Zobacz pełną wersję : Samopoziomowanie ksenonu?
Panowie, czy w fabrycznym ksenonie jest samopoziomowanie?
Panowie, czy w fabrycznym ksenonie jest samopoziomowanie?
podobno tak ;)
Musi byc. Inaczej bylby nielegal :D Czy dziala to inna sprawa...
W innych autach u mnie w rodzinie ksenon jest z soczewką więc chyba każdy wie jak wygląda samopoziomowanie się po odpaleniu auta: "góra, dół, lewo, prawo".
U mnie w civicu odpalam auto w ciemnym garażu i ksenon tylko sie rozjaśnia, po czym wyjeżdzam pod góre (garaż podziemny) i na ścianach lub drodze nie widzę aby ksenon się obniżał...
MichalKrakow
25-11-11, 09:59
Z tego co wiem to samo-poziomowanie działa kiedy masz doładowane auto z tyłu co powoduje że światła świecą innym po oczach i wtedy właśnie się automatycznie obniżają. A takie jeżdżenie świateł góra dół wydaje mi się że jest po prostu bajerem który fajnie wygląda (mogę się mylić).
Widocznie trzyma poziom od razu. Poza tym pewnie ze na drodze nie widac, to nie armata czolgu :) Tu nie ma poziomowania real-time na dziurach :)
MichalKrakow
25-11-11, 12:05
Jak jest auto doładowane to wtedy widać jak strumień światła schodzi w dól lekko przy włączaniu świateł. Ale nie ma jakiegoś jeżdżenia góra dół a tym bardziej na boki (nie wiem po co).
wsiądź do bagażnika to zobaczysz jak światła się obniżają, przynajmniej u mnie tak to działa :D
mam xenon jest fabrycznie:)
Samopoziomowanie to taki bajer co podczas jazdy kontorluje naszą hondę a konkretnie odbywa się to co 3 minuty uwzględniając obciązenie ( tylko podczas właczonych lamp) i reguluje tylko wysokość świecenia. Nie reguluje w żaden sposób na boki czy jak to inny kolega opisał jak lufę w czołgu. To nie ma nic wspólnego z horyzontem i jest w 100% zalezne tylko i wyłacznie od obciążenia auta. W lampach na H7+H1 jest pokrętło a w lampach z HID jest identyczna zasada tylko dzieje się to z automatu bez konieczności kręcenia potecjometrem regulacji lamp względem obciążenia auta.
no i ok. chyba wszystko powiedziane w tym temacie. dzieki :)
poziomowanie zalezy od zapakowanego bagaznika lub obciazonego tylu samochodu w tedy sie ustawia nizej lub wyzej. Kumpel jezdzac w nowym accordzie wkurzal sie na wzniesieniach i gorkach bo czasz reakcji mialo to dlugi.(sorrki jak juz za puzno)
Niech ktoś usiądzie w bagażniku, zapal światła z otwartą maską to usłyszysz jak pracowicie silniczki poziomują :) Na cieniu na ścianie prawie tego nie widać, ale słychać wyraźnie :)
A myślałem że już wszystko jasne. Czujniki są 2 na lewym wachaczu z przodu i na belce z tyłu. Nie trzeba wcale iść do tyłu wystarczy dobrze docisnąć przód choć siadanie z tyłu pewnie jest łatwiejsze. I najważniejsze z tego wszystkiego przepraszam że krzykiem ale chyba nie wszyscy to przeczytali HONDA SPRAWDZA OBCIĄZENIE AUTA CO 3 MINUTY PODCZAS JAZDY Z WŁĄCZONYYMI ŚWIATŁAMI XENONOWMI I NIE BĘDZIE REAGOWAĆ NA ŻADNE GÓRKI I DOŁKI KONIEC.
No to jest raczej zupelnie oczywiste tylko niektorzy oczekuja zyroskopu :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.