład lepszy od najlepszego Y8? Bo wygląda bardzo podobnie (duża bańka) a jest plastikowy czyli zimniejszy powinien być? Wie coś ktoś o tym?

Starstruck
10-02-12, 14:38
Y8 nie jest "najlepszy". W3 ma bodajże węższe kanały.

radar333
10-02-12, 15:36
Czyli najlepszy ssący oem d-seria to D16W3? A do tego jeszcze palstikowy = zimniejszy?

rychulja
10-02-12, 19:34
Y8 nie jest "najlepszy". W3 ma bodajże węższe kanały.

To jaki seryjny jest najlepszy ?

mlodyxx
10-02-12, 21:29
tak wogole to ssak z w3 nie do wszystkiego podpasi bo ma krokowy na 3 piny a nie ma mozliwosci zalozyc tego dwu pinowego

radar333
10-02-12, 22:45
Pytam o to bo ziomek kupił MB4 z D16W3 i myśli nad zmianą ssaka na lepszy ale właśnie chyba to jest najlepszy (wygląda jak Y8 a do tego jest plastikowy). Y8 jest uznany za najlepszy ssący oem do d-serii. Pomijam z d-serii DOHC, wygląda na duży ale podchodzi tylko pod DOHC więc nie jest "d-seria kompatybilny".

Starstruck
11-02-12, 00:32
To jaki seryjny jest najlepszy ?

D15B a po nim D16W4. Poza tym Y8 jest identyczny jak D15Z6, przy czym D15Z6 jest o połowę tańszy :p.

zakit
11-02-12, 00:43
D15B a po nim D16W4. Poza tym Y8 jest identyczny jak D15Z6, przy czym D15Z6 jest o połowę tańszy :p.


d15b ma taki sam ssacy jak z6 wiec nie wiem w czym on jest najlepszy?

chyba ze mowisz o d15b 3 stage, to wtedy jest identyczny jak y8 i wtedy moglbym sie zgodzic.

Starstruck
11-02-12, 00:53
d15b ma taki sam ssacy jak z6 wiec nie wiem w czym on jest najlepszy?

chyba ze mowisz o d15b 3 stage, to wtedy jest identyczny jak y8 i wtedy moglbym sie zgodzic.

Wyglądem tak, ale różnią się szerokością kanałów :).

zakit
11-02-12, 02:16
ktore dokladnie, te z 2stage czy te z 3stage?

szczwanyhenio
15-02-12, 22:45
panowie
do kupienia ssak d15z6
jakie różnice w stosunku do d16z6, oprócz nieco innej budowy zewnętrznej, kanały do głowicy ten sam rozmiar ?
chce wrzucić do d15b7

pioootr
18-02-12, 22:02
Podłączę się do tematu:

Jakie są różnice w budowie głowic W3 oraz Y7 w stosunku do głowicy z silnika D14A4


Głowica d16w3 jest taka sama jak d14z4, różni się tylko wałkiem rozrządu.

nie wiem jak one się mają do czapki a4 czy y7

kamilos
08-03-14, 17:05
Witam! Panowie odgrzewam kotleta po 2 latach:) interesuje mnie kilka informacji dotyczące kolektora ssącego D16Y8 vs D15B
miałem kupować z Y8 ale już zaklepałem z D15B dokładnie (sedan v gen manual)
-podobno są takie same
-d15b ma przepustnice 60mm wew i egr oraz obd1
-mam krokowy na 3 piny i przy montażu obejdzie się bez niespodzianek typu zamiana wężyków, krokowy itp
-jak jest z tymi kanałami który ma największe w końcu?

pioootr
09-03-14, 08:40
Moim zdaniem troche szkoda kasy na ssak D15B.
Wszystkie ssaki z dużą bańką z silników 1,6 są prawie identyczne.
Najtaniej można kupić z silnika D16W4 lub W5
(domyślam się, kosztuje 1/4 tego co zapłaciłeś za D15B)

http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?p=2223702

vipek
09-03-14, 12:57
j.w tego ssaka z W5, którego Piotr podlinkował w moim temacie kupiłęm za 90zł