Zobacz pełną wersję : d15z6 a d15z8
orientuje sie ktos jakie sa wzniosy i czasy otwarcia w tych dwoch silnikach ? bo niby mialy byc takie same a jednak tak nie jest wg tego co znalazlem np d15z6 max nm przy 5400 i zalaczanie vteca 3500 a d15z8 max nm przy 4500 vtec 2500 ,mozliwe to ze jednak te silniki sie roznia konstrukcja ? dokladnie to chodzi o to ze mam d15z8 na kompie od d15z6 p2y i niby chodzi ale w okolicach 3 tys obrotow ma chwilowe zachwianie w mocy lekko zamuli i jedzie dalej i v teca czuc konkretnie dopiero od 5tys mial ktos doczynienia z czyms takim ?
obydwa silniki nie posiadają agresywnej krzywki więc nie możesz czuć vtec-a od 5 tysięcy
Wzniosy i czasy na 100% są takie same, wałek, głowica, tłoki takie same... różnic doszukiwałbym się raczej w kompie.
obydwa silniki nie posiadają agresywnej krzywki więc nie możesz czuć vtec-a od 5 tysięcy
jak nie moge jak czuje moze nie tyle vteca do to mi sie wlacza przy okolo3tys co przy przyspieszaniu czuje ze od 5tys to dopiero zaczyna jechac dla przykkladu jade do odciecia 1 BIEG do oporu zapinam 2 obroty spadaja mi do 4 tys i zanim dojdzie do 5 to ma slabszy ciag przekroczy 5tys i zapitala do odcinki zapinam 3 spada do 5tys i ciagnie odrazu bez mulenia zapinam 4 znow spada do 5tys i ciagnie bez mula do konca z tego wywnioskowalem ze ma kopa dopiero do 5tys a np u kumpla w orginalnym d15z6 ten ciag jest od 4tys do 7 rozlozony rowno .
a co do kompa to bedzie troche zupa bo do polifta ciezko znalesc p2y a niestety od przedlifta nie pasi :(
a czy na pewno masz vtec-e ? może ktoś klawiaturę i wałek z d16vtec założył i zrobił prawie pełnego vtec-a
d15z8 w pelnej seri wyjete z anglika sam to wyjmowalem klawiatura jest orginal , wszystko to jest wsadzone w ej9 polifta a komp aparat i wiazka jest od d15z6 tez z polifta , wszystko pasowalo bez ciecia jakiegokolwiek kabla jedynie to od ecolampki podciagalem pod licznik i wszystko terotycznie dziala tylko tak jak pisalem wczesniej troche nieporawnie, jeszcze jedno jak odlacze zawor od vteca i jade w trybie 12zaworowym to jezdzi plynnie i miedzy 3a4 tys szarpania nie ma a i jeszcze przed przelozeniem wiazki i kompa silnik byl odpalony na wiazce i kompie z d14z1 plus vtec na krotko po wtedy tez nie szarpalo miedzy 3a 4 tys tylko przekaraczalo 4 i ciaglo do odciny przymulenia miedzy 4a5tys tez nie bylo, czyli wychodzi na to ze komp by mi w kulki lecial:/? tylko teraz pytanie czy klasc drugiego kompa ktory jest z polifta koszt 300zl czy przerobic na kompa od d15z8
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.