PDA

Zobacz pełną wersję : Osłony gumowe maglownicy a zbieżność



coppi
17-11-11, 16:21
HEj,

Chciałem zapytać jak ustawia się zbieżność z przodu?? Na drążkach kierowniczych??

Bo mam do wymiany końcówki i osłony gumowe na drązkach (te przy maglownicy) i bym sobie to spokojnie sam wymienił, a z tymi gumami jak na stacji i tak ściągają to się nie będę siłował - tylko bym założył na drążek i podjechał na stacje ;)

Trochę amatorskie to pytanie - ale dla pewności.

zakit
17-11-11, 19:05
zbieznosc tylko na drazkach, nigdzie indziej nic sie nie ustawia w zawieszeniu.

Budziniak
17-11-11, 19:43
a z tymi gumami jak na stacji i tak ściągają to się nie będę siłował nie ściągają bo niema potrzeby.

coppi
17-11-11, 20:05
nie ściągają bo niema potrzeby.

No właśnie to tak edukacynie - to jak na tych drążkach to sie ustawia?? Na maglownicy bez ściągania tych gum??

spychu
18-11-11, 09:21
normalnie, drazek jest wkrecany do maglownicy po czym dalej juz w drazku jest przegub kulowy i dalej idzie gwint do koncowki, wystarczy poluzowac srube kontrujaca przy koncowce i krecic drazkiem, ktory swobodnie sie wtedy obraca wlasnie ze wzgledu na ten przegub kulowy,.

Jak Budzik pisal, nie ma zadnej potrzeby sciagania gum z magla itp.

coppi
18-11-11, 09:46
normalnie, drazek jest wkrecany do maglownicy po czym dalej juz w drazku jest przegub kulowy i dalej idzie gwint do koncowki, wystarczy poluzowac srube kontrujaca przy koncowce i krecic drazkiem, ktory swobodnie sie wtedy obraca wlasnie ze wzgledu na ten przegub kulowy,.

Jak Budzik pisal, nie ma zadnej potrzeby sciagania gum z magla itp.

To teraz wszystko jasne. Dzieki