Zobacz pełną wersję : calkowity swap b18c4 -> k20/24
intereusje mnie calowity koszt zbudowania k24( kupno gratow , robocizna itd) zakladajac ze sprzedam swoje b18c4 ( ssacy , cai , s80 , wydech , bardzo zdrowa jednostka ) .. wiem ze duzo tego na forum ale potrzebuje jasnej rozpiski co ile kosztuje.. itd. z gory dzieki
ps. jak ktos ma zamiar napisac ze to bylo na forum to niech nie pisze wcale , interesuje mnie kosztorys na dzien dzisiejszy.
zglos sie do angalogue, on ma k24
koszty nie sa wcale takie duze jaksie wydaje
k24 kolo 4 tys i musisz przerobic pompe oleju i pare innych pieroł nie opłaca sie robic z k20
do tego skrzynia i elektryka razem z silnikiem.
łapy hasporta lub samemu pospawać
oski kolo 600zł
trzeba wydech jeszcze przespawac i elektrke ogarnac wsumie nic wielkiego
zakładaja ze sprzedasz b18 to kolozytsz juz niewiele
dj
*******y gadasz niemilosierne ...
sam silnik naprawde niewiele koszyuje - powiedzymy 8tys, jak bedziesz sam wszystko robil w 20-25 sie zamkniesz( wiadomo jak chcesz dlugo graty zbierac, jak sie nie spieszy to mniej) tylko z doswiadczenia wiem, ze lepiej dopalcic te 50% wiecej i miec trposze przyszlosciowego zapasu, a wtedu kiz w 25 sie nie zmiescisz
a tak na marginesie co z tego ze k24 kupisz za 4tys, jak pod wszystkie dostepne lapy musisz miec skrzynie z k20 (3tys) wiazke z k20 ( 1tys) i przepustmniece z k20 ( 1tys), czytki robi sie wiecje niz swap k20
a tak na marginesie co z tego ze k24 kupisz za 4tys, jak pod wszystkie dostepne lapy musisz miec skrzynie z k20 (3tys) wiazke z k20 ( 1tys) i przepustmniece z k20 ( 1tys), czyli robi sie wiecje niz swap k20
koszt k20a2 + kolektor wyd + wydech + dolot+ elektryka + lapy+poloski+ chlodnica +weze+ linki+ shifter + weze paliwowe+ regulator paliwa+ hondata k-pro 3700zl
razem 23k
Na HTLu jest już jedna K-seria w 6g, gdzie właściciel twierdzi, że zamknął się w 10k ze wszystkim. Tyle, że wsadzone sporo własnej pracy (wymodzenie łap itp.)
no dobra jak chcesz wyrzezbic lapy sam to i skrzynia z k24 podejdzie, wiec oszczednosci, ale po co wkladac fajny silnik z dluga skrzynia....
MaTeUsZ_V212
22-01-12, 21:54
n1iuniek:
http://www.honda.lub.pl/forum/viewtopic.php?t=9075&postdays=0&postorder=asc&start=0
bedziemy cos dzialac !! ]:->
Na wiosnę user PranK ma wrzucać K24 do EJ8 - podpytaj :)
razem 23kminimum.....a strojenie i robota(jak chcesz robic wszystko na dobrych gratach), kiedys widzialem ssg wystawialo taki "pakiet" do 5/6 gen za chyba 22 tys bez hondaty na "gotowo" z gownianym kolektorem wydechowym a jak reszte robia to nie wiem :) ps. dobry kolektor wydechowy to koszt ok 1800zl za uzywke
hah. Myth: Busted.
w skorocie minimum dwa razy tyle co dostaniesz za swoje graty niuniek bedzie musial dolozyc by myslec o k-serii... szkoda ze tak drogo wychodzi:(
myslenie o takim swapie trzeba zaczac od najwazniejszego - o dobrym kursie dolara :D
HondaParts
28-01-12, 11:58
Quwax ogarnął swap K20 do EG w nie całych 20k z tego co wiem...Także wiesz są ceny i ceny :D
W Krakowie Ktulu z MKH (małopolski klub honda) miał K20 w EG wsadzone własnoręcznie. Kto jak kto ale on dokładnie wie jaki był tego koszt (bez robocizny).
honda parts wiemy ze ty 2. kuba guzik...
20tys zadna firma ci nie zrobi, wiec nie siej zametu ......
sporry bartus ... bo to twoj prawdziwy nick ..
a tal poatym w hondach siedze od 2006 roku, bo wtedy mialem pierwsza turbo honde, wiec jak cos zapraszam do mnie.... do zachodniopomorskiego bo k-seriie tez mam ogarnieta... (u siebie)
Wszystko zależy czy chcesz długo pojeździć i jaką chcesz mieć moc...
Nie wierze że swap za 10k będzie jeździł tak jak ten za 20k. Tak jak napisał analogue dużo zależy od dobrego kursu $ bo markowe graty kosztują.
Ale spokojnie można zejść dużo poniżej 20k jak chce się mieć seryjne K24
I można spokojnie przekroczyć 30k jak chce się mieć wszystko zrobione tak, żeby nie trzeba było kombinować i żeby wszystko działało, gdzie kupujesz wszystko łącznie z kit przewodów sprzęgła, paliwowych, kitem do wspomagania i klimy.
Jak liczyłem swego czasu ile by mnie wyszedł swap w 6gen jak powyżej czyli zakup wszystkiego poprzez ebay, plus silnik, przekładka, hondata ze strojeniem, wydech i cała masa innych pierdół to wyszła kwota między 30 a 35k pln gdzie ok 15k z tej kwoty to graty potrzebne do swapu.
Mnie wyjdzie ok 20k na gratach z USA i mocy planowanej 250+
u mnie 250km napewno koszuje powyzyje 20tys k(nie chce mi sie liczyc), a wszytstko robie sam lacznie ze strojeniem , a graty tylko po okazyjnej cenie...
a o ile dobrze pamietam to kupiles ode mnie za grosze kolektor skunka, right ?
To nie ja ;)
Kolektor skunka jest nieopłacalny w porównaniu do RRC. No chyba że się jakąś okazje trafi :)
A ja nic nie robię sam i stroję u kogoś innego i mnie wyjdzie jeżeli dolar jeszcze spadnie równo 20k i patrząc na setup anologue'a i jego moc to u mnie będzie ponad 250KM na bank liczę na 260KM ;)
wiesz nie ma zlych kolekotorw, kazdy jest dobry, zalezy od modow..
skunk jest pod srednie mody, rrc jest najlepszy pod serie z bolts-onami i tyle, fizyki sie nie oszuka...
Nie widziałem wykresu w żadnym z setupów żeby Skunk2 był lepszy... Nie mówię, że skunk jest zły ale jest mniej opłacalny do K24 i Z4 bo przede wszystkim nie pasuje P&P.
EDIT:
Nawet Toda sprzedaje RRC.
bo wszytskie testy sa na serii robione, wiec co chcesz widziec...
a k242/3 i z3/4 to glowice rowniez pod rbc a 80% ludzi je wklada do k20a2 gdzie tez nie pasuja, wiec,,, a mod 'ogromny' uciac kawalek kolektora, nie przesadzaj...
http://www.superstreetonline.com/techarticles/sstp_1002_k_series_intake_manifold_shootout/viewall.html
Nie wiem jak można uzyskać ponad 220 whp na seryjnym silniku /\
Chyba że rozumiesz coś innego przez seryjny silnik?
PS Różnica w cenie to ponad 100$
myslisz ze nie znam tych testow... chyba nawet na pasowrdzie ci go pokazywalem...
i co, robiony na seyjynym silniku... i *****iscie wyszedl test seryjnego kolekotra z k24a2/3 ktory pobil na leb na szyje kolektor z k20a itr/ k20a2
"2. ENDYNE PORTEDRBB -.2HP +11TQ
The "RBB" is a two-piece intake manifold that comes from the '04-08 TSX. This one is owned by a k20a.org member who had it ported by Endyne with a special "K20" specific port job. Endyne cut open the plenum to fully gut this beast out and then welded the plenum back together."
Kolektor po portingu nie jest seryjny to po pierwsze...
Po drugie seryjne K20A2 ma 185 whp a tu mamy ponad 220 więc z serią ma mało wspólnego.
Czytaj cały tekst a nie tylko na numerki i obrazki patrzysz!
lol
to ty czytaj tekst ze zrozumieniem i jaki silni jest testowany
zreszta, porting niewiele daje, ale pewnie znowu wstaiwsz jakis test, ktory udowodni wiekszosci laikow, ze jednak cos daje...
K20-R podejrzewam że K20A z DC5 R czyli niecałe 200 whp
Mody w silniku:
"Acura RDX 410cc injectors, KPRO ECU, Rcrew 4-1 header, custom 3" exhaust with mandrel piping, AEM hybrid CAI and thermal intake gasket"
Co rozumiesz przez seryjny silnik może się źle rozumiemy?
zreszta masz porowanie rbc po portingu i bez roznica 0.5km i 1nm mowi sama za siebie....
no dalej seryjny silnik
Poniekąd się zgodzę - silnik jest seryjny, jedynie osprzęt jest aftermarketowy.
Seryjny silnik bo CR seryjne, seryjne tłoki, wałki itd
Od początku mówię o RRC nie RBC.
Jak dla mnie Skunk nie ma zastosowania, w teori lepszy do zdłubanych silników ale jak zdłubanych? Na 1/4 i tak wszyscy śmigają na customowych kolektorach albo ITB
Jak nie zobaczę testów na porobionym silniku to mnie nie przekonasz, bo w teorii to można dużo rzeczy powiedzieć a wykresy potem pokazują co innego. Skunk był wzorowany na RBC a RRC jest nowszy, jakby był lepszy to już dawno chwalili by się wykresem na swojej stronie tak jak to było w porównaniu z RBC.
Poza tym jest droższy. OEM to OEM ;)
Poniekąd się zgodzę - silnik jest seryjny, jedynie osprzęt jest aftermarketowy.
Seryjny silnik bo CR seryjne, seryjne tłoki, wałki itd
Mogę się z tym zgodzić. Ale mi chodziło o całość, że coś było ruszane a nie stock jak z fabryki.
a kto wklada stock z fabryki, lacznie z ecu i wszytstkim kolektoami do innej budy ? badz powazny...
rrc jest blizej do rbc niz skunkowi do rbc
zreszta malo kto sie bawi w srednie mody typu stage2/3 gdzie skunk2 bylby nalepszy, stad malo porownan, a jak ktos juz wklada s2/3 to ma rbc/rrc ktore dobrze dzialaja na seryjnym silniku i nie ma zamiaru inwestowac w kolejny mod,
a jak ktos idzie w s4/5 to normlane ze wklada x-cesiva albo itb- proste..
Masz na stronie http://cms.skunk2.com/id/263/K-Series-Intake-Manifold/
Wzorowali się ana RBC... Druga kwestia to że jest pod przepustnicę 70mm a RRC pod 64mm.
Więc bardziej go można porównywać do RRC po portingu i już tak ciekawie dla S2 by nie było... RRC po portingu TODY kosztuje mniej niż Skunk2.
eeee, odbiegacie od tematu:) jak znajde czas policze ile u mnie kosztowal sam swap, wszystko robilem u siebie w "szopie" :)
ok anal policz i daj znac , a panowie zalozcie sobie inny temat .. :P
HondaParts
30-01-12, 10:53
honda parts wiemy ze ty 2. kuba guzik...
20tys zadna firma ci nie zrobi, wiec nie siej zametu ......
sporry bartus ... bo to twoj prawdziwy nick ..
a tal poatym w hondach siedze od 2006 roku, bo wtedy mialem pierwsza turbo honde, wiec jak cos zapraszam do mnie.... do zachodniopomorskiego bo k-seriie tez mam ogarnieta... (u siebie)
Taki cwany jesteś...To zadzwoń do Quwax'a i zapytaj w jakiej cenie zrobi swap na K20 do EG.
oczywiscie ze sie da w 20000
silnik 7000zł
hondata 3500zł
robota 2000zł
lapy 1500zł
poloski 700zł
lewarki 700zł
elektryka 300zł
listwa i reg 700zł
itp.
jak cos to zapraszam juz 3go ogarniam w tej kwocie
HondaParts
30-01-12, 20:34
oczywiscie ze sie da w 20000
silnik 7000zł
hondata 3500zł
robota 2000zł
lapy 1500zł
poloski 700zł
lewarki 700zł
elektryka 300zł
listwa i reg 700zł
itp.
jak cos to zapraszam juz 3go ogarniam w tej kwocie
I co dalej uważacie że Się nie da :)
http://www.streetshadows.pl/viewtopic.php?p=74944
może znów by taka promocje zrobili.niuniek, dyszke musiałbys dołożyc a nie wiem czy miałbys dużo szybsze auto niż ten setup co masz teraz ;)
I co dalej uważacie że Się nie da :)
Nadal uwazam, ze nie koniecznie sie da bo na liscie brakuje chociazby
kolektora wydechowego
wydechu
kitu do wspomagania
kitu do klimy
chlodnicy z wiatrakiem i wezami
i paru innych *******, typu, przewody do sprzegla, jakis dolot, doliczyc tez trzeba wszystkie plyny bo to tez wchodzi w koszt swapa jakby nie bylo.
Jak dobrze wszyscy widza kwota z listy to 16400 wiec zeby dobic do 20k wystarczy kupic markowy dobry kolektor wydechowy + wydech z kwasu i juz masz ponad 20k, do tego wszystko to co w/w, bo chcialbym, zeby jednak w aucie, ktorym bede sie poruszac tez latem, dzialala klima i wspomaganie, to jakos nie bedzie specjalnie problemu, zeby przekroczyc kwote 25k pln.
Jasne, ze wiele ludzi uzna klime czy wspomaganie za zbedny gadzet, co i tak nie zmienia nadal faktu, ze kupujac markowe graty ciezko zamknac sie w 20k.
HondaParts
31-01-12, 02:29
Przypominam że w Empire Racing sami spawają kolektory i wydechy.Klima to już dodatkowy gadżet,a na wspomaganie też wiem ze jest jakiś sposób.
To wszystko jest na tej samej zasadzie jak niby potrzeba markowy Vtec Kit do B20 Vtec.A jednak Empire radzi sobie swoimi sposobami za 1/3 tej ceny.
Ale wracając do tematu zawsze od czegoś trzeba zacząć mało kto z nas ma tyle kasy żeby od razu zrobic na max zmodowaną K-serię.
kolektora wydechowego niema bo mozna zastosowac serie lub wyspawac cos za 1500
wydech nie jest opcja swapu wiec sie onim nie pisze wiekszosc ma juz jakmysli oswapie ale w 1300 by sie zmiescil
kitu do wspomagania nietrzeba zadnego kitu !! to koszt ok 150zł i działa
kitu do klimy jak wyzej
chlodnicy z wiatrakiem i wezami dostajes ze swapem jak kupujesz k20 i juz
wiecej niema czarow
ps.[QUOTE=HondaParts;1552141]To wszystko jest na tej samej zasadzie jak niby potrzeba markowy Vtec Kit do B20 Vtec.[QUOTE]
to tylko dla tych co niechca uzyc glowy do pracy naprawde polacy niesa głupsi od usa
MaTeUsZ_V212
31-01-12, 09:52
QowaX, a jak jest seryjnym kompem? Bez hondaty na wstępie nie da rady? :) Wiem, że tego się nie wystroi ale jak ktoś ma osprzęt serie to po co :)
k100, kpro i mozna tez zdjac pchelka imo
ale polecam hondate ktora zapewnia strojenie samemu :)
http://img521.imageshack.us/img521/8792/lq2i4220.jpg
wsyzstko pasuje :)
albo kupic prc ktory jest bez imo :)
QowaX, a jak jest seryjnym kompem? Bez hondaty na wstępie nie da rady? :) Wiem, że tego się nie wystroi ale jak ktoś ma osprzęt serie to po co :)
Mnie też to ciekawi choć nie dotyczy.
pewnie ze sie da, z tego co pamietam ssg robilo promocje na swapy k-serii ze stock ecu:)
tylko poco skoro mowimy o 20 000 i miescimy sie z hondata kpro w 20 000 :)
seria k20a2 ma immo i multiplex co utrudnia podlaczenie go ale sa obejscia :) np. http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?VISuperSize&item=260896786323 200$
mozna zastosowa prd kompa z jdm k20a on niema immo koszt ok 300$ do k20 z bolt on-ami calkiem spoko rozwiazanie
mozna k100 za 2500
lub hondate kpro 3500
ps. do k24 tylko serii mozna elegancko smigac na kompie jdm i det3 :) i lata
sorka n1uniek, ale jak mogę to się dołącze do tematu...
jaki jest koszt jak sie ma ep3 k20 z hondata itp.. i chce się mieć k24?
wystarczy tylko blok z k24? jaki wtedy jest koszt?
http://www.streetshadows.pl/viewtopic.php?p=74944 TO JEST STARA CENA ! ! ZA TEN ZESTAW NA DZIEŃ DZISIEJSZY CHCĄ COŚ KOŁO 22-23TYS. . Z TEGO CO PAMIĘTAM, JAK ROZMAWIAŁEM O TYM ZESTAWIE. .
JAK WIDAĆ MOŻNA. .
ALE JAK KTOŚ CHCE WSZYTKO NA MARKOWYCH GRATACH ŻEBY BYŁO WSZYTKO TAK JAK TRZEBA I DO TEGO Z KLIMĄ,WSPOMAGANIEM,K PRO I WSZYTKO INNE MARKOWE TO 25TYS MOZNA SZYKOWAĆ . . ;)
Nawet za starą cenę bym tego nie kupił :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.