PDA

Zobacz pełną wersję : Swap z D15B2 na D15Z6 Econo Pomocy!!!!!



bidas23
07-01-12, 22:49
Zacząłem robić swam z d15b2 na d15z6 econo z VI gen, a właściwie nie ja tylko ogarnia to mój znajomy.
Problem w tym że po włożeniu silnika podpięciu wiązek nie działała pompa paliwa a potem zanikła iskra, wymieniliśmy przekaźnik pompy paliwa założyliśmy czujnik zderzeniowy tak żeby wszystko było oryginalnie.
Po założeniu czujnika pompa zaciągnęła tylko raz a potem już sie niei odzywała, pompka napewno jest sprawna gdyż na krótko działa. Iskra zanikła mimo iż na początku była.
Macie jakieś pomysły co robić lub co może być nie tak albo o czym mogłem zapomnieć?
A może znalazł by się ktoś kto by osobiście rzucił na to fachowym okiem?

Saiti
07-01-12, 22:57
Immo?

Sprawdź masy.

bidas23
07-01-12, 23:08
ale masy to chyba bardziej od iskry mam racje? a co z pompką?

agent_lol
07-01-12, 23:15
masa dobra? napewno wymieniony przekażnik jest dobry ? posprawdzajcie miernikiem czy kable nie są połamane ;]

bidas23
07-01-12, 23:29
przekaznik dobry bo zadział raz a potem nic. jutro postaram sie ogarnąć te masy czy może coś sie odłączyło.

birchie
09-01-12, 09:56
Żadnych błędów nie wywala? Przekaźnik warto sprawdzić łącząc na krótko wg instrukcji z manuala. Polecam sprawdzić bezpieczniki pod maską oraz bezpiecznik 15A w górnym rzedzie z lewej strony (A-cos tam :) nie pamiętam skrótu).

bidas23
09-01-12, 21:50
sprawdzilismy kable i okazało sie się że nie dochodzi prąd do czujnika zderzeniowego czyli do przekaznika też nie co dalej proponujecie?

Saiti
10-01-12, 10:44
nie dochodzi prąd

prąd ma określoną ścieżkę, więc sprawdź od źródła po szlaku.

A może czujnik się aktywował i trzeba go odblokować? :)

bidas23
10-01-12, 13:50
prąd ma określoną ścieżkę, więc sprawdź od źródła po szlaku.

A może czujnik się aktywował i trzeba go odblokować? :)

ok ok jestem trochę zielony jak mam go odblokowac? :)

mlodyxx
12-01-12, 02:47
poprostu wcisnij albo wywal i zlacz kable razem zeby ci znow obwodu nie rozlaczyl

bidas23
12-01-12, 10:49
a moje pytanie bo jak kupowałem swap to nie było w nim czujnika położenia wału korbowego i przełożyłem go z b2. kumpel mówił że jak w bmw założył czujnik z mocniejszego silnika to nie było iskry. możliwe że tu też tak jest?

jasiek09
12-01-12, 13:07
D15b2 nie ma czujnika położenia wału korbowego.

mlodyxx
12-01-12, 14:39
zgadza sie b2 nie ma czujnik pol walu jest dopiero w 6 genie czyli jak przelozyles d15z6 to czujnik powinienes miec pod oslona rozrzadu pod kolem pasowym w b2 nawet nie ma jak go tam zamontowac wiec przelozenie z b2 jest nie mozliwe chyba ze zamiast b2 miales inny dol i o tym nie wiedziales jakbys potrzebowal takiego czyjnika to zapraszam na pw

bidas23
12-01-12, 15:35
no too teraz pytanie co zostało przełożone...
spoko z czesciami nie mam problemu bo wszystko biore od rafała z kobyłki http://www.czesciuralfa.pl/

mlodyxx
12-01-12, 21:30
tego co ci ktos przelozyl to nie wiemy albo fotka albo dokladniejszy opis

bidas23
21-01-12, 22:12
a może ktoś był by chętny ogarnąć mi elektrykę w tym swapie?
dam zarobić!!!! :)

bidas23
18-02-12, 19:41
niech mi ktoś powie jak wyglada podłączenie kompa z d15z6 do wiązki d16z6? bo ostatnia kostka mi nie pasuje
prosze o szybką odpowiedz jak zrobic zeby sie nie narobić a żeby działało.