Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Skrzywiona tylna belka / wypadek

Civic5V
26-11-11, 14:08
Witam
Dziś rano wpadłem w poślizg wychodząc z zakrętu ( tak tak za szybko ;/ było ) nie udało mi się wyprowadzić auta po czym ostro przywaliłem w krawężnik
siła uderzenia była na tyle duża że skrzywiło mi belkę, tylną felga z oponą stoi jakby mniej więcej tak : ,, \ ,, góra wystaje dół schowany
nie jestem mechanikiem ale z tego co widać wahacz też skrzywiony ;/ na szczęście nikomu nic się nie stało .
Odnośnie belki lepiej kupić używaną niż prostować to co jest ? no i tak mniej więcej ile gdzieś może mnie to kosztować .

postaram się wieczorem wrzucić foto jak to wygląda ...;/

chudypiter
26-11-11, 17:41
W civic-u nie masz belki, tylko wahacze. Ciężko bez zdjęcia koła pisać co mogło się uszkodzić.

Civic5V
26-11-11, 18:20
tak to wygląda ;/

http://imageshack.us/photo/my-images/88/dsc07443b.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/846/dsc07444t.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/521/dsc07445t.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/338/dsc07446a.jpg/

Konrad84
26-11-11, 18:58
Grubo!

Z blacharskich rzeczy najlepiej było by wymienić mocowanie wahaczy poprzecznych, dolnych (wyciąć i wspawać proste z innej budy).
Z mechanicznych na pewno wahacz wleczony, najlepiej kompletny, może wahacze poprzeczne (nie widać).

Przy okazji możesz sobie zabezpieczyć podwozie przed korozją.

Civic5V
26-11-11, 19:24
to może inne pytanie
opłaca się to w ogóle robić ... bo chyba koszt będzie nie mały ...

Chipsy2
26-11-11, 19:31