osKaju
21-05-07, 15:53
Witam wszystkich forumowiczów ;)
Już niedługo spodziewam się swojego pierwszego "malca". Mówimy o V generacji Civica, w gre wchodzą 3 auta - 1.5 / 90 KM z przebiegiem nieco ponad 130 000, 1.3 / 75 KM z niespełna 100 000 oraz igiełka - 1.6 / 125 KM z przejechanymi 124 000. Nie chodzi o to, że chcialem się pochwalić ale o małe rady i podpowiedzi :)
Otóż chciałbym się dowiedzieć co mógłbym zrobić w poszczególnym modelu (zarówno 75, KM, 90KM jak i 125KM) żeby jeździł lepiej. Nie mam już stałego źródła dochodu, więc pod uwagę muszę brać także spalanie. Z tego co wiem 1.6 V-TEC polknie nawet z 11 L bajurki, 1.5 bez V-Teca oczywiście mniej a 1.3 to już tylko ekonomia bo z dynamiką może być słabo :/
Po zakupie któregoś z wymienionych na ten cel będe miał ok 2 000 - 3500 zł. Chodzi o delikatny tunning mechaniczny, żeby nie ingerować zabardzo w mechanikę pojazdu. Co
sugerujecie ? Chip ? Wydech ? Inne drobnostki ? Oczywiście dobre opony i audio podstawowe (nie musi głośno grać) to podstawa ale co z resztą ?
CZY OPLACA MI SIE KUPIC NAJLEPIEJ WYPOSAZONEGO, NAJMLODSZEGO, PRAWIE IDEALNEGO 1.3 / 75 KM ZEBY POZNIEJ MODYFIKOWAC GO KOSZTEM 3 000 ZL?
CZY DA SIE Z TYCH 75 KM WYCISNAC PRZYJEMNOSC Z WYPRZEDZANIA I JEZDZENIA BEZ MODYFIKACJI ?? :)
Z góry dzięki za wskazówki ;] :aloha:
Już niedługo spodziewam się swojego pierwszego "malca". Mówimy o V generacji Civica, w gre wchodzą 3 auta - 1.5 / 90 KM z przebiegiem nieco ponad 130 000, 1.3 / 75 KM z niespełna 100 000 oraz igiełka - 1.6 / 125 KM z przejechanymi 124 000. Nie chodzi o to, że chcialem się pochwalić ale o małe rady i podpowiedzi :)
Otóż chciałbym się dowiedzieć co mógłbym zrobić w poszczególnym modelu (zarówno 75, KM, 90KM jak i 125KM) żeby jeździł lepiej. Nie mam już stałego źródła dochodu, więc pod uwagę muszę brać także spalanie. Z tego co wiem 1.6 V-TEC polknie nawet z 11 L bajurki, 1.5 bez V-Teca oczywiście mniej a 1.3 to już tylko ekonomia bo z dynamiką może być słabo :/
Po zakupie któregoś z wymienionych na ten cel będe miał ok 2 000 - 3500 zł. Chodzi o delikatny tunning mechaniczny, żeby nie ingerować zabardzo w mechanikę pojazdu. Co
sugerujecie ? Chip ? Wydech ? Inne drobnostki ? Oczywiście dobre opony i audio podstawowe (nie musi głośno grać) to podstawa ale co z resztą ?
CZY OPLACA MI SIE KUPIC NAJLEPIEJ WYPOSAZONEGO, NAJMLODSZEGO, PRAWIE IDEALNEGO 1.3 / 75 KM ZEBY POZNIEJ MODYFIKOWAC GO KOSZTEM 3 000 ZL?
CZY DA SIE Z TYCH 75 KM WYCISNAC PRZYJEMNOSC Z WYPRZEDZANIA I JEZDZENIA BEZ MODYFIKACJI ?? :)
Z góry dzięki za wskazówki ;] :aloha: