Van_Dal
01-01-12, 17:33
Witam
właśnie prawie skończyłem przekładkę z d15b2 na d15z6, przeszedłem z OBD0 na OBD2 i mam taki problem właśnie z tym ELD. Nie pomyślałem żeby odkupić jeszcze pomocniczą skrzynkę bezpieczników ;]
Wiem że wstawienie tam jakiegokolwiek napięcia z przedziału 0,1 do 4,8 V nic nie da oprócz (patrząc długoterminowo) zniszczenia regulatora napięcia w alternatora, albo czego kolwiek w instalacji
Macie może na to ELD jakiś sposób ??
bo muszę się pozyć check engine z tablicy
właśnie prawie skończyłem przekładkę z d15b2 na d15z6, przeszedłem z OBD0 na OBD2 i mam taki problem właśnie z tym ELD. Nie pomyślałem żeby odkupić jeszcze pomocniczą skrzynkę bezpieczników ;]
Wiem że wstawienie tam jakiegokolwiek napięcia z przedziału 0,1 do 4,8 V nic nie da oprócz (patrząc długoterminowo) zniszczenia regulatora napięcia w alternatora, albo czego kolwiek w instalacji
Macie może na to ELD jakiś sposób ??
bo muszę się pozyć check engine z tablicy