Zobacz pełną wersję : zwężka w kolektorze b18c4
da się ją wydłubać domowymi sposobami czy trzeba ciąć i spawać?
chodzi o ta zwezke na koncu kolektora
pzdr
najłatwiej uciąć i spawać
czyli młotek i majsel nie pomogą?
pomogą... wykuć dziurę w ścianie, ale aż tak uniwersalne nie są ;)
czy jesli nie mam wydechu 2 cale to jest sens usuwac zwezke? czy poczekac z jej usunieciem do montazu wydechu 2 cale?
dzieki za odpowiedzi
pzdr
zwezka jest mocowana/sięga aż do zejścia 2-1 wiec usunac ja metoda mlotka i przecinaka..jest bardzo trudne. Ja sie kiedys poddalem i stwierdzilismy wspolnie z fazerem, ze latwiej jest uciac. Oferta w dziale sprzedam :P
czy jesli nie mam wydechu 2 cale to jest sens usuwac zwezke? czy poczekac z jej usunieciem do montazu wydechu 2 cale?
dzieki za odpowiedzi
pzdr
2 cale do c4 dawaj od razu 2,25 a po za tym jak ost zrobiliśmy pomiary na hamowni aut to taki zabieg w kolku dużo nie daje, lepiej od razu zbieraj na 4-1 ebay
jaki dokladnie zabieg hamowaliscie? Samo wyciecie z pozostawieniem seryjnego 'zewnętrznego' odcinka? Masz moze jakis wykres?
Tu jest pierwszy temat kolegi co miał taki zabieg , pełen przelot na 2,25 i tłumiki od djhammer dolot parówa http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?88055-B18C4-MC2-Thomas80/page9
a drugie aero dolot aem , wywalona zwężka z kolka , kat i końcowy zastąpiony ulterem komorowym http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?87028-B18c4-aerodeck-bubu262/page17
na tych stronach co podałem linki są wykresy, a wkleiłem tematy aby jak by co mogło się poczytać co tam grzebali.
dzieki panowie a info
ps. mam b16a1 ale moj kolektor popekal i wsadzam od b18c4, niestety nie wiem jaki wydech ma w serii ee8 ale pewnie nie 2 cale, wiec usuniecie zwezki w tym setupie chyba nic mi nie da?
pozdro
Tylko chyba od c4 będzie ci trochę niżej wisieć, nie jestem pewien czy na 100% wyjmiesz swój stary i bez problemu podkręcisz ten od c4, jak masz w śmiesznych pieniądzach ten od b18 i zrobisz go w miarę tanio, a wiem że chyba ktoś takie zwężki robił za 50zł to się opłaca , ale jak się zbliżasz w okolice 350-500zł gdzie można dostać ebay to wiesz .
nie, spoko, kolektor kupilem za male siano
a ta zwezka zweza na 2 cale tak?
nie, spoko, kolektor kupilem za male siano
a ta zwezka zweza na 2 cale tak?
Masz go na aucie czy jak że się pytasz, weź suwmiarkę i sprawdź .
Tu jest pierwszy temat kolegi co miał taki zabieg , pełen przelot na 2,25 i tłumiki od djhammer dolot parówa http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?88055-B18C4-MC2-Thomas80/page9
a drugie aero dolot aem , wywalona zwężka z kolka , kat i końcowy zastąpiony ulterem komorowym http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?87028-B18c4-aerodeck-bubu262/page17
na tych stronach co podałem linki są wykresy, a wkleiłem tematy aby jak by co mogło się poczytać co tam grzebali.
myslalem, ze hamowal ktoś tylko po zmianie samej zwęzki, zeby zobaczyć roznice. OK, nie bylo tematu.
musisz uciac kolo 15 cm i wspawac rurke 2,25 i bedzie git
myslalem, ze hamowal ktoś tylko po zmianie samej zwęzki, zeby zobaczyć roznice. OK, nie bylo tematu.
Samego nie, ale mody takie dość podobne, można sobie mniej więcej przyjąć poprawkę na inne mody, tak samo jak teraz by trzeba jechać i sprawdzić co tam daje zmiana na rozwierconą przepustnice i oem ssaka od c4
można sobie mniej więcej przyjąć poprawkę na inne mody
mozna sobie przyjąc blad hamowni i zwyzka z modow idzie w las :) Nie bylo hamowne - ok. Inaczej nie ma sensu tego rozpatrywac.
skolopendra
31-12-11, 13:08
seryjny kolektor nie jest zbyt udana konstrukcja
szkoda zabawy .ja bym go od razu wymieniał
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.