Zobacz pełną wersję : Kat d14a8
wie ktos jak ma dlugosc calkowita Katalizator
moze ktos zerknac bo nie wiem jaka strumienice kupic a nie mam jak zmierzyc za nisko siedzi samochod
moze ktos zerknac bo nie wiem jaka strumienice kupic a nie mam jak zmierzyc za nisko siedzi samochod
sprawdzić nie mam jak, ale zobacz na to:
http://allegro.pl/katalizator-honda-civic-euro-3-awg-antpol-i2033430091.html
(to do mojego, bo Euro3 (sonda szerokopasmowa za katem), ale wymiary powinny być identyczne u Ciebie)
i tu:
http://allegro.pl/strumienica-katalizator-honda-civic-1-4i-42cm-i2038424675.html
42 cm, powinno być na 100%
dzieki wlasnie o to mi chodzilo :) stawialem ze 42 cm
jeszcze jedno nie wiesz czy ta seryjna uszczelka pod kol wydechowy pasuje do 4-2-1 jebaja
dzieki wlasnie o to mi chodzilo :) stawialem ze 42 cm
jeszcze jedno nie wiesz czy ta seryjna uszczelka pod kol wydechowy pasuje do 4-2-1 jebaja
nie wiem, ale ktoś powinien Ci odpowiedzieć tutaj, bo wielu zmieniało kolektor na 4-2-1 i powinni to wiedzieć :P ale moim zdaniem powinna pasować, ale nie polegaj na mojej odpowiedzi w 100%
no wlasnie bo nie mam od kol 4-2......... ale mam jedna nowa od seri d14 ale z tego co widze to one wszystkie takie same do d serii
w d14a8 jest chyba jedna sonda w kol w kacie nie ma
w d14a8 jest chyba jedna sonda w kol w kacie nie ma
tak, dwie sondy są w silnikach spełniających Euro3, ta norma weszła w 2000 r. Więc auta wyprodukowane po tym roku i ewentualnie bezpośrednio przed mają dodatkową sondę diagnostyczną za katem. Te siniki oznaczane są m.in.: d14z4 z2 z3. W d14a8 jest OBD I i nie ma sondy w kacie.
D14A8 jest obd2
na pewno? ma drugą sondę w tylnej części katalizatora?
druga sonda nie zależy od obd..
Wszystkie civic 6gen są na obdII
D14a8 jest OBD2 ale ma jedna sonde lambda w kolektorze wydechowym .
mi sie tez wydaje ze nie ma w manualu jej nie widze
jest obd 2
http://img215.imageshack.us/img215/4004/hc5ddanexq0.gif
d15z3, d16y3, d16y2===> są na obd 1
więc nie każdy 6gen ma obd2
:)
a w takim razie jest jakieś oznaczenie, która pozwala szybko poznać, czy samochód ma tę drugą sondę lambda, pomijając fakt, że po 2000 r. wszystkie mają?
tak jak już ktoś napisał, po 2000 roku powinny być 2.
Najlepiej podnieść maskę lub/ i zajrzeć pod spód :)
w 6gen d14z... mają 2. od 99roku.
Wszystkie d14z maja 2 sondy lambda a wszystkie d14a maja tylko jedna w kolktorze wydechowym.
no to temat jasny u mnie jest napewno jedna :) az wlazlem
Czy w takim razie sama wymiana kompa z d14zx na np d14a8 i immo umożliwiłaby usunięcie tej drugiej sondy? orientuje się ktoś, czy jest problem z wiązką, z przerabianiem?
Bo można by w ten sposób wyeliminować problem drugiej sondy (ciągle się psującej, org to dobre kilkaset zł), a poza tym d14z4 pali znacznie więcej niż np d14a8 i wg mnie jest zrywniejsze...
był już poruszany temat drugiej sondy (podkładka dystansowa lub emulator i problem rozwiązany).
d14z4 jest zrywniejsze niż d14a8??? jak? te same przełożenia, KM identyczny i Nm prawie identyczny.
Moim zdaniem różnica wynika ze stany technicznego, bo nominalnie jest to samo........czyli oba silniki dużo palą i nie jadą ;)
był już poruszany temat drugiej sondy (podkładka dystansowa lub emulator i problem rozwiązany).
d14z4 jest zrywniejsze niż d14a8??? jak? te same przełożenia, KM identyczny i Nm prawie identyczny.
Moim zdaniem różnica wynika ze stany technicznego, bo nominalnie jest to samo........czyli oba silniki dużo palą i nie jadą ;)
Tak, wiem kolego, ale u mnie wciąż jest bład nie "zużyty katalizator" a błąd grzałka 2 sondy, tutaj podkładka dystansowa nie rozwiązuje sprawy, a emulatory (ten na forum na timer555) też nie działa jak należy, takie opinie słyszałem)
Parametry techniczne to nie wszystko. Jeździłem dwoma d14a8 (kolegów i to wielokrotnie) oraz swoim i znajomego d14z4 i czuć różnice, zwłaszcza w spalaniu. d14z4 podaje większe dawki paliwa, aby ponadstechiometrycznie podane paliwo nie dopaliło się w cylindrze ale w kacie dopalając szkodliwe tlenki siarki, azotu i węglowodory w wysokiej temp (stąd dodatek benzyny), aby spełnić normę Euro3, co skutkuje o ok 1 litr /100 km wyższym spalaniem. Poza tym, już drugą sondę założyłem i to samo, a oryginał ok 500zł, i pewnie będzie to samo...
Jest tutaj ktoś z silnikiem d14z4, który miał błąd 63 bodajże (grzałka II sondy lambda) i pomogła mu podkłądka dystansowa albo emulator? nie ma....
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.