Zobacz pełną wersję : d14A3 WARTO MODZIĆ?
siema.
mam ej9, d14a3.
pytanie :
czy warto coś w niej modzić?
w tym tyg wyjmuję zwężkę..
w jaki sposób w miarę tanim kosztem uzyskam większą moc?
Czy w ogóle jest sens inwestować, czy lepiej swap?
Jesli to co do 1/1,5tys zł?
Pozdr
od cholery takich tematów masz, wystarczy szukajki użyć.
Do 1,5k zrób sobie wdech i wydech, jeśli zrobisz to po taniości to może starczy na jakiś wałek i kółeczko.
Ogólnie daj sobie spokój z modzeniem d14, no chyba że masz aspiracje na najmocniejsze na 1,4 w polsce i chcesz z tego pierdylion koni mieć.
Wrzuć coś innego!
Howgh
dokladnie szkoda zachodu pakowac monnete w d14 chyba ze ktos lubi dlubac poto zeby sobie dlubac za 1, 1,5k mozesz spokojnie wlozyc d15z6 114koni w serii i mniejsze spalanie niz to d14 i bez dumania czy bedzie jakis przyrost czy nie bo roznica miedzy tym d14a3 czy nawet a4 90kM a seryinym d15z6 w jezdzie jest bardzo odczuwalna i z d14 w zaden sposob w tych pieniadzach nie zrobisz 114km a tak kladziesz sobie slupek d15z6 lub d15z8 do tego tylko kolektor ssacy i kompa od d15z6 plus przerobka wiazki badz wiazka z d15z6 i masz rzeczywiste 114kM skrzynie zostaw swoja sprzeglo jak masz dobre tez zostawiasz z zamachem kolektor wydechowy tez zostawiasz z d14 koszt mniej wiecej slupek zkolektorem 700do800zl smialo kupisz kompa za 100z kostkami tez mozesz kupic do tego olej plyn itp takze 1500zl spokojnie starczy i gwarantuje ze bedziesz bardziej zadowolony z takiej przekladki niz z d14 chodzby mialo porobione wydechy doloty cuda mruczec moze bedzie ale nie bedzie rewelacji ze 100kmi moze wydusisz a w d15z6 masz ich juz 114 ktore po dlubnieciu do 125 ;130 mozesz wykrecic
D14 nie warto. Za 1500 zł nie zrobisz swapa na D16.
(chyba że na D16Z5/A8/A9 DOHC z CRX'a jak to sam sobie wsadzisz. Lepiej będzie niż z D16Z6 ale silniki wytyrane z reguły)
może i tematów było już sporo ale myśle że każdy nowy coś wnosi. Ja mam ten sam problem że tak to nazwie jak kolega i od dłuższego czasu przeglądam forum żeby znaleźć odp.Mlodyxx pisze że do tyś można kupić d15 i taka podmianka by mnie satysfakcjonowała, a co z resztą, osprzętem pasuje to wszystko i dobrze jeździ? Skrzynia pasuje, czy lepiej kupić skrzynie z D15? no i jak to jest dokładnie z tymi róznicami w d15 tylko z6 wchodzi w gre bo wiem że sporo jest tych silników 1.5 w który najlepiej sie pakować?
każdy nowy temat nic nowego nie wniesie bo nikt nic nowego nie wymyślił i skoro czytaliście tamte tematy zapewne natrafiliście na opcję założenia ssącego z d15b7 lub d16vtec. Jeżeli nadal nie wiecie co i jak ugryźć to radzę prześledzić tematy ludzi którzy przetarli szlak modyfikacji d14
Amen.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.