dR.LasCa
25-05-07, 12:48
stosowałem tą instrukcję zamieszczoną na forum... 3 śróbki, 2 nad zaegarami, trzecia pod włącznikiem awaryjnych.. poodkręcałem wszystko i nic.. tak jakby coś jeszcze trzymało przy nawiewach.
A może nie trzeba rozbierać wszystkiego by przerobić zegar na "mocno świecący" gdy są zapalone światła... do awaryjnych dochodzi ten czerwony kabelek z czarnym paskiem.wiązka ta dzieli się i idzie w górę, tam też jest ten kabelek... czy z tej wiązki jest jeszcze coś obsługiwane? czy moge przeciąć ten czerwony z czarnym paskiem idący w górę? w górę idzie biało niebieski, żółty, czerwono czarny i czarny
A może nie trzeba rozbierać wszystkiego by przerobić zegar na "mocno świecący" gdy są zapalone światła... do awaryjnych dochodzi ten czerwony kabelek z czarnym paskiem.wiązka ta dzieli się i idzie w górę, tam też jest ten kabelek... czy z tej wiązki jest jeszcze coś obsługiwane? czy moge przeciąć ten czerwony z czarnym paskiem idący w górę? w górę idzie biało niebieski, żółty, czerwono czarny i czarny