Zobacz pełną wersję : ECONO & Sonda Lambda
Witam Hondziarzy, mam pewien problem, i pytanie z tym związane, a mianowicie:
o niedziałającej kontrolce Econo już trochę tu napisano, że walnięta żaróweczka, że pali się między 90 a 130 km/h , ale w moim D15z8 pali się tylko podczas przekręcania stacyjki (3-5 sek.) i gaśnie z delikatnym stuknięciem, nigdy mi sie nie zapaliła podczas jazdy oraz nigdy nie paliła mia sie kontrolka "CHECK coś tam" mam pewne podejrzenia odnośnie tego stanu rzeczy, ale może mi ktoś podpowie:
???jak do kontrolki econo ma się sonda lambda? pozdrawiam wszystkich
A pojawia Ci się Check ENGINE po przekręceniu stacyjki?
Jeśli Ci się pojawia to bym zaczął mimo wszystko od samodniagnostyki, ale jeśli Ci się nie pojawia to trzeba najpierw zająć się samą kontrolką checka (np.sprawdzić żaróweczkę)
że pali się między 90 a 130 km/h ,
nie do końca,,, pali sie od 3 biegu wzwyż jak nie masz ciężkiej nogi, co do twojego problemu to na początek zrób samodiagnostyke
Dzięki za podpowiedź (sprawdzę żaróweczkę w check'u, a check engine nigdy mi się nie zapalił).
Gdzie w takim razie mógłbym zrobić tą samodiagnostykę? - może ktoś poleci fachowca, najlepiej w okolicy Bemowa? pozdrawiam
Gdzie w takim razie mógłbym zrobić tą samodiagnostykę? - może ktoś poleci fachowca, najlepiej w okolicy Bemowa? pozdrawiam
A moze zrobisz sam (cala operacja trwa 3min i nic nie kosztuje)?? 1000 postow o tym w archiwum a ciagle ktos zadaje to pytanie :bicie: Ludzie nauczcie sie szukac :djablek:
Przepraszam ze odgrzewam ale po co zakladac temat jak ten sam problem. Kolego moby mam ten sam problem uporales sie z tym?
kolegi juz dawno tu nie ma...zrobiłeś samodiagnostyke?
Mam zamiar dzisiaj zrobic jak wroci dziwczyna bo mi podkradla hanke...
A wiec tak. Spialem koste od kompa i check sie nie palu rozebralem luczniki okazuje sie ze nie ma tam nawet tego plastiku co sie zarowke wklada. Zrobilem podmianke z zarowki od sygnalizacji otwarcia klapy bagażnika przynajmniej taki jest obrazek. Znow spiolem piny i check sie swieci caly czas. Srs sie zapala potem gasnie i zapala ponownie po czym wyskakuja bledy abs 61 54 14 18. Po odpieciu pinow czek caly czas sie swieci pewnie dlatego go tam nie bylo. Ale co zauwazylem choc watpie zeby to mialo znacznie samochód zaczął palic na dotyk wczesniej to roznue bywalo ale czesciej musiałem pokrecic ze 3 sek. Teraz gdzie szukac przyczyny swiecacego checka czy moze miec on zwiazek ze spalona pompka spryskiwaczy bo mi przednie nie dzialaja
Skoro założyłes żaróweczkę to trzeba zrobic samodiagnostykę.
Mam zamiar dzisiaj zrobic jak wroci dziwczyna bo mi podkradla hanke...
A wiec tak. Spialem koste od kompa i check sie nie palu rozebralem luczniki okazuje sie ze nie ma tam nawet tego plastiku co sie zarowke wklada. Zrobilem podmianke z zarowki od sygnalizacji otwarcia klapy bagażnika przynajmniej taki jest obrazek. Znow spiolem piny i check sie swieci caly czas. Srs sie zapala potem gasnie i zapala ponownie po czym wyskakuja bledy abs 61 54 14 18. Po odpieciu pinow czek caly czas sie swieci pewnie dlatego go tam nie bylo. Ale co zauwazylem choc watpie zeby to mialo znacznie samochód zaczął palic na dotyk wczesniej to roznue bywalo ale czesciej musiałem pokrecic ze 3 sek. Teraz gdzie szukac przyczyny swiecacego checka czy moze miec on zwiazek ze spalona pompka spryskiwaczy bo mi przednie nie dzialaja
czy kolega wyżej przeczytał całego posta??
Po włożeniu żarówki wraz z jej obudową. została zrobiona samodiagnostyka na której check się pali cały czas a tylko abs pokazuje błedy...
Ja mam to samo z tym econo, tylko u mnie sonda jebutdaun, i w tym wyczuwam problem :)
W jakim celu spial te zworki abs?
W jakim celu spial te zworki abs?
Przez pomyłke?
To mozesz mi powiedziec bym nie szukal i jakis glupot nie czytal gdzie to jest spiete jak powinni byc
Spialem dobrze pojechalem do mechanika i on tez tak zrobil i pali mu sie kontrolka check a abs pokazuje bledy... a dla pewnosci w takiej zielonej oslonie sa dwie kostki jedna 3pin druga 2 pin wpialem w ta 2 pin
No może tak być, też tak miałem że dopiero na samodiagnostyce komputera pokazało mi błąd SRS, którego nie pokazywało mi na tej zworce serwisowej czy jak to się tam nazywa od SRS.
Chyba znalazlem odpowiedz . Przy zapalonym silniku otworzylem maske poczulem spaliny wiec sciagnalem oslone kolektora wydechowego myslalem ze uszczelka okazali sie ze jest pekniety w zdluz samochodu. Dedukuje ze pewnie cisnienie jest mniejsze i i dlatego pali sie check... jesli zle mysle to slucham sugestii
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.