Zobacz pełną wersję : Przewody paliwowe a przeglad.
Witam wszystkich.urzywalem szukajki i nic konkretnego nieznalazlem co by mnie interesowalo.a mianowicie problem tkwi w przewodach paliwowych tzn civic 5d 1.4 16v nadwozie mb.bylem na przegladzie a tu zonk wywalil mnie bo skorodowaly przewody chamulcowe mysle ok.pojechalem do mechanika i po zdjeciu oslony przewodow (a mieszcza sie tam tez paliwowe) kapie benzyna i sa wszystkie w oplakanym stanie.chamulcowe beda wymienione ale z paliwowymi jest problem bo niemozna ich dokupic :( jest ich chyba trzy.wiem ze w aso sa ale koszt jest ogromny jakies 800-900zl.poradzcie cos.moze uzywke ma ktos na zbyciu.pozdrawiam.
link (http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?77655-zardzewiałe-przewody-hamulcowe&highlight=skorodowane+przewody)
Mechanikowi się pewnie nie chce,jest trochę roboty,ale wchodzą nowe miedziane i zapominasz o problemie.Powinien to ogarnąć bez żadnych problemów.
rozumiem doskonale ale jak on polaczy zlaczki? tlumaczyl mi ze sa jakies specjalne hondy i nieda rady.myslisz ze sciemnial?
Ale sciema... Zmien mechanika, bo ten do pracowitych nie nalezy. Swobodnie paliwowe i hamulcowe mozesz zamienic na miedziane, a same paliwowe rowniez alternatywnie gumowymi...
Wysłane z mojego XPERIA X8 za pomocą Tapatalk
Problem dla tego mechanika może być brak przyrządu do zarabiania przewodów.Mając przyrząd(nie jest drogi)można wykorzystać nawet twoje stare końcówki.Ale nawet jak pisze mafia35 "alternatywnie gumowymi" z naciskiem że przeznaczone są do benzyny.Najprostrzym wyjściem jest jednak spokojnie poszukać mechanika, który nie szuka problemów ,tylko wezmie się do pracy:)
1 Przewód miedź 312 zł
2 przewód guma 134 zł
3 wymiana przewodów paliwowych 196 zł
4 dem.zbiornika 127 zł
5 dem. tłumika 98 zł
6 dem. przew. ham. 307 zł
7 zarobienie przewodów 98 zł
Określenie jednym zdaniem naprawy?. Się h....e wycenili.
No to nieźle Cię skroili :)
Dlatego drodzy użytkownicy lepiej robić samemu w błocie i śniegu a nie przepłacać. To był mój ostatni wypad do jakiegokolwiek mechanika pozdro. :)
1 Przewód miedź 312 zł
2 przewód guma 134 zł
3 wymiana przewodów paliwowych 196 zł
4 dem.zbiornika 127 zł
5 dem. tłumika 98 zł
6 dem. przew. ham. 307 zł
7 zarobienie przewodów 98 zł
Ale horror.
Strasznie dużo policzyli.... wg mnie.
Dobrze że od spotkania z "Escortem". Praktycznie wszystko robie sam.
Nieraz tylko jakaś konsultacja ze znajomym :D
miazik,dobrze ze gość na przeglądzie to ci wyłapał,bo honda mogłaby się spalić(przewody paliwowe,uszkodzone)Albo depnąłbyś na heble i miałbyś pedał w podłodze-i dzwon.Spokojnie zrób wycieczkę po warsztatach i popytaj o ceny -wybierz sobie rozsądną.Przewody miedziane ,to hurtownia(patrz w Google)kupuje się na metry
Niedawno miałem wymieniane przewody paliwowe. Znajomy mechanik uwinął się z tym spokojnie w jeden dzień i użył miedzianych przewodów jako zamienników. A to co pokazujesz ile Ci policzyli, to on wziął duuuużo mniej za to ;)
Jasne że można zmieścić się w zupełnie mniejszych kosztach,tylko jak ktoś stawia auto do firmy która dolicza przyjęcie i przekazanie klientowi auta to koszty rosną.Jest jeszcze jeden aspekt stawiania auta w warsztacie -w ciągu kilku minut da się określić, czy klient może być dojną krowa.tzn czy ma pojęcie o czym rozmawiamy:)
Dołacze do tego postu bo mnie tez sypia sie paliwowe. Na razie sa tylko połatane. I tutaj pytanie czy szukac oryginalnych w jakims stanie czy lepiej miedziane. a jak miedziane to gdzie na ślasku znajde kogos kto mi to zrobi za rozsądna cene. Niestety u mnie w wiosce sciemniaja i raczej mi tego nie zrobią. Pozdrawiam
smieszek,masz internet,to wpisz warsztaty samochodowe lub mechanika pojazdowa w twoim rejonie ,zadzwoń i pytaj .W internecie mozesz też sprawdzić opinie o tych warsztatach.Uzywki tez jezdziły i mają swoje lata,chcesz za rok robić to samo.Lepiej zamontować miedziane nowe i zapomnieć, że był taki problem.
No chyba będę musiał tak zrobić. Chodź wiadomo nie ma za dużo czasu na szukanie więc myślałem że polecicie mi kogoś sprawdzonego;P Tak czy siak dzięki. Będę robił w miedzi.
Najlepiej opłaca kupić u gościa zakładającego instalacje gazowe przewód miedziany w oplocie gumowym i zastapić nim oryginalny przewód . Jest to chyba najpewniejsza naprawa i do tego wychodzi dosyć tanio .
W sumie gazownicy biorą w hurcie i mają spore upusty.Sam brałem u kolegi, który miał firmę i koszt wychodził groszowy.I mają w oplocie co daje dodatkowe zabezpieczenie.
Panowie mam pytanie może ktoś kto u siebie wymieniał będzie się orientował - przewody hamulcowe już mam ogarnięte natomiast mam problem z zamówieniem kompletu pod paliwo - no i pytanie bo muszę kupić miedziane w metrażu - ile do ek3 muszę kupić metrów? + jaka średnica wew i grubość ścianki ??
Ja przepraszam, że z uporem maniaka pytam o to samo, ale nie wiem nadal. Jak to jest z tymi końcówkami paliwowych? Jak to zrobic jeśli nie chcę gumy?
gdzie na ślasku znajde kogos kto mi to zrobi za rozsądna cene.
Ja robiłem w serwisie ADAR w Bytomiu. Fakt że też czasem ceny windują w górę, ale moim zdaniem zrobili sprawę dobrze. Do tego sami się zapytali czy chce żeby hamulcowe puszczali tak jak szły oryginały, czy moga zmniejszyć koszt i puścić jakoś obejściem bez demontażu zbiornika (jak dobrze pamiętam o zbiornik tam chodziło). Hamulcowe wymienili, paliwowe odratowaliśmy jeszcze, zabezpieczyliśmy i śmiga do dziś bez wycieków....
ja robiłem pare dni temu i dalem 700 za wszystko paliwowe i hamulcowe i mam spokój
A mój koszt wyszedł 9zł, wyciąłem ten kawałek który wyglądał najgorzej i wstawiłem wąż paliwowy zbrojony, a na przeglądzie jak zapytałem o to, to się dowiedziałem że ważne żeby nie leciało a producenci takie wynalazki stosują że trudno jest im stwierdzić czy tak ma być czy ktoś to sam zmienił, ważne żeby było szczelne.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.