Zobacz pełną wersję : d14z4 + głowica z d16y7 kilka pytań
witam chciałbym wsadzić głowice z d16y7 + ssący i wydechowy do z14z4 teraz moje pytanie czy przy zmianie głowicy trzeba zamienić kable świece aparat zapłonowy akumulator?? i czy zamiast ssaka i wydechowego z y7 można dać inne które będą pasowac p&p bez wiekszych modyfikacji z góry dzieki:)
nie nei trzeba zmieniac zagraja stare swiece kable itd.Uszczelke pod glowice bdz musial zmienic.
a po co pchac ssaka z y7....lepiej juz z Z6 lub pochodnych
po co wydechowy z y7 jak tam kat jest...lepiej z z6 lub z5 itd
z tego co czytałem to ssak z z6 trzeba przerabiac weżyki zaślepiać kanały przerabiać linke gazu niewiem czy sam dam rade a wydech z6 lub z5 podejdzie bez wiekszych przerubek no i co z wydechem może zostac seria z funduszami też kiepsko
przerabiac weżyki zaślepiać kanały przerabiać linke gazu
Kup ssący kompletny ze wszystkim + linka gazu, to obejdzie się bez przeróbek praktycznie. Zresztą wszystko poopisywane jest, trzeba poszukać :)
Kolektor zostaw ze swojego albo wrzuć 4-2-1 jak już masz za niego płacić to dołóż grosza.
dragon_mk1
11-09-13, 19:22
Witam mam pytanie czy jest sens wrzucić głowicę od d16y7 do d14z4 czy lepiej sam wałek od y7. Aktualnie w moim mb2 mam d14z4 + parówa simoty + kpl wydech przelotowy 2' na 2 tłumikach proexa, chinol 4-2-1, kpl ssący od z6 i komp p06 z ostrzejszą mapą (ostatnie 2 rzeczy jeszcze czekają na montaż). Robił ktoś z Was taki projekt ? Ewentualnie jakie jeszcze części by mi były potrzebne żeby ogarnąć taką zmianę ? Z góry dzięki za odpowiedź
Witam mam pytanie czy jest sens wrzucić głowicę od d16y7 do d14z4 czy lepiej sam wałek od y7. Aktualnie w moim mb2 mam d14z4 + parówa simoty + kpl wydech przelotowy 2' na 2 tłumikach proexa, chinol 4-2-1, kpl ssący od z6 i komp p06 z ostrzejszą mapą (ostatnie 2 rzeczy jeszcze czekają na montaż). Robił ktoś z Was taki projekt ? Ewentualnie jakie jeszcze części by mi były potrzebne żeby ogarnąć taką zmianę ? Z góry dzięki za odpowiedź
jak juz masz tyle poronione to warto wsadzić ten wałek + regulowane kółko rozrządu do ustawienia całości ;)
czy jest sens wrzucić głowicę od d16y7 do d14z4 czy lepiej sam wałek od y7
Sam wałek, głowica z d16y7 nieco odpręży d14z4 względem serii, nie ma to sensu.
głowica z d16y7 nieco odpręży
Czy jesteś pewien? z tego co wyczytałem na necie, głowice z silników "Y" mają mniejsza komore spalania - co przekłada sie na wzrost CR
Mniejszą względem czego? Ja jestem pewny ale nikomu nie zabraniam tego sprawdzić :)
A po co do z4 pakować ssaka z z6? Jeden i drugi ma średnicę kanałów 42mm, tyle, że tez z z4 jest plastikowy.
A po co do z4 pakować ssaka z z6? Jeden i drugi ma średnicę kanałów 42mm, tyle, że tez z z4 jest plastikowy.
nie jest czasem mniejszy?
Chodzi o pojemność? Tego nie jestem pewien, średnicy kanałów jestem pewien, bo chciałem taki zmodzić u siebie, po zmierzeniu złożyłem wszystko z powrotem :p
Chciałbym odświeżyć temat. Jesienią mam zamiar zabrać się za delikatne podkręcenie mojej MB2 D14Z4. Chciałbym założyć do swojego silnika wałek z D16Y7 (ew. D16W3). Zależy mi na uzyskaniu lepszego dołu (elastyczności) w przedziale powiedzmy do 5 tys obr. Chcę rozpocząć od wymiany samego wałka z kołem (mam już kolektor - chinol - 4-2-1 oraz lada dzień zakładam dolot short ram AEM z filtrem Simota). Do tego wałka jakie koło założyć żeby uzyskać "lepszy dół" ? Seryjne z D14Z4, D16Y7 czy regulowane zakupić (jakie zestawienie w przypadku wałka D16W3)? Jak się ma wtedy kwestia ustawienia wyprzedzenia zapłonu. Ew. strojenie i wymiana kompa na P06 w późniejszym czasie (powiedzmy wiosna-lato 2015).
Chciałbym odświeżyć temat. Jesienią mam zamiar zabrać się za delikatne podkręcenie mojej MB2 D14Z4. Chciałbym założyć do swojego silnika wałek z D16Y7 (ew. D16W3). Zależy mi na uzyskaniu lepszego dołu (elastyczności) w przedziale powiedzmy do 5 tys obr. Chcę rozpocząć od wymiany samego wałka z kołem (mam już kolektor - chinol - 4-2-1 oraz lada dzień zakładam dolot short ram AEM z filtrem Simota). Do tego wałka jakie koło założyć żeby uzyskać "lepszy dół" ? Seryjne z D14Z4, D16Y7 czy regulowane zakupić (jakie zestawienie w przypadku wałka D16W3)? Jak się ma wtedy kwestia ustawienia wyprzedzenia zapłonu. Ew. strojenie i wymiana kompa na P06 w późniejszym czasie (powiedzmy wiosna-lato 2015).
4-2-1 + przelot to raz
seryjna puszka + wkladka i doprowadzenie zimnego powietrza np ze zderzaka to dwa
Wałek np y7 + regulowane kółko to trzy...
I jak chcesz kompa P06 i strojenie to dochodzi Ci aparat zapłonowy, wtryski z B18, kilka metrów kabla do zmiany wiązki,
4-2-1 + przelot to raz
seryjna puszka + wkladka i doprowadzenie zimnego powietrza np ze zderzaka to dwa
Wałek np y7 + regulowane kółko to trzy...
I jak chcesz kompa P06 i strojenie to dochodzi Ci aparat zapłonowy, wtryski z B18, kilka metrów kabla do zmiany wiązki,
Dolot założę AEM bo już mam (odgrodzenie tez mam) ... dolot zimnego powietrza zamierzam założyć na wiosnę (już mam Bassreflex'a nawet).
Jakie kółko polecacie ??? Są po ok 200zł i 400zł :P
A jak mają się ustawienia tego koła z wałkiem ??? 2st wyprzedzenie to lepszy dół ??? a jak wtedy ustawić aparat zapłonowy ???
4-2-1 + przelot to raz
seryjna puszka + wkladka i doprowadzenie zimnego powietrza np ze zderzaka to dwa
Wałek np y7 + regulowane kółko to trzy...
I jak chcesz kompa P06 i strojenie to dochodzi Ci aparat zapłonowy, wtryski z B18, kilka metrów kabla do zmiany wiązki,
A jeżeli bym nie stroił to wystarczy założyć wałek ze standardowym kołem z d16y7 czy z d14z4 ???
chcesz zmienić głowice, wałek i multum innego złomu i nie chcesz tego stroić ? Powodzenia :)
chcesz zmienić głowice, wałek i multum innego złomu i nie chcesz tego stroić ? Powodzenia :)
Na tą chwilę chciałem założyć wałek + koło do głowicy d14z4, a komp P06 z resztą gratów w późniejszym czasie i wtedy strojenie. Chodzi mi o to czy będzie działało i będzie trochę lepiej szedł z dołu :) Jeżeli da radę to zrobić to kupię wałek z d16y7 z seryjnym kołem z tego silnika (mogę mieć za stówkę), a regulowane jak będę stroił i zmieniał kompa :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.