Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : zawieszenie z 4g do 5g(amory+springi)



zakit
17-12-11, 18:20
siema,

wiec sprawa wyglada tak, chcialem sie dowiedziec czy zawias od 4g podejdzie do 5g,
jakie sa wymiary fabrycznych sprezyn z obydwu modeli. i ew jak to sie ma do amortyzatorow.



zdazylem sie juz dowedziec ze 4g przedliftowe maja inne mocowanie amortyzatora tylnego bo maja tulejke w amorze a nie w wahaczu, czyli podobnie jak del sol i itr. i chyba takim zawieszeniem bym sie zainteresowal bo wlasnie takie wahacze mam u siebie.

ew chcialem wiedziec czy np sprezyna obnizajaca z 5g podejdzie pod amorek 4g tworzac w ten sposob duet o w miare normalnej pracy, lub podobne kombinacje.

pozdro

Budziniak
17-12-11, 18:49
ew chcialem wiedziec czy np sprezyna obnizajaca z 5g podejdzie pod amorek 4g tworzac w ten sposob duet o w miare normalnej pracy, lub podobne kombinacje. Amortki z IV gena nie pasują pod przednie widełki od V gena. Użytkownik Grape Crash miał z tym problem i amory poszły na handel

maciu$
17-12-11, 19:34
Nie podejdzie, sprężyny przednie z 4g są krótsze niż te z jajka. Zawias przód podejdzie cały z widełkami z 4g, ale jak to naprawdę będzie stać tego nie wiem, teoretycznie powinno być niżej niż w 4g.

zakit
18-12-11, 01:52
Nie podejdzie, sprężyny przednie z 4g są krótsze niż te z jajka. Zawias przód podejdzie cały z widełkami z 4g, ale jak to naprawdę będzie stać tego nie wiem, teoretycznie powinno być niżej niż w 4g.

wlasnie o to chodzi macku, zeby ew dac zawieszenie -40 do 4gena i wlozyc to do 5gena co da nam -x, ale znacznie wiecej niz -6 dedykowane do 5gena. wiec jak to jest? ;)

Gorliś
19-12-11, 00:50
Podejsc podejdzie (tak jak pisal maciu$ na przod potrzeba widelki z 4g). W tym problem, ze ciezko okreslic jakie to bedzie obnizenie.

zakit
19-12-11, 09:47
no to tyle dobrze bo mam kompletne zawieszenie z 4g, zobaczymy jak to wyjdzie w V genie. bo chyba bede musial się sam przekonać

kenny
19-12-11, 10:00
z takim podejściem to i z golfa podejdzie, tu się walnie tu się przytnie

zakit
19-12-11, 10:17
z takim podejściem to i z golfa podejdzie, tu się walnie tu się przytnie

nie powiedzialem ze bede drutowal, tylko rozbiore jedno i drugie, i zobacze jak to sie ma z dlugosciami, i z praca takiego zawieszenia, taczką jezdzic tez nie bede.

HondaParts
21-12-11, 12:48
Seryjne Amor + sprężyna w 4 i 5genie ma tą samą długość,za to widełki są 3cm krótsze a sama laga amortyzatora w 4g ma mniejszą średnicę.Dając stock zawias z 4g obniżysz o około 3cm resztę już chyba sam możesz obliczyć.
Użytkownik Diupis miał w swojej solce gwint z EE8 aby było jeszcze niżej.JA na max skręconym gwincie nie miałem takiej gleby jak on w ustawionym na połowę :D

zakit
22-12-11, 13:21
zdazylem sie dowiedziec rozkladajac obydwa zawieszenia, ze zawieszenia roznia sie wlasnie widelkami(przednie) i mocowaniem tylych amortyzatorw w zal od roku produkcji 4g. tylne maja tuleje badz widelki

roznia sie takze guma na gornym osadzeniu sprezyny.


dolecowo bede chcial posadzic swojego Vgena na seryjnym amortyzatorze z 4g + obnizajaca sprezyna do 4g + top hatsy wlasnej roboty. zobaczymy o ile usiadzie samochod przy wykorzystaniu sprezyn -40mm.