Archer
10-12-11, 19:23
Mam pytanie odnośnie kopułki aparatu zapłonowego D16Z6.
Czy trzpień grafitowy tej kopułki (ten środkowy) powinien wystawać poza gniazdo?
Od kilku dni mam problemy z odpalaniem samochodu. Po przeczyszczeniu styków w kopułce problem zniknął, lecz zauważyłem, że ten środkowy trzpień znajduje się na równi z gniazdem (ten do którego przychodzi sprężynka). Teraz pytanie, czy w takim wypadku konieczna jest wymiana kopułki, czy ten model tak ma (np. w Vectrach trzpień jest na równi z gniazdem).
Czy przyczyną wytarcia może być uszkodzony aparat zapłonowy (luz wzdłuż osi)? Czy jest to normalna część eksploatacyjna?
Czy trzpień grafitowy tej kopułki (ten środkowy) powinien wystawać poza gniazdo?
Od kilku dni mam problemy z odpalaniem samochodu. Po przeczyszczeniu styków w kopułce problem zniknął, lecz zauważyłem, że ten środkowy trzpień znajduje się na równi z gniazdem (ten do którego przychodzi sprężynka). Teraz pytanie, czy w takim wypadku konieczna jest wymiana kopułki, czy ten model tak ma (np. w Vectrach trzpień jest na równi z gniazdem).
Czy przyczyną wytarcia może być uszkodzony aparat zapłonowy (luz wzdłuż osi)? Czy jest to normalna część eksploatacyjna?