Zobacz pełną wersję : pierwszy problem z honda...
na poczatku chcialbym wszystkich przywitac poniewaz jest to moj pierwszy post...przechodzac do rzeczy moja honda przez 3 dni stala nie zapalana, dzis rano poszedlem ja odpalic a tu zonk...rozrusznik kreci ale nie chce zapalic...wymienilem filtr paliwa bo z nim juz mialem wczesnie problemy, potem sprawdzilem swiece i okazalo sie ze nie ma iskry, rozlozylem aparat zaplonowy i przeczyscilem styki ale to nic nie dalo, sprawdzilem takze doplyw paliwa i okazalo sie ze prawdopodobnie pompa paliwowa nie dziala poniewaz nie podaje bezyny...czy korys z urzytkownikow spotkal sie z takim czyms?? moja honda to mb2 z silnikiem d14a8
kazik2_h9w3
25-11-11, 19:52
A może tylko przekaźnik pompy
skoro nie ma iskry i pompa paliwa nie pracuje, to może coś z immobilajzerem albo alarmem jak masz. Jak przekręcisz kluczyk, mruga Ci zielona kontrolka z kluczykiem po prawej stornie licznika 3 -4 x ??
Iskra może jest, tylko nie zauważyłeś.
Polecam pobrać manual, jest na forum i poszukać gdzie są przekaźniki i je posprawdzać ( od pompy paliwa ) jak kolega wyżej pisze.
jak słychac po przekreceniu zapłonu pompe to jest ok jak nie to przekaznik padł , a jak nie ma iskry to modół albo cewka
dzieki wszystkim za odpowiedz a wiec zaczynajac od poczatku zaczalem sprawdzac co z ta iskra i prad dochodzi do aparatu zaplonowego a iskry dalej nie ma...co do paliwa to pompka nie chodzi lub jej poprostu nie slychac poniewaz odkrecilem wezyk za filtrem paliwa i w nim paliwo bylo, aczkolwiek swiece sa suche... manuali nie moge sciagnac poniewaz wyskakuje mi jakis blad czy ma ktos moze inny link do manuala (moze byc po angielsku), kontrolka od imobilajzera zapala sie po przekreceniu kluczyka i po kilku sekundach gasnie...
marcin98330
03-12-11, 15:19
a iskry dalej nie ma
Pochwalisz się jak sprawdzasz czy jest iskra na świecy?
wykręcasz świece i gwintem przykładasz do masy, kręcisz rozrusznikiem i sprawdzasz czy jest iskra..
a co do miroo24 to sprawdź czy po włączeniu zapłonu na kostce aparatu zapłonowego (od strony wiązki silnikowej oczywiście a nie od aparatu) jest napięcie akumulatora pomiędzy czarno-żółtym przewodem a masą
Wszystko jest w manualu jak pomierzyć aparat, ale druga sprawa zmierz cewkę bo miałem podobnie, a słyszałem jeszcze kiedyś o takim przypadku że przy wymianie filtra ktoś uderzył w jakiś czujnik i nie chciała odpalić właśnie.
marcin98330
04-12-11, 10:07
wykręcasz świece i gwintem przykładasz do masy, kręcisz rozrusznikiem i sprawdzasz czy jest iskra..
Ale ja to wiem, chciałem się upewnić, że autor dobrze robi ;)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.