Zobacz pełną wersję : Civic Coupe EJ1 D16Z6 - Wiązka elektryki # Potrzebne informacje
Camellia Racing
07-01-12, 20:49
Witam wszystkich.
Poszukuję #Part Number #VIN dla kompletnej wiązki elektrycznej Dla Coupe 92-95.
Auto docelowo ma posiadać Full Opcje z wykluczeniem ABS-u i mam problem ze znalezieniem wiązek elektryki.
Z tego co pamiętam to wszystkie modele z tarczami 262 na przodzie posiadały ABS ale były rodzynki z tarczami 240 i bębnami z tyłu ale nie wiem czy one także miały ABS czy też nie. Może były rodzynki z tarczami 262 bez ABS ?
Wymagane Opcje elektryki:
- Elektryczne szyby
- Podgrzewanie tylnej szyby
- Elektryczny szyberdach
- Klimatyzacja
- Fogi przód/tył
- Tempomat
- Dimmer
- Lampka bagażnika
- Licznik z obrotomierzem
- SRS
- Tweetery + Standard głośniki
- Centralny zamek
- Oświetlenie zewnętrzne USDM (ewentualnie EUDM)
- Skrzynia Manualna
Chyba nic nie zostało pominięte z ważnych elementów... Generalnie wszystkie fajne rzeczy wypuszczone w tym modelu z pominięciem ABS.
Ogarnąć to w aucie nie będzie problemu. Problem mam z rozkminką które klocki potrzebuję do tego lego... Podobno wiązka główna pod kierownicą z SRS ma też ABS i tu byłby mój problem, co prawda informacja nie jest 100% pewna ale bazuję na tym co do tej pory się znalazło.
Ewentualnie czy Full Full wiązka zawierająca ABS się nada... Czy ucinając kable ABS (W aucie nie ma fizycznie ABS-u) można to tak zostawić i będzie funkcjonować bez obaw? Chociaż lepiej to zrobić bez cięcia :)
Jeżeli ktoś bardziej aktywnie i głębiej grzebał przy Coupe wdzięczność za pomoc w sklejeniu konceptu :)
Camellia Racing
09-01-12, 21:38
Parę rzeczy na necie, katalogów online...
Wiązka główna:
1 - VIN
#32100-SR8-A31 @715$
#32100-SR8-A32 @381$
Czego nie do końca rozumiem to to, że obie części są uwzględnione pod jednym numerem na schemacie. Pierwsza z nich to 715$ a druga 381$, może ceny coś podpowiedzą komuś?
2 - CIVIC | 1994 | 2DR EX | KA 5MT
#32100-SR8-A21 @715$
3 - CIVIC | 1994 | 2DR DX | KA 5MT
#32100-SR8-A01 @750$
Natomiast według http://parts.sonshonda.com jest to część 32100-SR8-A20 za 887$ dla 1993 | 2DR EX-S | 5MT.
Tutaj jestem zaskoczony oznaczeniem EX-S... ktoś coś o tym słyszał?
Updated:
Jeszcze jeden link który miesza w tym momencie i to sporo:
http://www.parts-planet.us/products.html?action=showitems&keywords=&begin=1466&maker=1
Camellia Racing
11-01-12, 16:12
Nikt nie jest w stanie pomóc?
Camellia Racing
02-11-13, 20:03
Kontynuuję temat :)
Czy ktoś z osób po rozbiórce EJ1/EJ2 posiada zdjęcia jak idzie wiązka pod matą wygłuszającą na grodzi w kabinie?
Dzięki z góry :)
Camellia Racing
03-11-13, 22:26
Ludzie, wygrzebcie te zdjęcia...
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1397326_699557876722164_2893163_o.jpg
Camellia Racing
22-02-14, 18:36
Witam,
Odkopuję swój wciąż niewyjaśniony temat:
Także od zakupu drugiej wiązki sporo czasu minęło i właściwie nic nie ogarnąłem. Naprawdę prosiłbym o waszą pomoc bo zlot już niedługo i chciałbym w końcu auto uruchomić. Poniżej zamieszczam "nową" wiązkę z zaznaczonymi konektorami których w mojej oryginalnej nie ma i chciałbym rozgryźć który konektor jest od czego? Chwilowo pomijam fakt, że na głównej wiązce (po środku pod plastikiem) jest w mojej 44 kabelków a w nowej 64. Który do czego to już później jakoś dojdę ale generalnie żeby chociaż wiedzieć która kostka jest od czego? Na pewno w mojej nie było poduszek i tempomatu, o innych różnicach nie wiem.
http://imagizer.imageshack.us/v2/1280x1024q90/545/exx4.jpg
Od czego są:
#1
#2 Poduszka kierowcy zapewne
#3
#4 ten brązowy konektor jest raczej zaślepionym terminalem. w Oryginalnej wiązce niby mam coś podobnego tylko szare i z wypustem na kostce pod montaż na wieszaku (takie miejsce żeby blaszkę wsunąć)
#5 Tempomat?
#6
#7 Tempomat?
Poniżej moja "obecna/stara" wiązka napewno bez tempomatu i bez poduszek:
http://imagizer.imageshack.us/v2/1280x1024q90/854/oxek.jpg
żółte kostki są zawsze od poduszek, kostka 5 albo 6 jest od tempomatu ale tylko jedna z nich bo w tempomacie występuje tylko jedna taka szeroka kostka którą się wpina w kompa od tempomatu. (dla podpowiedzi komp tempomatu jest po lewej stronie na wysokości kolan kierowcy. tu masz zdjęcie jak wygląda komp z wejściem na kostę: http://obrazki.elektroda.pl/3485101400_1298747718.jpg
Camellia Racing
22-02-14, 23:21
Dzięki Gąsior. Z prawej strony powinna być druga żółta rozumiem? Bo nie ma ;D
ABS ewentualny będzie po prawej stronie głównej wiązki? Tak żeby to wykluczyć...
Nie podłączając Tempomatu będzie to chodziło z obecnym ECU i wiązką silnikową w manualu? Bo generalnie ja chcę poduszki dorzucić których nie mam u siebie.
Pozatym mam pełną opcję z tweeterami włącznie.
Nie podłączając Tempomatu będzie to chodziło z obecnym ECU
będzie chodziło,
Bo generalnie ja chcę poduszki dorzucić których nie mam u siebie.
do poduszek generalnie jest oddzielna wiązka - cała żółta której nie ma masz przynajmniej na zdjęciach.
#1 prawdopodobnie od diagnostyki abs' u
Camellia Racing
23-02-14, 12:43
#1 prawdopodobnie od diagnostyki abs' u
Dzięki. ABS też nie będzie :P
Także:
#1 Prawdopodobnie złącze do diagnostyki ABS
#2 wpięcie do skrzynki albo komputera poduszek
#5 Tempomat
#6 Radio? Klima?
#7 czujnik od tempomatu w pedałach??
#6 to chyba radio bo te kostki obok to są chyba właśnie od awaryjnych zegarka itp
#7 czujniki na pedałach mają na pewno okrągłe kostki
klima jest uwzględniona w każdej wiązce nawet w golasach eg3
#6 Tak radio, podłączenie zapalniczki i chyba podświetlenia schowka.
klima jest uwzględniona w każdej wiązce nawet w golasach eg3
Z tego co pamiętam kabelek włączania/wyłączania klimy to niebiesko-czerwony.
Camellia Racing
24-02-14, 23:53
Dziękować chłopaki!
Jak ktoś ma coś jeszcze do dodania to niech pisze :)
Jutro kończę wymianę izolacji na całej wiązce i wrzucam na grodź przymierzyć :)
Kostki.. no od czegoś są... znajdzie się w trakcie :D
Mógłbyś napisać skoro na nowo izolowałeś wiązkę ile metrów peszeli o jakiej średnicy zużyłeś? Chyba, że użyłeś tych oryginalnych albo samej izolacji:) Robiłeś tylko wiązkę kabinową czy silnikową też?
Camellia Racing
25-02-14, 12:37
Karbowane rurki zostały OEM, zmieniłem tylko taśmę bo w dużej części była jak suchy liść. Ile rolek taśmy izolacyjnej poszło to nawet nie pytaj :D
Robiłem na razie kabinową, silnikową zostawiam na później. Zapewne przed włożeniem silnika ją zrobię bo to już mały pikuś.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.