Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Problem po swapie na pełen wtrysk



ElektronikHonda
21-01-12, 17:19
Witam,

Mam mały problem bo nie wiem co jest przyczyną:(

Otóż robiłem swap na pełen wtrysk i samochód został odpalony bez sondy (zostawiłem stara sonde lecz jej nie podłączałem ). Po odpaleniu w kolektorze dolotowym słychać straszne wycie (jak silnik sam zgasnie to słychać buczenie z kolektora dolotowego) i wyskakuje błąd nr.3.

Dodam jeszcze ze aparat zapłonowy kupiłem bez cewki , którą przełożyłem z td40u.
Oraz kolektor dolotowy pochodzi z D16Z6

Co może być tego przyczyną, wiem ze bład 3 to map sensor ale za bardzo nie wiem ocb z tym rykiem wydaje mi sie ze ssie za dużo powietrza.

Help Me:(

rychulja
21-01-12, 21:57
Nie pomyliłeś wtyczek ??przy mapie?

ElektronikHonda
22-01-12, 01:48
no do mapa idzie wtyczka z kablami w kolorach bialym, zielonym i zółtym. mozliwe ze podczas swapa i przerabianiu wiazki z anglika cos pomieszałem, ale jutro sprawdze na krótko podpinając sie pod kompa bezposrednio.

Whiplash
22-01-12, 15:25
ten syk to normalne, u mnie jak gasze auto to tez zasysa powietrze a mam stozek to juz wogole syk jest bardzo glosny, na dpfi tego nie bylo, blad map sensor mogles pomylic wtyczki od tps z mapsensor bo sa identyczne

airman
23-01-12, 19:53
Na gołej przepustnicy syczy jak głupie, to normalne.