PDA

Zobacz pełną wersję : jakie elementy zawieszenia zuzywaja sie najczesciej jezdzac po polsce

bakajashi
30-01-12, 14:26
witam jak w temacie interesuje mnie bardzo jakie elementy zuzywaja sie najszybciej w naszych hankach. Jakie cześci polecacie ? pozdrawiam

Lucas.FK2
30-01-12, 14:46
Auto na glebie? Jak nie to szybko nic nie pada.
Sprawdź łączniki stabilizatora, Gumy od niego też. Końcówki drążków,sworznie, Cukierki. Takie rzeczy posprawdzaj.

bakajashi
30-01-12, 16:18
nie kolego wszystko oem. a opłaca sie kupywac cale wachacze te z allegro. jak z wykonaniem . mam duze upusty w sklepie motoryzacyjnym bo jestem mechanikiem

Lucas.FK2
31-01-12, 19:18
Wahacze polecam 555. Tak samo jak i końcówki drążków. Teraz akurat nowy wahacz mam. Sworznie mam Yamato.
Tobie dłużej pożyje zawieszenie.
Bierz ze sklepu-szybciej bedzie.

sucharek
01-02-12, 08:28
to skoro jestes mechanikiem to sprawdz co padlo a nie sie pytasz co moze pasc

z reguly nic sie nie dzieje

bakajashi
01-02-12, 10:24
ja wiem co mam u siebie do wymiany tylko tak pytam z ciekawosci co najczesciej pada??

skolopendra
01-02-12, 10:55
cukierki -ale tylko te co cą od nowości ewentualnie nowe nie ori

i końcówki drążków.

czasem nie zaszkodzi wymienić tulejki pod tylny amorem
nic więcej specjalnie nie pada -to nie bmw czy inne audi :cool:

mirasek
01-02-12, 11:25
Duże cukierki i górne sworznie - tego najwięcej wala mi się po warsztacie :) oczywiście z wielu aut, nie z jednego i wszystko to j.w. pisał skolopendra, albo części z pierwszego montażu albo jakieś zamienniki.

Można jeszcze dorzucić końcówki drążków i dolne sworznie ale jeśli już przyjdzie do wymiany to się robi raz na dobrych gratach i zapomina na drugie tyle lat normalnej jazdy, nie zużywa się to jakoś notorycznie czy szybko.

pablo_020
01-02-12, 11:42
Ja jeszcze bym dozucił tuleje na gornych wahaczach.
Przez 3 lata posiadania samochodu zmieniałem dwie strony 2 razy.

bakajashi
02-02-12, 22:49