Zobacz pełną wersję : shortshifter
witam
po dlugim przelaczaniu biegow przez jakis czas :) i poczytaniu o short shifter'ach i postanowilem sobie cos takiego sprawic. nie chce przerabiac fabrycznego drazka, a na rynku dominuja drazki aluminiowe, o ktorych opinie sa rozne. znalazlem jeszcze cos takiego - drazek stalowy (http://allegro.pl/item182203874_short_shift_honda_civic_acura_integr a_nowy_sklep.html). co o tym myslicie? spotkal sie ktos z tym producentem?
osobiscie mysle, że szkoda kasy...
lepiej kupic uzywany shifter z innego auta i przerobic sobie (jak nie chcesz swojego przerabiac)
koszt zakupu uzywki to od 15-do 30zł
aluminiowy jest lzejszy i to chyba jego jedyna zaleta
jak ją pominiemy to chyba lepiej wybrac tansze rozwiazanie - czyli przeróbke seryjnego shiftera...
Skoro jest stalowy to czemu jest na nim napisane: 6061 t6 aluminium?
chłyttt markietingooowy :aloha:
To ja zapytam gdzie i za ile moge wrzucic short shifter badz skrocic seryjny?
Ktoś sie tym zajmuje? Domyślam sie, ze nie jest to skomplikowane, ale nie chce sam tego robic.
ja kupilem stalowy od Cypiza i jestem mega zadowolony z niego jak do tej pory biegi wrzuca sie zdecydowanie szybciej i jeszcze ani razu nie wrzucilem ze zgrzytem ;)
Ale sam go wkładałes?
Czy ktoś Ci to robił?
Ale sam go wkładałes?
Czy ktoś Ci to robił?
uzytkownik Cypic a teraz tez Coala_16 sprowadza z ebaya bodaj za 180 zila..sa to stalowe shorty..ja akurat mialem zalozony wraz z swapem silnika ale to ponoc zadna filozofia
Ekh...
Najdroższe short shiftery jakie znalazłem na ebayu kosztują ok 15$, to jest ok 45 zł.
180 zł za kawałek aluminiowej rurki to jak zapłacic 1000 zł za aluminiowy wibrator dla swojej dziewczyny... :]
niewiem jak aluminiowe ale ja mam stalowy ziom :bicie:
Jak juz z pisał Lcfr chyba jedyną zaletą aluminiowego drązka jest jego nizsza waga...
Niższa waga niestety nie idzie w parze z niższa ceną... :/
najlepiej jest przerobić seryjną "gajgę " trwa to ok 1 godzinki a jest nie do zajechania :D mam taka i jest git !!
aluminiowe sa mało trwałe !!
Dużo jest wówczas krócej?
Jakies kłopociki we wrzucaniu biegów?
Dużo jest wówczas krócej?
Jakies kłopociki we wrzucaniu biegów?
mozna przerobic tak, ze jest krócej
badz tak ze jest jak w serii
(patrz dział teksty)
nie ma problemów z wrzucaniem biegów...
Ja za swój aluminiowy dałem 90 pln jakieś 2 i pół roku temu. Pękł mi jakieś 2 tygodnie temu. Wiem, że następny będzie robiony z oryginalnego.
Opis w temacie tkesty jest dokładny, ale obawiam sie, ze krzesanie iskier przewyższa moje ograniczone zdolnosci manualne... :bicie:
Ale jeśli ktos ma ochote pomóc w skrócenieu drązka w wolnym czasie to butelka Finki stoji u mnie w barku! Oddam w dobre rece! :aloha:
ja mam 1 pytanie, czy ten short nie ma zadnego negatywnego wplywu na skrzynie ? trzeba cos w niej przestawiac?
szybciej zuzywaja sie synchronizatory ponoc ale i funu jest :aloha:
Ktos sie orientuje czy w civicu coupe 97r drazek jest taki sam jak w hb 97,bo wlasnie mam coupe orginalny stalowy i chce go przerobic na shorta i wrzucic go do mojego HB mialem zamiar robic wg opisu Evok-a zakupilem srube, gwintowinik i nazynke M12 i dupa po przeciecu drazka okazalo sie ze jego wewnetrzna srednica jest wieksza niz sruba m12, to co srednica droazka zalezy od modelu czy jak???
Pozdro
Koledzy jak zamontuje shorta tzn ze galka biegow bedzie nizej niz seryjnie?? Tzn wiem jak to dziala tylko chodzi o dlugosc galki :aloha:
Nie musi być niżej. Zależy. Dla pewności - zrobić samemu, przedłużając tylko dół.
Ale ja bym chcial nizej :d
Tym łatwiej, opisany jest i na to sposób :D
http://www.civicklub.pl/fi/viewtopic.php?t=6303
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.