PDA

Zobacz pełną wersję : Samopoziomowanie ksenonu?



Czajka
25-11-11, 08:27
Panowie, czy w fabrycznym ksenonie jest samopoziomowanie?

kucyk
25-11-11, 08:59
Panowie, czy w fabrycznym ksenonie jest samopoziomowanie?
podobno tak ;)

Kras
25-11-11, 09:03
Musi byc. Inaczej bylby nielegal :D Czy dziala to inna sprawa...

Czajka
25-11-11, 09:11
W innych autach u mnie w rodzinie ksenon jest z soczewką więc chyba każdy wie jak wygląda samopoziomowanie się po odpaleniu auta: "góra, dół, lewo, prawo".
U mnie w civicu odpalam auto w ciemnym garażu i ksenon tylko sie rozjaśnia, po czym wyjeżdzam pod góre (garaż podziemny) i na ścianach lub drodze nie widzę aby ksenon się obniżał...

MichalKrakow
25-11-11, 09:59
Z tego co wiem to samo-poziomowanie działa kiedy masz doładowane auto z tyłu co powoduje że światła świecą innym po oczach i wtedy właśnie się automatycznie obniżają. A takie jeżdżenie świateł góra dół wydaje mi się że jest po prostu bajerem który fajnie wygląda (mogę się mylić).

Kras
25-11-11, 10:00
Widocznie trzyma poziom od razu. Poza tym pewnie ze na drodze nie widac, to nie armata czolgu :) Tu nie ma poziomowania real-time na dziurach :)

MichalKrakow
25-11-11, 12:05
Jak jest auto doładowane to wtedy widać jak strumień światła schodzi w dól lekko przy włączaniu świateł. Ale nie ma jakiegoś jeżdżenia góra dół a tym bardziej na boki (nie wiem po co).

szubek
25-11-11, 13:36
wsiądź do bagażnika to zobaczysz jak światła się obniżają, przynajmniej u mnie tak to działa :D

costar
25-11-11, 14:00
mam xenon jest fabrycznie:)

bibi
25-11-11, 14:18
Samopoziomowanie to taki bajer co podczas jazdy kontorluje naszą hondę a konkretnie odbywa się to co 3 minuty uwzględniając obciązenie ( tylko podczas właczonych lamp) i reguluje tylko wysokość świecenia. Nie reguluje w żaden sposób na boki czy jak to inny kolega opisał jak lufę w czołgu. To nie ma nic wspólnego z horyzontem i jest w 100% zalezne tylko i wyłacznie od obciążenia auta. W lampach na H7+H1 jest pokrętło a w lampach z HID jest identyczna zasada tylko dzieje się to z automatu bez konieczności kręcenia potecjometrem regulacji lamp względem obciążenia auta.

Czajka
25-11-11, 14:50
no i ok. chyba wszystko powiedziane w tym temacie. dzieki :)

lil2ice88
25-11-11, 23:19
poziomowanie zalezy od zapakowanego bagaznika lub obciazonego tylu samochodu w tedy sie ustawia nizej lub wyzej. Kumpel jezdzac w nowym accordzie wkurzal sie na wzniesieniach i gorkach bo czasz reakcji mialo to dlugi.(sorrki jak juz za puzno)

Alix
26-11-11, 11:53
Niech ktoś usiądzie w bagażniku, zapal światła z otwartą maską to usłyszysz jak pracowicie silniczki poziomują :) Na cieniu na ścianie prawie tego nie widać, ale słychać wyraźnie :)

bibi
29-11-11, 11:51
A myślałem że już wszystko jasne. Czujniki są 2 na lewym wachaczu z przodu i na belce z tyłu. Nie trzeba wcale iść do tyłu wystarczy dobrze docisnąć przód choć siadanie z tyłu pewnie jest łatwiejsze. I najważniejsze z tego wszystkiego przepraszam że krzykiem ale chyba nie wszyscy to przeczytali HONDA SPRAWDZA OBCIĄZENIE AUTA CO 3 MINUTY PODCZAS JAZDY Z WŁĄCZONYYMI ŚWIATŁAMI XENONOWMI I NIE BĘDZIE REAGOWAĆ NA ŻADNE GÓRKI I DOŁKI KONIEC.

Kras
29-11-11, 17:36
No to jest raczej zupelnie oczywiste tylko niektorzy oczekuja zyroskopu :)