Zobacz pełną wersję : walek z d16z6 do d15z6
witam szukalem ale nic nie moglem znalesc jakie sa skutki po zmianiw walka iklawiatury na te z d16z6 do d15z6 jak to jezdzi na ecu od d15z6 tym seryjnym ::????
kazik2_h9w3
17-12-11, 20:29
Ja chyba śnię
czemu tzn znalazlem kilkanascie tematow ale przewaznie ze zmiana ecu itd anie chce mi sie znow kompa zmieniac i robic wiazki
zastanów się chociaż raz !
Gdyby była możliwość aby to jeździło na tym fabrycznym kompie na z*****ym obd to zapewne było by o tym wspomniane w tych kilkunastu tematach. Kupujesz właściwego kompa którego można stroić i przejściówkę obd a resztę dowiesz się z kilkunastu tematów
kazik2_h9w3
17-12-11, 20:41
Po prostu nie jedzie ja miałem przez chwilę kompa P28 a wałek seryjny kiepsko przyspieszał ale V TEC było wyraźnie czuć ktoś zrobił tak jak piszesz i także nie jechało także robiąc taką przeróbkę chyba warto pokusić się o kompa i przejściówkę lub wykonać ją samemu
no jo jo ma jechac anie stac jest tak u mnie narazie seria d15z6 do niedawno to wsadzilem u kolegi w 5gen wsadzilismy d15z6 na osprzet od d16z6 i tez szalu nie ma nawet nie wiem czy nie jest gorzej niz u mnie w seri
no właśnie :) komp przejściówka i strojenie oczywiście wydech i dolot też powinien być profi ogarnięty
jescze jedno pytanie czy jak np wloze ten walek kompa p28 do tego d15z6 to coi z tego wyjdzie lepszy dol chyba owinien byc a z gora jest cos lepiej?? bo nie wiem czy warto czas marnowac na dlubanie a pozniej wyjdzie na to ze bede wracal do serii bo bedzie kicha
Po 1. Jaki jest synonim słowa "głupi" ,ale żeby było tak kulturalniej ?
Po 2 ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, masz tu garść przecinków bo chyba na klawiaturze Ci zabrakło.
Po 3 Wiesz czym się różni eco vtec od VTEC i jak miałoby to niby działać na seryjnym kompie....
Po 1. Jaki jest synonim słowa "głupi" ,ale żeby było tak kulturalniej ?
Po 2 ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, masz tu garść przecinków bo chyba na klawiaturze Ci zabrakło.
Po 3 Wiesz czym się różni eco vtec od VTEC i jak miałoby to niby działać na seryjnym kompie....
po 1 pozostawie to bez komentarza...........
po 2 to nie lekcja polskiego .........
po 3 wiem czym sie rozni eco . vtec sohc itp itd , ale jakbym wiedzial jak to sie zachowuje przy takich podmiankach to bym nie zadawal pytania.
wiem czym sie rozni eco . vtec sohc itp itd no to powinieneś wiedzieć, że to co proponujesz nie będzie produkować mocy.
VTEC w d15z6 działa na takiej zasadzie, że po prostu od 3800 rpm zaczyna chodzić na 16 zaworach ;) i to jest ten nasz eco VTEC ;D wcześniej też chodzi na 16 ale w sumie 4 zaworki nie otwierają się do końca do tych 3800
teoretycznie tak bo na dole mieszanka za uboga i za wczesne wlaczenie vteca ale w praktyce bywa roznie rozne rzeczy robilem z nudow metoda prob i bledow i czasami cos z tego wychodzilo ciekawego a wolalem zapytac niz dwa razy rozbierac glowice
a tu bym sie nie zgodzil ciagnac zaczyna od 3800 to racja podlaczylem kontrolke kiedys zeby sprawdzic czy mi napiecie nie ginie na zaworze ,bo mi troche szarpalo przy przejsciu na vteca i sie zdziwilem bo wlacza sie w okolicach 3 tys a czuc go dopiero od3800 jak sie delikatnie dodaje gazu to wlacza sie troche pozniej
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.