Zobacz pełną wersję : regulacjia zaworów d d15+z6
damian7444
25-11-11, 17:20
witam..
ostnio zauwazylem ze na zimnym silniku klekocza mi zawory...tak jhak w tamacie zrobilem mini me w d15 + czapka od z5 i nic to teraz nie robilem tzn nie ustawialem zaworów ani nic...jakie maja byc luzy zaworowe ??? i jak je ustawic? moze ktos pomoze.
z gory dzieki :)
Zajrzyj do manuala albo do wyszukiwarki. Ustawiasz jak dla zwykłego d16z6
z5? moze było za sztywno i zacza klepac ;) wazne tez by dokręcać to kluczem dynamometrycznym;)
ssące 0,18 do 0,22 mm
wydechowe 0,23 do 0,28 mm
@na zimnym
damian7444
26-11-11, 08:38
ok dzieki wielkie.. a jaka kolejnosc jest ustawiania?
bednar_ek35
26-11-11, 09:45
1,3,4,2
damian7444
26-11-11, 10:37
i na 1 ma ssacy ma sie otworzyc i zamknac i wtedy ustawiac 1 tak? a potem tak samo 3,4,2 ?
i na 1 ma ssacy ma sie otworzyc i zamknac i wtedy ustawiac 1 tak? a potem tak samo 3,4,2 ?
Co?
No ściągasz pokrywę rozrządu aby widzieć kółko. jak up będzie w górze to regulujesz 1. Potem przeciągasz auto, aby UP był na godzinie 9. Wtedy regulujesz 3, potem przeciągasz auto na godzinę 6 i regulujesz 4 cylinder, na koniec na godzinę 3 i drugi cylinder. Cylinder nr 1 to ten najbliżej kółka rozrządu. Wszystko.
co przeciagasz? proprostu walem sie obraca...
co przeciagasz? proprostu walem sie obraca...
Przy 3-miejsciowym kole pasowym ciężko jest zmieścić normalny klucz, nie lubię bawić się w ściąganie koła, i szybciej idzie, gdy po regulacji danego zaworu przeciągam auto :)
można też podnieść auto, wrzucić 5 i obracać kołem :)
Przy 3-miejsciowym kole pasowym ciężko jest zmieścić normalny klucz, nie lubię bawić się w ściąganie koła, i szybciej idzie, gdy po regulacji danego zaworu przeciągam auto :)
jakos nigdy nie mialem z tym problemow, obojetnie z jakim kolem, od czegos sa nasadki...
bednar_ek35
27-11-11, 13:58
Ja zawsze robiłem tak jak pisze piroman,jeden bok auta do góry i kręcimy kołem.
chyba ktoś na to nie wpadł :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.