gerocrx
05-12-11, 12:47
mam pewien problem (dodam iż hondę 1.6 vti mam poraz pierwszy wcześniej był crx d16a9z którą nie było problemów) zacznę od początku podczas zakupu hania miała mało płynu sprzedawca twierdził ze nią nie jeżdził zimą i ze jak włączyłem ogrzewanie to wpiłą płyn- mozę i racja
wiec po zakupie delikatnie dojechałem do domu około 40 km nic sie z tem nie dziło. wymieniłem płyny oleje filtry czyli pełna obsługa- po zalaniu płynem chłodniczym dynager -35 stopni na włączonym ogrzewaniu pojeździłem i dolałem po ostygnięciu motorka do chłodnicy i połowa w zbiorniku wyrównawczym.
i po wymianie zaczął się problem hona służy do jazdy czyli po butowaniu 8-9 przejade kawałek na biegu 1 i stanę na 5 minut i wywala płyn do zbiornika wyrównawczego nie nadązy schładzać wentylator i temperatura rośnie podczas postoju
. dodam iż nie puszcza żadnego dymka
olej ubywa ale chyba w vti to normalne w d16a9 też ubywało
dodam iż kupiłem vti nie poto by jeżdzić nią 80km/h
może ktoś zana przyczyne wywalania płynu i jeszcze jedno czy płyn jak sie stanie nie powinien sie cofać do chłodnicy jak ostygnie
dodam ze korki 2 razy wymieniałem od chłodnicy są orginalne z servisu
czy przyczyną moze być brudny układ chłodzenia bo wcześniejszy właćiciel chyba do tego nawet nie zaglądał
a mozę uszczelka pod głowicą ale chyba powinien dymić moze sie myle
prosze o jakieś wskazówki
.zaczynam od termostatu- jest ok
teraz czyszczenie układu - płyn do czyszczeniu pojeżdze 2 godzinki i zobacze:mad:
wiec po zakupie delikatnie dojechałem do domu około 40 km nic sie z tem nie dziło. wymieniłem płyny oleje filtry czyli pełna obsługa- po zalaniu płynem chłodniczym dynager -35 stopni na włączonym ogrzewaniu pojeździłem i dolałem po ostygnięciu motorka do chłodnicy i połowa w zbiorniku wyrównawczym.
i po wymianie zaczął się problem hona służy do jazdy czyli po butowaniu 8-9 przejade kawałek na biegu 1 i stanę na 5 minut i wywala płyn do zbiornika wyrównawczego nie nadązy schładzać wentylator i temperatura rośnie podczas postoju
. dodam iż nie puszcza żadnego dymka
olej ubywa ale chyba w vti to normalne w d16a9 też ubywało
dodam iż kupiłem vti nie poto by jeżdzić nią 80km/h
może ktoś zana przyczyne wywalania płynu i jeszcze jedno czy płyn jak sie stanie nie powinien sie cofać do chłodnicy jak ostygnie
dodam ze korki 2 razy wymieniałem od chłodnicy są orginalne z servisu
czy przyczyną moze być brudny układ chłodzenia bo wcześniejszy właćiciel chyba do tego nawet nie zaglądał
a mozę uszczelka pod głowicą ale chyba powinien dymić moze sie myle
prosze o jakieś wskazówki
.zaczynam od termostatu- jest ok
teraz czyszczenie układu - płyn do czyszczeniu pojeżdze 2 godzinki i zobacze:mad: