Zobacz pełną wersję : Czy opłaca sie wkładać D15B JDM zamiast D16y7
Poniewaz moj dotychczasowy silnik ( D16y7) zakończył swój zywot to musze kupić nowy. A ponieważ mój budrzet nie jest najwiekszy to pozostaje mi zakup silnika albo takiego samego jak mialem , albo D15B JDM . Moje pytanie to czy ospzret od D16y7 pasuje do D15B JDM i czy kupowanie tego silnika wogole sie oplaca (czy ma on jakies wieksze mozliwosci od D16Y7 )? Dodam ze moj civic to wersja coupe z 1997 roku . Prosze o porady .
Zakonczyl tzn? Moze lepiej zrobic remont? Z Y7 mozna sporo wycisnac
Y7 możesz bardziej zmodzić i mieć więcej niż D15B, który z kolei ma więcej fabrycznie. W sumie odpowiedź zależy tutaj od finansów i tego co chcesz potem z tym zrobić. Jeśli tylko podstawowe mody to lepiej brać D15B...jeśli bardziej grzebać to wiadomo, że 1.6.
Remopnt nie wchodzi tu w gre bo cala ta glowna panewka ma luz i ogolnie tak sie tam nakiełbasiło z remont to ok 2 tys. pln wiec tyle co nowy silnik. Z modow to myslalem zeby narazie zadowolic sie podstawami a za jakis czas moze turbo... wiec teraz nie wiem co wybrac bo cena tych silnikow jest taka sama. I powtarzam pytanie czy ten silnik D15B bedzie pasowal bez dokupywania zadnych innych gadzetow w miejsce D16Y7???
ja mam d15b i jestem mega zadowolony :d
hej sunnboy , a jaka moc wycisnoles ze swojego d15b ?? tylko ze ten o ktorym mowie to wersja non vtec
Yyyyy...to może doprecyzujesz w końcu o co dokładnie Ci biega. Bo jak zaczynasz w pierwszym poście, że chcesz D15B JDM to wszyscy tutaj myślą o 130KM. A tu się nagle okazuje, że idzie pewnie o D15B2.
;) no wlasnie,,jasno jest napisane ze to JDM czyli 130 PS :d inaczej woogole bym sie nie wypowiadal..na chwile obecna musza zhamowac swoja dzidzie ale potencjal jest..w klasie mini robi swoje :aloha: a to jeszcze nie koniec :agent:
skolopendra
20-05-07, 14:23
Dodam ze moj civic to wersja coupe z 1997 roku
ja na Twoim miejscu wkładał bym y8 :piwo2:
No wiecie , dostalem wiadomosc od maciekxxx ktory rozprowadza czesci do hondy , ze ma do mojego samochodu silniki w tym ,,Silnik goły D15B JDM non vtec 108KM (pasuje idealnie w zamian d16y7) 108KM 80tys km 2000zl gwarancja" wiec z tad chyba to zamieszanie...???
[ Dodano: Nie 20 Maj, 2007 ]
No wiecie , dostalem wiadomosc od maciekxxx ktory rozprowadza czesci do hondy , ze ma do mojego samochodu silniki w tym ,,Silnik goły D15B JDM non vtec 108KM (pasuje idealnie w zamian d16y7) 108KM 80tys km 2000zl gwarancja" wiec z tad chyba to zamieszanie...???
w japoni kazde 1,5 mialo oznaczenie d15b natomiast byly to rozne silniki, z ktorych najmocnijeszy to byl vtec 130koniow, bez wiekszego sensu dla meni jest wsadzanie golego silnika 1,5 w miejsce d16y7 bo jak zostanei osprzet z y7 to bedzie ponizej 100koni. najlepiej zmien na 1,6 vtec lub na to samo co miales.
dzieki rem! wlasnie o taka odpowiedz mi chodzilo :-) czyli albo szukac D16Y8 albo pakowac to co bylo . serdeczne dziki i pozdrawiam!!!!!!
a ja tez się podczepie pod temat mam małe pytanko i tez padł d16y7 i tez nie opłaca się remontować i tez mam dylemat co włożyć to samo czy (mechanik znajomy mówi żebym włożył 170km ponoć niema dużo przerabiania tylko wiązka do kompa co możecie na ten temat mi napisać czy naprawde tak jest i jaki to jest model tego silnika 170konnego??) help
b18c4, duzo przerabiania nie ma, ale cena silnika duzo wieksza
d16y7 waha się od 1500pln do 2000pln szukam i tez ciężko znaleźć w dobrym stanie
a ile b18c4 zł będzie kosztował
shit kolejny D16Y7 pada.... strach się bać :(
co się napsuło ?
wszystko ladnie pieknie tylko nie zapomnijscie o swapie hebli do takich potworow bo seryjne napewno nie dadza rady,zawiecha tez konkretna a to dodatkowe koszta ..swap to nie tylko kwestia silnika panowie
..ja robiac swapa wzialem to pod uwage :)
no w sumie hamulce sprzydały by się lepsze ale mam sportowe u siebie w hani sportowe tarcze nacinane i wentylowane klocki tez sportowe myślałem ze wystarczy
a w silniczku coś zaczęło stukać pukać :( i do tego spalił mi w trasie ok 130km prawie wszytki olej (spuściłem w domku 600ml) a sprawdzałem przed wyjazdem i było all ok i w trasie stuku puku i hol do domku :(
a może ktoś ma na sprzedaż d16y7 (sprawny) będzie najmniej przerabiania i chyba najtaniej i jaka cena
Etam pomyśl nad swapem lepiej, D16Y7 troche brakuje :)
no dobra , a ja chcialbym zapytac na jakie przerobki musze sie przygotowac jesli w miejsce mojego D16y7 chce wstawic D16Y8??? Taka operacja wydaje mi sie przy moim budrzecie chyba najkorzystniejsza ale obawiam sie nieprzewidzianych kosztow takiego swapa. czy sa takie??
Z Y7 na Y8 to tylko przerobka elektryki zeby dzialal VTEC i linki gazu bo przepustnica jest w innym miejscu
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.