Zobacz pełną wersję : swap d16z6
Robię swap z d16y7 na d16z6 na wiązce od d16y7 + przejściówka na obd1 i komp p28
zostały mi jakieś 3 gniazda, czujniki na kolektorze ssącym (foto1), a tylko 2 wtyczki (foto 2)
1 http://img339.imageshack.us/img339/8633/22112011407.th.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/339/22112011407.jpg/)
2 http://img207.imageshack.us/img207/1843/22112011409.th.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/207/22112011409.jpg/)
jak je ze sobą podłączyć pomoże ktoś to ogarnąć??
ludzie pomóżcie mi kurcze no samochód stoi w garage a potrzebny jest wytłumaczcie jak młodemu.
fot1 nr2 to silniczek krokowy, od niego jest fot2 wtyczka2.. wykorzystujesz z niej 2 kabelki (przeważnie wywalasz pomarańczowy)
fot1 nr1 to zawór evap (od tej czarnej puszki na ścianie grodziowej) - prawdopodobnie masz już to podłączone do jakiegoś zaworu, więc ten możesz zdjąć z kolektora i schować na półce.. jeśli nie to równie dobrze możesz w ogóle tego nie podłączać - komp nie rozpoznaje braku zaworka i nie wpływa to na jego pracę
fot1 nr3 to czujnik temperatury - prawdopodobnie fot2 wtyczka1 jest od niego, ale podaj kolory przewodów dla pewności ;)
foto2 wtyczka1 - żółto czarny i czerwono żółty
foto,wtyczka do foto, wtyczka
1,2 do 2,2 wywalam pomarańczowy używam pozostałe
1,1 nie uzywany
1,3 do 2,1
bardzo dzięki dzisiaj działam
silnik odpaliłem po dłuższych zabawach z aparatem zapłonowym. (aparat póki co trzyma się na jednej śrubce d16y7 )
Obrotu falują jak szalone a po dodaniu gazu silnik gaśnie dzisiaj zrobię samo diagnostykę!!! i zobaczę czy coś błędy pokarzą a póki co jeszcze spróbuje zamienić miejscami przewody w silniczku krokowym
ktoś ma jeszcze jakieś pomysły?? co i jak
obroty falują w zakresie 1500 a 2000 po dodaniu gazu silnik normalnie pracuje
błąd wywala tylko 14 Zawór regulacyjny prędkości obrotowej biegu jałowego
czyli krokowy czyli co może być zamienione miejsca w pinach?? przy przelutowywaniu kostki??
czyli krokowy czyli co może być zamienione miejsca w pinach?? przy przelutowywaniu kostki??
Od tego zacznij,jak to nie pomoże to coś z krokowcem nie tak,A tak na marginesie to dlaczego zrobiłeś tego swapa ?? pytam bo mam też cupe z D16Z6,pierwotnie był D16Y8,ja swapa nie robiłem ,kupiłem już taką,u mnie został komp od D16Y8 z OBD 2.
silnik się kończył już na 3 4 5 w ogóle nie przyspieszał a że go kupiłem i leżał w garażu już od 3 miesięcy to go wpakowałem a samochód ogólnie idzie na sprzedaż
no i przewody w silniczku krokowym zamieniałem miejscami a dalej obroty falują?? wtf
Spróbuj przemyć,tego krokowca,jest kupa tematów jak to zrobić,ja ogólnie nie jestem zadowolony że mam w Cupe inny silnik niż pierwotnie,ale przy kupnie nie wychwyciłem tego.Ja np. co pare tygodni mam takie coś że jak auto zimne jade ,nagle szarpnie nim i check się zapala,przy próbie samodiagnostyki żaden błąd nie wychodzi ,check mignie szybko 3-razy i tak w kółko,kasuje błąd i jakiś czas znowu spokuj,ale to tak na marginesie.
silnik dalej faluje krokowy wyczyszczony nowa uszczelka pod ssącym ??? wtf.
może falować przez to ze silnik jest d16z6 a komp pozostał z d16y7 p2e
czekam na przejściówke a będzie dopiero po nowym roku - nie mam jak sprawdzic p28
w obd2 masz silniczek krokowy na 3 przewody, w obd1 na 2 przewody - ecu nie są kompatybilne i nie potrafią obsługiwać innego krokowca niż został dla nich przeznaczony, ergo: to jest Twój problem z obrotami
a mnie już trafiało dzięki dzięki zobaczymy jak to będzie z nowym kompem jak tylko dostanę przejściówkę
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.