Zobacz pełną wersję : niemila niespodzianka po odpaleniu rano - obroty
czesc, mam pewien problem ktory mnie zmartwil, otoz wczoraj jezdzac bylo wszystko ok, dzis rano odpalam samochod, zgarniam snieg, wsiadam i ruszam, zatrzymuje sie na skrzyzowaniu kawalek dalej a tu obroty faluja 1000-1500 caly czas ;o na nastepnym skrzyzowaniu tak samo, na postoju ze sprzeglem i bez tak samo faluja obroty. niewazne czy na zimnym silniku czy na cieplym obroty na luzie lub sprzegle faluja 1000-1500 :O co to moze byc? wczoraj przeciez wieczorem jeszcze wszystko ok bylo... a i przy odpalaniu jak juz wrocilem pod domem zauwazylem ze na cieplym silniku wskakuja obroty na poczatku na ok 2200 i trzyma z 3-4sek i dopiero potem spada i faluje ;o a i silnik to d14a2
Temat poruszany chyba setki razy. Silniczek krokowy w pierwszej kolejności wyczyścić. Powinno pomóc, jeśli nie, będziemy dalej radzić :) instrukcja na forum.
a moze aparat zaplonowy albo cos?
a moze aparat zaplonowy albo cos? nie ponieważ
Silniczek krokowy w pierwszej kolejności wyczyścić a jak to nie pomoże to będziemy dalej radzić !
a to mozliwe ze to tak z dnia na dzien po nocy nagle wystapilo? jeszcze kilka godzin wczesniej jak jezdzilem poznym wieczorem bylo ok...
Zrób samodiagnostykę, sprawdź czy nie ma błędów i czy działa Ci w ogóle żarówka check-engine. Potem obejrzyj i wyczyść krokowy, przepustnicę. Wszystko jest po 1000razy wałkowane na forum.
vnv_nation
13-01-12, 10:58
a to mozliwe ze to tak z dnia na dzien po nocy nagle wystapilo? jeszcze kilka godzin wczesniej jak jezdzilem poznym wieczorem bylo ok...
Szukasz konkretnej porady czy napisales na forum zeby pogadac? Bardzo prawdopodobna przyczyna tego co sie dzieje u ciebie jest silniczek krokowy tak jak juz kilka razy dostales odpowiedz, wiec po prostu idz to sprawdz i nie kombinuj za wiele.. instrukcje jak to zrobic znajdziesz napewno na forum.
u mnie czyszczenie elektrozaworu obejściowego (na forach potocznie nazywanego silniczkiem krokowym w - tym silniku a na pewno w moim d14a8 nie ma silniczka krokowego) nie pomogło w pełni ja dodatkowo przeczyściłem otwór po takiej śrubie regulującej jakiś sensor od podciśnienia który znajduje się w kolektorze odlotowym przy przepustnicy i tego sensora znajdującego się na kolektorze na górze. tylko najpierw trzeba wkręcić ją do oporu w prawo zapamiętując przy tym o ile obrotów dało się ją wkręcić np. jeśli jest to 2 i 3/4 obrotu to po czyszczeniu wkręcamy tą śrubę do końca i wykręcamy o tyle ile przed tą operacją udało się ją wkręcić np 2 i 3/4 obrotu.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.