Zobacz pełną wersję : swap gaznika z d14a1 do d13b2 - szukam inrormacji
Jak w temacie - chce sie dowiedziec maksymalnie duzo wiec jak ktos to robil to prosze o wszelkie info.
Na chwile obecna mam zakupiony gaznik, w komplecie: gaznik, kolektor i pucha na filtr. Brakuje mi z tego co juz wyczytalem weza do odprowadzenia wody no i nie dostalem tzw. ''control box'' zastanawiam sie czy komus udalo sie wykozystac tą od d13? Wogole wszelkie info i projekty mnie interesuja..
jest na forum kolega, który przeprowadził takowego swapa. poszukaj w dziale Vgen ;] niestety nicku nie pamietam, ale w temacie byla informacja o tym, ze jest dualcarb z d14
tego szukasz ?
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?122341-EG3-d13b2dualcarb-by-my-garage
Control boxa nie dostałeś, bo Dual Carb z D14A1 go nie posiada.
Co do węża wody, to możesz zastosować ten z D13, tylko będzie nieco zagięty.
w manualu D15b4 miał i myslałem ze bedzie to samo w d14a1...
mam zonka...
do aparatu zaplonowego w d13b2 wchodzą 2 węże a przy tym gazniku jest tylko jeden - wg. tego co widze w manualu to jest to [cabureted engine, KG M/T] i w nim wąż 5 idzie do aparatu i to wszystko, pozatym zastanawiają mnie podcisnienia 12 i 20 - musi to byc do czegos podłączone czy mozna to zaslepic?
i jeszcze jedno.. - moze mi powiedziec ktos jakie oznaczenie ma aparat zaplonowy do tego gaznika?
Do aparatu zapłonowego: wężyk 2 jest potrzebny, bo przyśpiesza zapłon w stosunku do obrotów; 5 to przyśpieszenie zapłonu na ssaniu.
Wężyk 12 idzie do puszki podciśnień i z niego idzie rozgałęzienie na różne elektrozaworki. Jeśli nie będzie puszki, to można go zaślepić.
Wężyk 20 nie mam pojęcia gdzie idzie, bo go chyba nigdy nie widziałem. Może 21? Ten idzie do mapsensora.
Aparat zapłonowy zostaw z D13B2. Ma chyba oznaczenie E12-117A.
Witam,
chciałbym odkopać ten temat. Kolego SCKAPE dokonałeś tego swapa? Jakieś zmiany w pracy silnika lub osiągach? Jakieś większe problemy napotkałeś po drodze? Szukam właśnie w sieci info na ten temat i nie bardzo mogę coś konkretnego znaleźć.
Tak lekkie zmiany w pracy silnika, gaznik + kilka przeróbek - finalnie wyszło 110KM ;)
Tu masz temat jak to rozgyść:
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?168264-Instrukacja-(co-i-jak)-DUAL-CARB-w-D13B2
A tu masz moj projekt, może coś ciekawego znajdziesz:
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?124416-D13b2-HB-Turkusowy-Szerszen-by-Sckape
Dobra dzięki zobaczę co i jak i podejmę decyzję-wymieniać czy nie wymieniać.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.