kubaszow
19-01-12, 17:38
Wiem ze jest duzo tematow o tym problemie(wiekszosc nie rozwiazanych) ale auto jest potrzebne do pracy i czas mnie goni!
Civic D16Y7 98'
Problemy zaczely sie z rok temu co jakis czas sie pojawia i samo znika ale nie w 100%. Po wysprzegleniu obroty spadaja praktycznie do zera, potrzesie buda i po 2-3 s sie podnosza, a dzisiaj od rana tak nisko spadaja ze sie zapala kontrolka akumulatora i gasnie na skrzyzowaniach nie da sie normalnie jezdzic.
Auto zagazowane ale na Pb i LPG to samo.
Zawory wyregulowane z 5tys temu
Przepustnica z krokowym wyczyszczona 2 tyg temu
Uszczelka po dprzepustnice home made moze tu lezy problem ale nie wydaje mi sie???
Czy moze byc cos z zaworem IAC tam gdzie sa te 2 komory w srodku jest ten walek co zamyka jedna i otwiera druga tak? Zauwazylem po rozkreceniu,wyczyszczeniu i zlozeniu razem z tymi magnesani ze 1 komora jest cala otwarta a druga do polowy otwarta? Zaczalem ruszac ta pokrywa z magnesami i ta druga komora sie bardziej zamykala ale nie do konca i moze to jest przyczyna ?
Nie wiem juz czego szukac?
Civic D16Y7 98'
Problemy zaczely sie z rok temu co jakis czas sie pojawia i samo znika ale nie w 100%. Po wysprzegleniu obroty spadaja praktycznie do zera, potrzesie buda i po 2-3 s sie podnosza, a dzisiaj od rana tak nisko spadaja ze sie zapala kontrolka akumulatora i gasnie na skrzyzowaniach nie da sie normalnie jezdzic.
Auto zagazowane ale na Pb i LPG to samo.
Zawory wyregulowane z 5tys temu
Przepustnica z krokowym wyczyszczona 2 tyg temu
Uszczelka po dprzepustnice home made moze tu lezy problem ale nie wydaje mi sie???
Czy moze byc cos z zaworem IAC tam gdzie sa te 2 komory w srodku jest ten walek co zamyka jedna i otwiera druga tak? Zauwazylem po rozkreceniu,wyczyszczeniu i zlozeniu razem z tymi magnesani ze 1 komora jest cala otwarta a druga do polowy otwarta? Zaczalem ruszac ta pokrywa z magnesami i ta druga komora sie bardziej zamykala ale nie do konca i moze to jest przyczyna ?
Nie wiem juz czego szukac?