PDA

Zobacz pełną wersję : modul



bartol
01-06-05, 19:36
Witam
Mam takie pytanko czy ktos z szanownych kolegow orientuje sie czy modul od innych silnikow(slabszych)bedzie pasowal do 1.6 D16A9??
Pozdrawiam

emg
01-06-05, 20:29
ale moduł od czego?

jak zapłonowy to ja miałem OKI MNE-302 w A9 i może się różnić w inych silnikach

bartol
01-06-05, 23:59
ale moduł od czego?

jak zapłonowy to ja miałem OKI MNE-302 w A9 i może się różnić w inych silnikach


Tak chodzi o modul zaplonowy :roll: poniewaz mam maly problem z autem na rozgrzanym silniku mam czasami problem aby go uruchomic...Ktos mi sugerowal ze moze to byc modul ale nie mam pewnosci i mialem nadzieje ze od slabszej Hondy bedzie pasic abym mogl podstawic i sprawdzic czy to faktycznie uszkodzony jest modul :neutral: [/center]

emg
02-06-05, 08:45
sprawdź po symbolach

bartol
02-06-05, 09:18
Ok bede dzialal :roll:

F-I-F-E-R
02-06-05, 09:35
Jak czasami ci na ciepłym silniku nie chce odpalić to na 90% jest przekaźnik pompy paliwa a nie moduł bynajmniej u mnie tak było wystarczy "przelutować" styki wszystkie i bedzie gites albo kupić nowy...

bartol
02-06-05, 09:40
Chodzi o ten glowny zamontowany po lewej stronie przy skrzynce bezpiecznikow???
Jak przekrecam zaplon to slychac go wiec teraz sam nie wiem... :neutral:

cihy
02-06-05, 09:44
wyłącz bold i tak wszyscy wszystko widza!

F-I-F-E-R
02-06-05, 10:31
Tak o niego chodzi. Przelutowanie styków "nic cie nie bedzie kosztować" a moze być pomocne...

michal750
02-06-05, 11:04
ale moduł od czego?

jak zapłonowy to ja miałem OKI MNE-302 w A9 i może się różnić w inych silnikach

W D15B2 mialem modul o oznaczeniach OKI MNE-303

emg
02-06-05, 11:57
czyli się różni - może mieć słabszy tranzystor wyjściowy, inny rozkład pinów, inne parametry wyjściowe. Ale moduł jest hermetyczny więc jak się zwali to raz a dobrze

bartol
02-06-05, 18:42
Wiec teoretycznie jakby padl modul zaplonowy to niepowinienem w ogole odpalic?! :neutral:

[ Dodano: Czw 02 Cze, 2005 ]

Jak czasami ci na ciepłym silniku nie chce odpalić to na 90% jest przekaźnik pompy paliwa a nie moduł bynajmniej u mnie tak było wystarczy "przelutować" styki wszystkie i bedzie gites albo kupić nowy...

Tak sie teraz zastanawiam odnosnie tego przekaznika jezeli faktycznie bylby uszkodzony i w momencie kiedy silnik nie chcialby zapalic to rozumiem ze pompa nie powinna podac paliwa...?! :roll:

[ Dodano: Sro 08 Cze, 2005 ]

Tak o niego chodzi. Przelutowanie styków "nic cie nie bedzie kosztować" a moze być pomocne...

No wiec dobralem sie do przekaznika przelutowalem styki ale nic to nie dalo... przekaznik cyka i slychac za kazdym razem jak podaje paliwko

[ Dodano: Sro 08 Cze, 2005 ]
Ostatnio odkrecilem kopulke od aparatu i nie wiem czy dobrze spojrzalem ale modul jest firmy Nec?!

damcio21
16-09-05, 14:48
Jak to jest z tym przekaznikiem pompy paliwowej bo mi nie chce odpalac na cieplym mozna go jakos naprawaic ????

ppm702
16-09-05, 16:23
mozna go jakos naprawaic
było już to opisywane albo mnie pamięć myli ;)

damcio21
23-09-05, 00:47
aA było bylo !!!! i juz po problemie przlutowalem wszystkie styki i chodzi jak nowy za kazdym razem pali az milo :) ale teraz mam nowy problem bo sie chyba komp sypną albo sonda juz sam nie wiem posiada ktos moze tabele bledow do civica 4 gen 15 16V wyskakuje mi mrugniecie na kompie dioda raz sie zapala i gasnie tak caly czas moze to sonda a moze komp! sugestie???

Lord_ZED
26-09-05, 23:49
Obstawiam sonde. 4 G już ma swoje lata i sonda miała prawo się wykończyć. Kompy tak szybko nie padają. W sumie nie pamiętam żeby komuś tutaj komp padł :)