PDA

Zobacz pełną wersję : Wiązka z D16Z6 do B18C4 + P28



lozek
24-01-12, 16:16
Witam

Zmieniły się plany, postanowione, że zamiast b16a wleci B18C4 + ssak z B16A2 + P28 (wiec odpada iab). Chciałbym sie dowiedzieć czy muszę coś w wiązce zmieniać przy takiej operacji? Dostałem kilka różnych informacji od różnych osób i już nie wiem czego się trzymać. Potrzebuje pewnych informacji - najlepiej od osoby, która się zajmuje sprawami elektryki albo od takiej, która już robiła taką operację. Moje jedyne pewne (chyba :D ) info to to, że trzeba cos kombinować z wtyczkami wtrysków ale nawet nie wiem co tam trzeba zrobić...

Mógłby ktoś posłużyć pomocnymi informacjami na ten temat? Chociażby kolega Piroman, który często się tu udziela i wiem, że ma wiedzę na ten temat.

Jestem troche podłamany bo dostalem info, że nie bedzie trzeba robic nic oprocz kostek we wtryskach a teraz ze jest sporo do przerobienia. Podłamany bo nie bylem przygotowany na wydatek zwiazany z przerabianiem wiazki i mi może zabraknąć pieniedzy...

Proszę o sprawdzone info.

Pozdrawiam !

piroman
24-01-12, 16:23
Mógłby ktoś posłużyć pomocnymi informacjami na ten temat? Chociażby kolega Piroman, który często się tu udziela i wiem, że ma wiedzę na ten temat.
Prosze bardzo :D

Ssak z B16A2 będzie kompletny tzn. z wtryskami itd.?? Bo to że on P&P nie pasuje do C4 to chyba wiesz...
Poza tym kostka do alternatora, czujnika IAT jeśli bedzie z C4, sonda lamba jest na koncu kolektora wiec przedłużenie przewodów, kostka do aparatu to tak na szybko mi się przypomniało...

lozek
24-01-12, 16:44
Ssak z b16a2 bedzie przerabiany (flansza) a reszta (wtryski, listwa, krokowy) będą z C4 bo pasują i na ten temat juz gadalem z osobą, która to przerabiała :)


Okej - Piroman masz jakieś schematy jak poprzerabiać to co napisałeś czyli kostke do alternatora, czujnika IAT, kostki do aparatu. Ogólnie byloby miło jakby Ci się udało przypomnieć Co trzeba i jak trzeba przerobić, bo nie starczy mi już kasy za płacenie za przeróbkę wiązki.

Postarałbym się odwdzięczyć jakoś na zlocie jakbys tylko był :)

piroman
24-01-12, 17:00
Generalnie to nie mam jakiś osobnych schematów, jak coś potrzebuję i ewentualnie nie pamietam lub nie wiem to biore manuale i szukam...
Kostkę do alternatora już gdzieś na forum opisywałem napewno, kostka do IAT są tylko dwa przewody tam się nie da nic spierd... :), aparatu chyba nigdzie nie opisywałem,
Oprócz tego co pisałem no to jeszcze w C4 nie ma czujnika cisnienia oleju w zaworze vteca, więc trzeba zmostkować piny A4 i D6, albo połaczyc te przewody w wiązce (ja tam wolę to zrobic w kompie), no i jeszcze mi się przypomina wtyczka do elektrozaworka PCV (taki mały czarny z grzybkiem na ssaku :)), ale tam też są dwa przewody i nawet jakbyś je podpiał odwrotnie to nie ma znaczenia

A co do piniądzorów to zawsze trzeba być przygotowanym na nieprzewidziane wydatki przy swapie :D:p

lozek
24-01-12, 17:18
No trzeba ale tu raczej chodzi o - zdążę na zlot / nie zdążę wiec = :(

dzięki za pomoc. zobaczymy co z tego wyjdzie :) Jak coś to jeszcze pozwole się zapytać - mam nadzieję, że się nie obrazisz :)

wychodzi na to, że muszę poszukać jeszcze jak podłączyć aparat zapłonowy...

arturwwa
24-01-12, 18:17
musisz dozbierac kasiory i dac wiazke e2rdowi. o ile bedziemy mieli, to bedziemy mieli max 3 dni na to.

Starstruck
24-01-12, 18:20
A e2rd jest podobno najlepszy w tym temacie :).

lozek
24-01-12, 18:27
E2RD już robił mi raz wiązkę i jest kocurem - nie powiem, że nie :)

Gadałem z Niutonem i to chyba on się zajmie moją wiązką.

Arturo - POSTARAJ SIĘ :D Wiązkę by się z dzień wcześniej albo i 2 oddało niutonowi (bo potrzebuje na to 1 wieczoru) a na swapa by się pojechało na holu z gotową wiązką na siedzeniu albo jakos tak :) Zobaczymy.