Zobacz pełną wersję : Problem swap d16z5 doEG
Witam mam problem kupiłem od brata z5 za 400zł całego komplet przyjechał znajomy elektryk przerobił mi wszystko OBD1-0 wszystko gitara. I tu sie zaczyna próbójemy go odpalić a tu nic kręci kręci i tyle po jakimś czasie sprawdziliśmy rozrząd i tak jak było przeczówane przestawił sie rozrząd o 2zęby ustawiliśmy go poprawnie i to samo kręci i nic wszystkie czujniki,komputer cała elektryka zrobiona wskazują dobre parametry i juz nie mam siły co może być przyczyną ?? pomuszczie
Aparat sprawdzony, iskra jest?
włozyłem świece do KWN i iskra była ale ciekawe czy jej podczas kompresji nie gubi
A mi się nie podoba opcja z rozrządem - przestawiony o 2 zęby, jak jest iskra i paliwo to musi nawet zagdakać, może coś stricte w silniku jest nie halo?
moim zdaniem to kompletna głupota jakaś, czegoś nie podłączyliście no to jak jest iskra to znaczy że nie dostaje paliwa, a jak dostaje paliwo to znaczy że iskra jest w złym momencie, albo to przejście na obd1 jest h.... warte.
Przejście zrobione ok silnik miałem w rexie którym wpadłem do rowu i buda sie złamała silnik latał i nic nie wskazywało na wade silnika a rozrża pewnie sie przesunoł w momęcie wciągania na lawete bo biegi zblokowało a możliwa jest cewka zapłonowa??
Zmieniłem dziś Cewke zapłonową kopułke z palcem i to samo silnik kręci i nie odpala wydaje tylko z siebie strzały pu pu pu .... nie wiem juz co jest jak sie bardzo zdenerwuje i nie znajde przyczyny to silnik oddam na złom:(
Dziś zauważyłem ze były zle podpiete kable Wn teraz chodzi praie ze normalnie ale na niskich chodzi jak by na 3 garach mozecie powiedziec albo dac fote jak maja byc podłaczone kable Wn??
buda sie złamała silnik latał i nic nie wskazywało na wade silnika a rozrża pewnie sie przesunoł w momęcie wciągania na lawete bo biegi zblokowało
Jeszcze dopisz, że porwali go terroryści i zrzucili go z 10 piętra, to Spielberg chętnie nakręci taki film akcji :)
Po takich przeżyciach to nie dotykałbym nic z takiego auta.
he jak chodzi jak subaru to nie pali ktorys gar:)jutro obadam u siebie w rexie albo zrobie jakies foto
Udało mi sie odpalić przewody miał przebicie a pozatym załozone inną kolejnoiścia;p Ale teraz sie pojewił problem typu ayto zimne jest normalnie nagrzeje sie to skaczą obroty i gaśnie" Krokowiec??
Jest mryga 13 razy ale Niuton mówi że to przez nie podłaczone 2 kostki które nie są potrzebne z D15B2
o boże ! piszesz że iska jest, a zaraz się pytasz czy to może być cewka a zaraz kable i mówisz że przebicie jest, przecież jak byś to sprawdzał to powinieneś wiedzieć to za pierwszym razem :)
http://www.maxrev.de/dsc00943-bild-136913.htm pierwsze lepsze
jak to nie potrzebne ?? to weź może podziękuj koledze. Widac że się zna na rzeczy.
Kolego te czujniki nie potrzebne są ponieważ silnik D15b2 potrzebował je a d16z5 jest na obd0 i nie ma tych czujników są zaślepione tylko nei mam pojęcia czym spowodowane są skaczące obroty i gasniecie auta krokowy przeczyszczony i jest o samo nagram filmik to zobaczycie
rozumiem że silnik 1,5 a 4gen a w 5 gen się czymś różni, jak dla mnie to nieźle. poza tym d16z5 ma tyle samo czujników co d15b2.
Jest mryga 13 razy ale Niuton mówi że to przez nie podłaczone 2 kostki które nie są potrzebne z D15B2
Ehh, pokazuje błąd czujnika ciśnienia atmosferycznego, który d15b2 z EG4 ma wbudowany w kompie, a CRX ma go wpinanego do wiązki i pewnie go nie przełożyliście... Jest przykręcony do budy w okolicy kompa, ma 3 piny.
Podciśnienia dobrze podpięte?
ps. Od kiedy d16z5 ma 140KM ? ;)
Widzisz czujnik moze to własnie to ;p musze podmenic.... niby seria d16z5 na kolektorze e-bayowym i rególowanych kólkach rozrządu ni i dolot 7,4 w 3 osoby nagram film to udowodnie;p
Bardziej właściwy byłby wykres z hamowni :) nie mówie że sie nie da, ciekaw byłem co jest zrobione, bo u koleżki dolot + wydech na seryjnym kolektorze pokazało 137KM i coś ponad 150Nm, z lekkim zamachem i hybrydą jeździ całkiem sprawnie :)
Nie wiem gdzie mam ten wynik ale chce zrobic to wszystko zeby normalne były obroty i pojade do na hamownie bo NIUTON będzie mi to stroił wiec musi byc wszystko ok zeby było dobrze i sprawnie napewno wykres będzie:) a podciśnienie podpięte właściwie ide zaraz zobaczyc ten czujnik ciśnienia atmosferycznego
:)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.