Zobacz pełn± wersję : Czy Tlumik od 1,6 bedzie pasowal do 1,8 VTI?
Witam wszystkich\
Mam takie pytanie Czy tlumik od modelu Honda Civic 1,6 (5d) - 1998 bedzie pasowal do modelu 1,8 Vti (5d) - 1998?
Chcialem zamowic na ebay-u. ale konkretnie do modelu 1,8 vti nie maja. Maja np. do 1,6 i na rysunku wyglada, no moglbym powiedziec ze identycznie jak moj w Vti. Napisalem do kolesie czy bedzie pasowal do mojego 1,8 ale on mi odpisal ze nie. Koles jest Angolem wiec sadze ze z reguly sie nie zna i dlatego pytam Was Specjalistow:)
Chodzi mi glownie czy ksztaltem bedzie wszystko pasowao, centralny i koncowy tlumik/.
Wiem napewno że 1.4 jest inny niż 1.6, ale jak jest z 1.8 to nie wiem, jednak wydaje mi się ze nie powinien pasować
Wydech jest chyba liczony pod silnik, a różnica 50koni powinna wymusic zmiany w wydechu. Moje zdanie, ale trzeba jeszcze sprawdzić.
To może zróbcie fotki od spodu i się porówna?
A czy wiesz moze a jakich¶ zamiennikach do 1,8 vti. Bo nawet na polskich stronach nie mogę znaleĽć. Znalazłem gdzie¶ tutaj na forum że ponoć nie ma zamienników je¶li chodzi o tłumi do 1,8 VTI i trzeba oryginalny kupić Hondy za konkretna kase. Tutaj jest to bardzo konkretna kasa bo 200 funtow wiec troche jestem zalamany. a jak nie wymienie to nie podbija mi przegladu . w morde :/
[ Dodano: Wto 29 Maj, 2007 ]
Od spodu to wyglada jak na moje oko identycznie, chociaż fotek do porónania nie mam. Patrzac tylko na tłumik do tych modeli http://cgi.ebay.co.uk/NEW-COMPLETE-EXHAUST-Honda-Civic-5-V-95-01_W0QQitemZ140120553840QQihZ004QQcategoryZ10386QQ rdZ1QQcmdZViewItem
i patrzac pod moje auto to wyglada to bardzo podobnie. i zastanawiam sie czy poprostu bedzie pasowalo do mojego...
[ Dodano: Wto 29 Maj, 2007 ]
Czy chociaż sam centralny tłumik bedzie pasowal bo to mam prawie całkowicie przezarte. KOncowy jest dobry (na oko). Czy ta czesc ¶rodkowa da sie spasowac z koncowym tłumikiem??
na 99% ¶rednica wydechu w 1,6 jest mniejsza niż w 1,8.. podpasować może i podpasuje ale będzie lipa bo będzie przytykał
pzdr
Bency
A ten centralny bedzie pasowal?
http://www.247ppd.com/product~prodid~921648.htm
Jest napisane ze do rocznika 1997
Ja mam 1998 ale chyba roznicy nie ma?
Czy jest??
[ Dodano: Sro 30 Maj, 2007 ]
hmmm...? To jest sama rura centralna bez centralnego tlumika.... Mozna tak zamontowac. Czy jest jakos inaczej na tym zdjeciu??
Ale macie problemy. 1.6 ma mniejsza srednice, wchodzicie na ebay i kupujecie do Acury Integry GS-R, ewentualnie ITR i bedzie pasowal, mozecie sobie kupic srodkowy, koncowy, katalizator, caly cat-back (w przypadku ostatniego trzeba bedzie nowe rury zeby poprowadzic inaczej wydech).
Reszta pytan na jakims dziwnym poziomie i samemu mozna sobie odpowiedziec
Generalnie nie kupowalbym zadnego shitu taniego tylko kupic cos porzadnego dedykowanego
Dzieki za podpowiedz . Własnie dlatego pytałem. W innym przypadku nie zadawał bym pytań gdybym znał na nie odpowiedzi. Wiec nie wypominaj tutaj na jakim sa poziomie. Dzieki i pozdro
Chodzi mi o pytania o rure centralna itd :)
Sama kwestia tlumikow byla wielokrotnie omawiana. Jako ze przechodzilem juz 2 razy przez sportowe uklady to dam ci rade ktora juz pisalem:
1. jesli chcesz robic tlumiki to tylko eltec, MG albo Kwasmet
2. jesli chcesz kupic na ebay to odloz kase na cos lepszego markowego (lepiej odlozyc na gorna polke niz kupowac cos malo znanego). Tanie jest wrogiem dobrego. Kupujac drozsze tlumiki masz prawie absolutna pewnosc ze
1. beda ciche i nie przez pierwszych kilka miesiecy bo uzyte materialy i jakosc produkcji sa lepsze
2. napewno cos poprawia
Gdybym teraz mial zmieniac to tylko na cos naprawde dobrego. Kupujac tlumiki na ebay licz sie z tym ze sa na ogol 2,5" srednicy (liczone po hamerykanskiemu a wiec srednica zewnetrzna bo wew to na ogol 2-2,,25" czyli jakies 60mm), jezeli chcesz miec to zrobione profi to z czasem warto zrobic calosc - kolektor (nie oszczedzaj conajmniej DC Sport, polecalbym stal kwasoodporna cienkoscienna niz ceramiczny i porzadnie owinac dobra tasma przed montazem), wydech na 60mm wew srednicy i dobre tlumiki. Kat duzo nie zmieni moze zostac. Kupujac cat back markowy nie bedzie wcale glosno a zawsze masz jeszcze silencer. Liczac koszty to kolektor strzelam w granicach 1500zl, za wydech pewnie z montazem trzeba liczyc drugie tyle. W zamian za to masz wydech ktory wystarczy ci na cale zycie, wata sie nie wypali, siatki w tlumikach nie zaczna dzwonic, dzwiek bedzie sliczny (polecam zalozyc jeszcze CAI to bedzie super), da przyrost mocy i momentu, a i nie zrobi sie duzo glosniejszy w przyszlosci. Kolektor moze byc 4-2-1 bo jesli nie planujesz zadnych wielkich zmian to i tak nie odczujesz roznicy 4-1 4-2-1. I naprawde warto to zrobic w ten sposob bo VTI zobowiazuje, nie ma drutexu, sztukowania, zamiennikow i tanizny :)
Idac na skroty - kolektor i wydech od ITR :) tez calkiem calkiem. Generalnie w B18C4 (lub C1 jesli Integra GSR) kolektor i tak jest lepszy niz w B16A2 ale robiac wydech warto kupic z wieksza srednica niz raz zwezac wydech potem powiekszac i tak w kolko bo kolektor swoja srednica, tlumik swoja a roury swoje. Mam nadzieje ze sprawe ci naswietlilem calkowicie od A do Z :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.