mariocom
01-02-12, 18:08
Witam wszystkich posiadaczy Hanek, od niedawna posiadam Aerodecka z silnikiem D14A8 i mam pierwsze pytanie.
Otóż mam wrażenie że w tym aucie słabo działa ogrzewanie, nawet gdy wskazówka jest w połowie skali ogrzewanie jest raczej mało wydajne.
Przyglądałem się schematowi układu chłodzenia i pojawiło się kilka pomysłów i wątpliwości.
http://moto-aleja.pl/screen/civic-chlodzenie.jpg
1. aktualnie w miejscach zielonych strzałek mam założone trójniki do reduktora LPG, czy to są poprawne miejsca na trójniki.?
2. z moich dotychczasowych doświadczeń wynika że auto z LPG lepiej grzeją jak reduktor jest wpięty szeregowo, w civicu jednak widzę jakiś dodatkowy zawór nagrzewnicy z którym wcześniej nie miałem do czynienia, czy on uniemożliwia wpięcie reduktora szeregowo (nie będzie puszczał wody jak zakręce grzanie) ??
3. Co robi wężyk pokazany na rysunku czerwoną strzałką? Może tam da się wpiąć reduktor?
Otóż mam wrażenie że w tym aucie słabo działa ogrzewanie, nawet gdy wskazówka jest w połowie skali ogrzewanie jest raczej mało wydajne.
Przyglądałem się schematowi układu chłodzenia i pojawiło się kilka pomysłów i wątpliwości.
http://moto-aleja.pl/screen/civic-chlodzenie.jpg
1. aktualnie w miejscach zielonych strzałek mam założone trójniki do reduktora LPG, czy to są poprawne miejsca na trójniki.?
2. z moich dotychczasowych doświadczeń wynika że auto z LPG lepiej grzeją jak reduktor jest wpięty szeregowo, w civicu jednak widzę jakiś dodatkowy zawór nagrzewnicy z którym wcześniej nie miałem do czynienia, czy on uniemożliwia wpięcie reduktora szeregowo (nie będzie puszczał wody jak zakręce grzanie) ??
3. Co robi wężyk pokazany na rysunku czerwoną strzałką? Może tam da się wpiąć reduktor?