Zobacz pełną wersję : B16A2 SiR vs B18C4
Wie ktoś może czym się różnią oba te silniki pod względem technicznym i - skrzynia biegów Y21 z FD 4.4!!! oraz z LSD (ze szperą) - to taka sama skrzynia jaka montowana była w Integrach TypeR Spec 96' a miedzy skrzynia z B18C4
Niestety nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na Twoje pytanie, nie mamy po prostu pojęcia, gdyż zasoby i informacje na tym forum i w internecie nie są wystarczające.
Skrzynie:
Y21 - LSD nie zawsze jest więc się nie napalaj
FD - 4,4 lub 4,266 w coupe SI 99-00
1 bieg - 3.230
2 bieg - 2.105
3 bieg - 1.458
4 bieg - 1.107
5 bieg - 0.848
natomiast S9B posiada LSD zawsze
FD zawsze 4,266
1 bieg - 3.230
2 bieg - 1.900
3 bieg - 1.360
4 bieg - 1.034
5 bieg - 0.7xx
W silnikach różnic jest mnóstwo.
B16 wyżej się kręci i ma wyżej vteca, ma wyższą odrobine kompresje i wyższe krzywki na wałkach. B18C4 ma IAB w ssaku i ma komputer, ktorego nie da sie wystroic w przeciwienstwie do kompa z b16a (P30). Pierdylion różnic jest Pytaj konkretnie
dlaczego wiele osób mowi, ze walki z c4 sa inne niz z a2, skoro jest dużo stron opisujacych dokladnie czasy otwarcia oraz wzniosy i dla obu przypadków są dokladnie taki same? Chyba, że usdmy B18C mają inne walki, ale mocno mi sie nie wydaje..
http://www.angelfire.com/az3/hondawagon/B16Aspecs.html
natomiast S9B posiada LSD zawsze
nie kazda S9B ma LSD
na password.pl dostałeś kilka odpowiedzi ale i na hondatech.pl jest jeszcze sporo ludzi zajmujących się koreańskimi samochodami
dlaczego wiele osób mowi, ze walki z c4 sa inne niz z a2, skoro jest dużo stron opisujacych dokladnie czasy otwarcia oraz wzniosy i dla obu przypadków są dokladnie taki same? Chyba, że usdmy B18C mają inne walki, ale mocno mi sie nie wydaje..
http://www.angelfire.com/az3/hondawagon/B16Aspecs.html
Nie wiem czy Cie zrozumiałem, ale ta strona właśnie pokazuje, że wałki z B16A mają wyższe wzniosy niż te z amerykańskiego B18C czyli tak naprawde z b18c4.
Może nie wałki a wałek - wydechowy taki sam a ssacy w B16A jest ostrzejszy.
nie kazda S9B ma LSD
Kazda.
Oraz proponuje uzywac pelnych oznaczen silnikow, bo sie tu pogubimy. W temacie jest B16A2 SiR. No to w koncu SiR(B16A) czy Vti(B16A2)?
Amerykanskie B18C o ktorym mowa to B18C1 (bo przeciez jeszcze jest amerykanskie C5). To tak dla porzadku;)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.