lozek
24-01-12, 16:16
Witam
Zmieniły się plany, postanowione, że zamiast b16a wleci B18C4 + ssak z B16A2 + P28 (wiec odpada iab). Chciałbym sie dowiedzieć czy muszę coś w wiązce zmieniać przy takiej operacji? Dostałem kilka różnych informacji od różnych osób i już nie wiem czego się trzymać. Potrzebuje pewnych informacji - najlepiej od osoby, która się zajmuje sprawami elektryki albo od takiej, która już robiła taką operację. Moje jedyne pewne (chyba :D ) info to to, że trzeba cos kombinować z wtyczkami wtrysków ale nawet nie wiem co tam trzeba zrobić...
Mógłby ktoś posłużyć pomocnymi informacjami na ten temat? Chociażby kolega Piroman, który często się tu udziela i wiem, że ma wiedzę na ten temat.
Jestem troche podłamany bo dostalem info, że nie bedzie trzeba robic nic oprocz kostek we wtryskach a teraz ze jest sporo do przerobienia. Podłamany bo nie bylem przygotowany na wydatek zwiazany z przerabianiem wiazki i mi może zabraknąć pieniedzy...
Proszę o sprawdzone info.
Pozdrawiam !
Zmieniły się plany, postanowione, że zamiast b16a wleci B18C4 + ssak z B16A2 + P28 (wiec odpada iab). Chciałbym sie dowiedzieć czy muszę coś w wiązce zmieniać przy takiej operacji? Dostałem kilka różnych informacji od różnych osób i już nie wiem czego się trzymać. Potrzebuje pewnych informacji - najlepiej od osoby, która się zajmuje sprawami elektryki albo od takiej, która już robiła taką operację. Moje jedyne pewne (chyba :D ) info to to, że trzeba cos kombinować z wtyczkami wtrysków ale nawet nie wiem co tam trzeba zrobić...
Mógłby ktoś posłużyć pomocnymi informacjami na ten temat? Chociażby kolega Piroman, który często się tu udziela i wiem, że ma wiedzę na ten temat.
Jestem troche podłamany bo dostalem info, że nie bedzie trzeba robic nic oprocz kostek we wtryskach a teraz ze jest sporo do przerobienia. Podłamany bo nie bylem przygotowany na wydatek zwiazany z przerabianiem wiazki i mi może zabraknąć pieniedzy...
Proszę o sprawdzone info.
Pozdrawiam !