distant
22-05-07, 19:34
witam, swój problem opisywalem juz tutaj http://www.civicklub.pl/fi/viewtopic.php?t=30113 ale jak się okazało diagnozy mechanika były błędne, a auto nadal popsute, wiec zakladam nowy temat, bo tam zrobił się juz bałagan i natłok informacji...A stan auta jest już inny niż opisywany w tamtym temacie.
teraz jest tak w skrócie - hania odpala na zimnym, jezdzi, po zagrzaniu wywala jej bezpiecznik (pod kierownicą, nr 15, "alternator sp sensor"), zaczyna wariować prędkosciomierz i spadają bardzo obroty. Po zgaszeniu hania już nie odpala (przez wspomniany przepalony bezpiecznik), tzn kręci ale nie zaskoczy. Jak już wspomnialem - cewke wymienilismy na nową, nic nie pomoglo, to samo z modułem - zamienilismy na inny, rownież nic. Hania jezdzila az osiągnela swoją tempteraturę i wywalała bezpiecznik. Dodatkowo pokazuje przy tym błąd 17 (czujnik prędkosci lub jego obwód). Gdzie tkwi przyczyna? Liczę na waszą pomoc...
teraz jest tak w skrócie - hania odpala na zimnym, jezdzi, po zagrzaniu wywala jej bezpiecznik (pod kierownicą, nr 15, "alternator sp sensor"), zaczyna wariować prędkosciomierz i spadają bardzo obroty. Po zgaszeniu hania już nie odpala (przez wspomniany przepalony bezpiecznik), tzn kręci ale nie zaskoczy. Jak już wspomnialem - cewke wymienilismy na nową, nic nie pomoglo, to samo z modułem - zamienilismy na inny, rownież nic. Hania jezdzila az osiągnela swoją tempteraturę i wywalała bezpiecznik. Dodatkowo pokazuje przy tym błąd 17 (czujnik prędkosci lub jego obwód). Gdzie tkwi przyczyna? Liczę na waszą pomoc...