PDA

Zobacz pełn± wersję : Wymiana drugiego łożyska, filtr paliwa

giancardi
04-01-12, 15:32
Witam,
Chciałbym spytać o radę. (1.4is 90KM, 1998r. bez ABS)

Otóż jaki¶ czas temu wymieniałem lewe łożysko w kole. Niestety po jakim¶ czasie zaczęło buczeć drugie w prawym kole.

Jak wymieniałem to pierwsze to powiedziano mi, że mog± włożyć za 180zł Optimala chyba ale raczej polecaj± SKF za 200zł.

Teraz zbieram się do wymiany drugiego łożyska ale już w innym warsztacie i mam pytanie.

Na allegro spotkać można łożyska Japan Line czy inne za około 120-140zł.

I teraz tak: czy zakładać na drug± stronę też SKF (nie znam się na tym i po prostu pomy¶lałem, że może lepiej jakby z 2 stron było łożysko tej samej firmy) czy zakładać tańsze np. takie z JapanLine.
W pewnym sklepie chcieli mi nawet za 100zł sprzedawać "japońskie dobre łożysko" co mnie trochę jednak zdziwiło.

Co polecacie?

Druga sprawa to filtr paliwa- mój jest mokry od benzyny, w około ciemne zachlapane benzyn±, w kabinie zapach benzyny. Nie znam się na tym, czy filtr może się rozszczelnić czy co¶? I na jakiej marki filtr naciskać przy wymianie? Filtron, Bosch?

Dzięki.

Saiti
04-01-12, 15:38
Załóż SKF, jak masz za 200 zł.

Tanie łożyska sypi± się czę¶ciej niż te uznanych firm.

Ja już swojego czasu założyłem kilka tanich japońskich dobrych łożysk.

giancardi
04-01-12, 15:45
Dzięki, oczywi¶cie to jest cena bez roboty, ale robota ok 80zł pewnie kosztuje. Generalnie wła¶nie czytam na forach i wszyscy pisz±, że i tak JapanLine wrzuca to łożysko co ma SKF, więc ogłupieć można. :P

giancardi
04-01-12, 17:57
Jeszcze mam takie pytanie czy takie łożysko:

http://allegro.pl/lozysko-kola-zestaw-skf-honda-civic-crx-iii-hr-v-i2015794323.html

vkba 3246 będzie ok do mojego auta?

jest kto¶ w stanie sprawdzić po VIN czy będzie pasować? Byłbym wdzięczny. Bo potrzebuję szybko to łożysko.

No i czy cena nie jest podejrzana?

maniak2007
04-01-12, 21:46
fajnie by było jakbys powiedzial jakie masz to auto;)

giancardi
04-01-12, 23:00