PDA

Zobacz pełną wersję : Przewody paliwowe a przeglad.



miazik
03-02-12, 18:04
Witam wszystkich.urzywalem szukajki i nic konkretnego nieznalazlem co by mnie interesowalo.a mianowicie problem tkwi w przewodach paliwowych tzn civic 5d 1.4 16v nadwozie mb.bylem na przegladzie a tu zonk wywalil mnie bo skorodowaly przewody chamulcowe mysle ok.pojechalem do mechanika i po zdjeciu oslony przewodow (a mieszcza sie tam tez paliwowe) kapie benzyna i sa wszystkie w oplakanym stanie.chamulcowe beda wymienione ale z paliwowymi jest problem bo niemozna ich dokupic :( jest ich chyba trzy.wiem ze w aso sa ale koszt jest ogromny jakies 800-900zl.poradzcie cos.moze uzywke ma ktos na zbyciu.pozdrawiam.

klapejron
03-02-12, 18:10
link (http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?77655-zardzewiałe-przewody-hamulcowe&highlight=skorodowane+przewody)

CRX1
03-02-12, 18:56
Mechanikowi się pewnie nie chce,jest trochę roboty,ale wchodzą nowe miedziane i zapominasz o problemie.Powinien to ogarnąć bez żadnych problemów.

miazik
03-02-12, 19:35
rozumiem doskonale ale jak on polaczy zlaczki? tlumaczyl mi ze sa jakies specjalne hondy i nieda rady.myslisz ze sciemnial?

mafia35
03-02-12, 21:35
Ale sciema... Zmien mechanika, bo ten do pracowitych nie nalezy. Swobodnie paliwowe i hamulcowe mozesz zamienic na miedziane, a same paliwowe rowniez alternatywnie gumowymi...

Wysłane z mojego XPERIA X8 za pomocą Tapatalk

CRX1
10-02-12, 00:16
Problem dla tego mechanika może być brak przyrządu do zarabiania przewodów.Mając przyrząd(nie jest drogi)można wykorzystać nawet twoje stare końcówki.Ale nawet jak pisze mafia35 "alternatywnie gumowymi" z naciskiem że przeznaczone są do benzyny.Najprostrzym wyjściem jest jednak spokojnie poszukać mechanika, który nie szuka problemów ,tylko wezmie się do pracy:)

Mietek997
10-02-12, 17:00
1 Przewód miedź 312 zł
2 przewód guma 134 zł
3 wymiana przewodów paliwowych 196 zł
4 dem.zbiornika 127 zł
5 dem. tłumika 98 zł
6 dem. przew. ham. 307 zł
7 zarobienie przewodów 98 zł

Określenie jednym zdaniem naprawy?. Się h....e wycenili.

Karolniki
10-02-12, 17:18
No to nieźle Cię skroili :)

Mietek997
11-02-12, 05:12
Dlatego drodzy użytkownicy lepiej robić samemu w błocie i śniegu a nie przepłacać. To był mój ostatni wypad do jakiegokolwiek mechanika pozdro. :)

Skwaromir
11-02-12, 06:30
1 Przewód miedź 312 zł
2 przewód guma 134 zł
3 wymiana przewodów paliwowych 196 zł
4 dem.zbiornika 127 zł
5 dem. tłumika 98 zł
6 dem. przew. ham. 307 zł
7 zarobienie przewodów 98 zł

Ale horror.
Strasznie dużo policzyli.... wg mnie.
Dobrze że od spotkania z "Escortem". Praktycznie wszystko robie sam.
Nieraz tylko jakaś konsultacja ze znajomym :D

CRX1
11-02-12, 11:32
miazik,dobrze ze gość na przeglądzie to ci wyłapał,bo honda mogłaby się spalić(przewody paliwowe,uszkodzone)Albo depnąłbyś na heble i miałbyś pedał w podłodze-i dzwon.Spokojnie zrób wycieczkę po warsztatach i popytaj o ceny -wybierz sobie rozsądną.Przewody miedziane ,to hurtownia(patrz w Google)kupuje się na metry

kodyr
13-02-12, 16:54
Niedawno miałem wymieniane przewody paliwowe. Znajomy mechanik uwinął się z tym spokojnie w jeden dzień i użył miedzianych przewodów jako zamienników. A to co pokazujesz ile Ci policzyli, to on wziął duuuużo mniej za to ;)

CRX1
16-02-12, 00:24
Jasne że można zmieścić się w zupełnie mniejszych kosztach,tylko jak ktoś stawia auto do firmy która dolicza przyjęcie i przekazanie klientowi auta to koszty rosną.Jest jeszcze jeden aspekt stawiania auta w warsztacie -w ciągu kilku minut da się określić, czy klient może być dojną krowa.tzn czy ma pojęcie o czym rozmawiamy:)

smieszek
19-02-12, 21:31
Dołacze do tego postu bo mnie tez sypia sie paliwowe. Na razie sa tylko połatane. I tutaj pytanie czy szukac oryginalnych w jakims stanie czy lepiej miedziane. a jak miedziane to gdzie na ślasku znajde kogos kto mi to zrobi za rozsądna cene. Niestety u mnie w wiosce sciemniaja i raczej mi tego nie zrobią. Pozdrawiam

CRX1
20-02-12, 00:32
smieszek,masz internet,to wpisz warsztaty samochodowe lub mechanika pojazdowa w twoim rejonie ,zadzwoń i pytaj .W internecie mozesz też sprawdzić opinie o tych warsztatach.Uzywki tez jezdziły i mają swoje lata,chcesz za rok robić to samo.Lepiej zamontować miedziane nowe i zapomnieć, że był taki problem.

smieszek
20-02-12, 12:12
No chyba będę musiał tak zrobić. Chodź wiadomo nie ma za dużo czasu na szukanie więc myślałem że polecicie mi kogoś sprawdzonego;P Tak czy siak dzięki. Będę robił w miedzi.

Karolniki
20-02-12, 12:36
Najlepiej opłaca kupić u gościa zakładającego instalacje gazowe przewód miedziany w oplocie gumowym i zastapić nim oryginalny przewód . Jest to chyba najpewniejsza naprawa i do tego wychodzi dosyć tanio .

CRX1
20-02-12, 17:13
W sumie gazownicy biorą w hurcie i mają spore upusty.Sam brałem u kolegi, który miał firmę i koszt wychodził groszowy.I mają w oplocie co daje dodatkowe zabezpieczenie.

WaSSIL
30-10-12, 14:26
Panowie mam pytanie może ktoś kto u siebie wymieniał będzie się orientował - przewody hamulcowe już mam ogarnięte natomiast mam problem z zamówieniem kompletu pod paliwo - no i pytanie bo muszę kupić miedziane w metrażu - ile do ek3 muszę kupić metrów? + jaka średnica wew i grubość ścianki ??

straznik
30-10-12, 20:20
Ja przepraszam, że z uporem maniaka pytam o to samo, ale nie wiem nadal. Jak to jest z tymi końcówkami paliwowych? Jak to zrobic jeśli nie chcę gumy?

Krawiec
31-10-12, 17:20
gdzie na ślasku znajde kogos kto mi to zrobi za rozsądna cene.
Ja robiłem w serwisie ADAR w Bytomiu. Fakt że też czasem ceny windują w górę, ale moim zdaniem zrobili sprawę dobrze. Do tego sami się zapytali czy chce żeby hamulcowe puszczali tak jak szły oryginały, czy moga zmniejszyć koszt i puścić jakoś obejściem bez demontażu zbiornika (jak dobrze pamiętam o zbiornik tam chodziło). Hamulcowe wymienili, paliwowe odratowaliśmy jeszcze, zabezpieczyliśmy i śmiga do dziś bez wycieków....

duzy 5d
09-11-12, 05:28
ja robiłem pare dni temu i dalem 700 za wszystko paliwowe i hamulcowe i mam spokój

szastal
21-11-12, 12:28
A mój koszt wyszedł 9zł, wyciąłem ten kawałek który wyglądał najgorzej i wstawiłem wąż paliwowy zbrojony, a na przeglądzie jak zapytałem o to, to się dowiedziałem że ważne żeby nie leciało a producenci takie wynalazki stosują że trudno jest im stwierdzić czy tak ma być czy ktoś to sam zmienił, ważne żeby było szczelne.