Zobacz pełną wersję : WISECO
Witam
Mam pytanko:
czy ta firma jest godna polecenia u uwagi WISECO? czy lepiej zainwestowac w cos z cyklu Egale...
z gory dziekuje za odpowiedz
pozdrawiam
czy ta firma jest godna polecenia u uwagi WISECO? czy lepiej zainwestowac w cos z cyklu Egale...
nie wiem w co dokladnie chcesz inwestowac, ale.... WISECO to jeden z najlepszych producentow tlokow na swiecie, natomias firma EAGLE zajmuje sie glownie produkcja korb i walow korbowych ( kutych ). www.eaglerod.com www.wiseco.com
wiec tak planuje montarz turbo i zastanawiam sie czy najpierw zrobic soft turbo i pozniej wrazie czego zakuc i bawic sie dalej czy obrazu zakuc( tzn io tak bedzie zakuty z racji turbo nie wazne czy to bedzie 230km opcja soft czy wyzej) znalazlem secik tzn kute tloki WISECO z korbami eagla brak panewel ale wrazie czego nie sa to kosztu straszne w polsce wiec juz na miejscu bym zakupil...
wiec rozumiem ze WISECO jest firma godna polecenia milo to wiedziec:] wiec juz wiem na jaka firme padnie jesli chodzi o tloki
ddziekuje za odpowiedz
pozdrawiam
Łukasz Łukowski
nie zapomnij ze zmiana korb i tlokow na nie fabryczne wiaze sie z wywazeniem walu bo pewnie beda mialy inna mase niz fabryczne
masa korb/tlokow ma znaczenie tylko w wypadku silnikow w ukladzie v. w rzedowych nie ma to znaczenia, byle kazdy komplet tlok/korba wazyl tyle samo.
wał rownież należy wymienić przy zakówaniu czy może zostać z d16z6? niestety mój D16a zlapal wody przez stozek i teraz mam d16z6... i dokładnie nie wiem jak sprawa sie ma do wału. Panewki rownież tzreba zmienic rozumiem.
nie musisz zmieniac walu, jest wystarczajaco wytrzyaly, co do panewek to w zaleznosci w jakim stanie sa obecne.
Witam
Przepraszam ze odkupuje temat... ale chodzily mi po glowie dziwne tematy co zrobic dalej czy sprzedac auto kupic cos innego ale nie moge go sprzedac... przywiazalem sie do niego i lubie to autko... nadal sie zastanawiam ale moje pytanie brzmi czy ten zestawik tlokow i korb da rade przy jakiejs rozsadnej mocy (nominalnie pisza ze dadza rade do 350bhp... wiec cos jeszcze jest potzrebne zeby "bezpiecznie" turbic civka? tzn domyslam sie ze z gora tez by tzreba bylo cos zrobic...
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/D16-Civic-CRX-Si-Turbo-Engine-Kit-Pistons-Rods-Gasket_W0QQcmdZViewItemQQ_trksidZp1638Q2em118QQcat egoryZ33623QQihZ008QQitemZ180196172709QQrdZ1QQsspa genameZWD1V
pozdrawiam
Pati bardzo uszczesliwila by mnie 3 na poczatku badz zblizona wartosc... choc na poczatek sympatycznie wygladalo by jakies 220-250bhp... podobno 220bhp bez kucia jedna z firm proponuje bo tyle moga korby wytrzymac seryjne...
wacham sie mowiac szczeze co mam zrobic bo mam 2 opcje... ale jakos wolal bym turbo jak narazie... tak mi sie wydaje.
p.s: Pati wiesz moze czy te graty sa cokolwiek warte czy to wyzucenie kasy w bloto?
pozdrawiam
3 z przodu to tulejowany blok.
korby dobre, tłoki niezłe. panewki dobre. uszczelki kiepskie.
tulejowany blok...? przepraszam ale nie znam sie coz to znaczy? i jaki moglby byc tego koszt? czyli z tego zestawu uszczelki wrazie W. poszly by w zapomnienie.
zanim się rzucisz na 3 z przodu duuuzo poczytaj. albo szykuj worek kasy i oddaj silnik komus do zrobienia.
co nieco juz wiem o kosztach... no chyba ze faktycznie mnie to przerosnie....
sam nie mam w planach tego robic z racji ze nie mam o tym zielongo pojecia... a jednak to nie jest zabawka za tys czy 2 zlotych... ktora popsujesz bedzie Ci szkoda i kupisz kolejna... bez zalu.
dlatego wlasnie sie wacham co zrobic...
zakuj motor bez tulei, HCC ma taki zestaw i nie narzeka chyba a i sporo aut zniszczył, pamietaj o jednym jak robisz T to Nm sa bardziej niszczace niz PS
270hp na nietulejowanym D to igranie z żelaznym deszczem.
Pati mam prosbe jak bys mogl mi napsiac na p.s: ile mniej wiecej tulerowanie kosztuje i dokladnie polega... oraz jakie wartosci sa "bezpieczne" bylbym bardzo wdzieczny.
pozdrawiam
krystianITR
27-12-07, 19:26
Pati mam prosbe jak bys mogl mi napsiac na p.s: ile mniej wiecej tulerowanie kosztuje i dokladnie polega... oraz jakie wartosci sa "bezpieczne" bylbym bardzo wdzieczny.
pozdrawiam
Z 5 tys wraz z tulejami i montazem w blok...
to koszt tulejowania juz znamy teraz drogie czesc pytania... ile bez tulejowania w miare ebzpiecznie jest wstanie d16z6 wytrzymac (oczywiscie z kutymi tlokami i korbami)?
pozdrawiam
:szukaj:
bo było nie raz...
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.