sobi_
18-01-12, 22:24
Witam,
postanowiłem utworzyc nowy temat, poniewaz od kilku dni przeglądam fora i szukam pomocy, ale im wiecej czytam tym wiekszy mam mętlik w głowie i cały czas cos mi sie nie zgadza...
moze od początku:
Pacjent: Civic VI gen 97r z d14a4 pod maską i "ukochanym" OBD2a
Dawca: Civic V gen 92r, silnik d16a9 i OBD1
z dawcy posiadam Kompletny silnik z wiąką (zakonczona 3 wtyczkami, tymi przy akumulatorze), komputer P29, oraz wtyczki do niego z ucietymi kablami ok 20cm długosci
z tego co sie dowiedziałem w d14 wtryski podpiete są parami, wiec dodatkowo musze ciągnąc 2 kable. dodatkowo zauwazyłem ze w miejscu gdzie w dawcy były wtyczki od wiązki silnikowej (przy aku) u mnie jest tyko jedna
pytanie/prośba do osób które prerabiały ten temat bądz mają doswiadczenie w tej materii...
jak najkorzystniej połaczyc/przerobic te 2 wiazki zeby udało sie uruchomic nowe serce?
postanowiłem utworzyc nowy temat, poniewaz od kilku dni przeglądam fora i szukam pomocy, ale im wiecej czytam tym wiekszy mam mętlik w głowie i cały czas cos mi sie nie zgadza...
moze od początku:
Pacjent: Civic VI gen 97r z d14a4 pod maską i "ukochanym" OBD2a
Dawca: Civic V gen 92r, silnik d16a9 i OBD1
z dawcy posiadam Kompletny silnik z wiąką (zakonczona 3 wtyczkami, tymi przy akumulatorze), komputer P29, oraz wtyczki do niego z ucietymi kablami ok 20cm długosci
z tego co sie dowiedziałem w d14 wtryski podpiete są parami, wiec dodatkowo musze ciągnąc 2 kable. dodatkowo zauwazyłem ze w miejscu gdzie w dawcy były wtyczki od wiązki silnikowej (przy aku) u mnie jest tyko jedna
pytanie/prośba do osób które prerabiały ten temat bądz mają doswiadczenie w tej materii...
jak najkorzystniej połaczyc/przerobic te 2 wiazki zeby udało sie uruchomic nowe serce?