Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : kto wie jaka funkcje pełni "ten" przewód??



rem36
23-05-05, 23:56
zaczyna sie w rurze ktora idzie ciecz chłodząca do termostatu,
tutaj
http://img285.echo.cx/img285/8154/13ns.th.jpg (http://img285.echo.cx/my.php?image=13ns.jpg)
a pozniej wchodzi bezposrednio do kolektora dolotowego :shock:
tutaj
http://img285.echo.cx/img285/5408/25sh.th.jpg (http://img285.echo.cx/my.php?image=25sh.jpg)

Poco do powietrza dostarczana jest ciecz chłodzaca?? cisnienie w tym przewodzie jest nieduze, jest tam jakis zawor czy poprostu ten plyn tak sobie radosnie tam leci podczas jazdy??

elmer
24-05-05, 02:05
Zgaduje, ze ma cos wspolnego z wolnymi obrotami, bo nic innego mi do glowy nie przychodzi.

Adam R.
24-05-05, 02:20
obstawiam ze ogrzewacz odmy

badyl
24-05-05, 05:52
obstawiam ze ogrzewacz odmy
a po co niby ma obme podgrzewac,poprostu podgrzewa kolektor ssacy aby wacha odparowywała mi sie wydaje(lukne dzis u siebeie i dam znaka)

rem36
24-05-05, 08:36
poprostu podgrzewa kolektor ssacy aby wacha odparowywała mi sie wydaje(lukne dzis u siebeie i dam znaka)

Jesli by mialo to podgrzewac kolektor ssacy to płyn wchodzil by do jakiejs dodatkowej komory w kolektorze a pozniej bylby z niej przewod wylotowy płynu( tak jak jest zrealizowane podgrzewanie silniczka krokowego), tutaj ten płyn poprostu wpada do srodka i pozniej sie spala....


Zgaduje, ze ma cos wspolnego z wolnymi obrotami, bo nic innego mi do glowy nie przychodzi.

no tak tylko dosc zaskakujace jest to rozwiazanie jak dla mnie....
Płyn chłodzacy musialem dolewac po jakis 6k, wiec duzo to tego tamtendy nie leci, mimo ze przewod jest podpiety prosto pod rure do termostatu, bez zadnego zaworka, czy silniczka sterujacego (tak to przynajmniej wyglada)....

Adam R.
24-05-05, 08:51
obstawiam ze ogrzewacz odmy
a po co niby ma obme podgrzewac,poprostu podgrzewa kolektor ssacy aby wacha odparowywała mi sie wydaje(lukne dzis u siebeie i dam znaka)u mnie podgrzewanie przepustnicy i podgrzewanie odmy to sasiednie uklady i podgrzewanie odmy wyglada tak
http://img289.echo.cx/img289/1961/dsc000275zw.jpg

emg
24-05-05, 08:54
może to być tzw ssanie - czyli przy zimnym silniku otwiera się zaworek w kolektorze i daje więcej powietrza a komp więcej paliwa, w miarę nagrzewanie zaworek się zamyka i obroty maleją

rem36
24-05-05, 09:06
u mnie podgrzewanie przepustnicy i podgrzewanie odmy to sasiednie uklady i podgrzewanie odmy wyglada tak

no tak to u mnie było tak samo, podgrzewanie silniczka krokowego szło rownolegle do przewodu odmy.
http://img274.echo.cx/img274/4397/35ec.th.jpg (http://img274.echo.cx/my.php?image=35ec.jpg)
Na dole idzie odma , a góra idzie ogrzewanie silniczka.
Swoja droga poco podgrzewac odme?? :shock:

Ale to o zupelnie inny przewod mi chodzi :)


może to być tzw ssanie - czyli przy zimnym silniku otwiera się zaworek w kolektorze i daje więcej powietrza a komp więcej paliwa, w miarę nagrzewanie zaworek się zamyka i obroty maleją

no za to odpowiada silniczek krokowy, ten przewodzik dostarcza ciecz a nie powietrze, pozatym jak mowilem nie załwazylem w okolicay zadnych zaworkow itp. wiec to na zasadzie podcisnienia wszystko musi dzialac...

elmer
24-05-05, 09:58
A odlaczales go i patrzyles co jest w srodku w kolektorze?

emg
24-05-05, 14:04
nie do końca silniczek krokowy odpowiada za ssanie - za wolne obroty tak, ale ssanie jest zrobione osobno i do tego wykorzystana jest ciecz - im cieplejszy silnik tym bardziej ssanie jest zmniejszane. A co do zaworków - to mogą być w innym miejscu i ciecz może być doprowadzona kanałami wewnętrznymi kolektora - tak zauważyłem jest w kolektorze dolotowym od Z9 który będę zakładał - jest silniczek krokowy za przepustnicą i zaworek od ssania na przepustnicy

rem36
24-05-05, 14:28
no dobra fałszywy alarm, wczoraj zle z furiousem podlaczylismy przewody, wszystko przez prace w takich warunkach
http://img222.echo.cx/img222/9285/kolektor00393fa.th.jpg (http://img222.echo.cx/my.php?image=kolektor00393fa.jpg)
i pospiech....
dzis robiac wszystko na spokojnie wyszlo ze ten przewod jest jednym z przewodow do ogrzewania silniczka krokowego, a przeowd ktory wpielismy w silniczek powinien isc do podcisnienia :D :D :D

dzieki za pomoc pozros

elmer
24-05-05, 17:19
Wy geje.
:razz:

Furious
24-05-05, 17:31
Wy geje.
:razz:

Jakbys ty tak 5godzin na stojąco to też byś pomylił dziurke :P

Matey
30-05-05, 22:40
Jak odlacza ten przewodzik idacy rownolegle do odmy, to nie wyleje mi sie nic? Bo chce zamiast tego metalowego gumowy wezyk poprowadzic.

Toms
01-06-05, 10:10
kucze opisal bys mody, bo widze ze kolektor dolotowy zmieniles, napisz cos wiecej z jakiego auta, czy byly jakies problemy, czy jest poprawa......

rem36
01-06-05, 10:17
kucze opisal bys mody, bo widze ze kolektor dolotowy zmieniles, napisz cos wiecej z jakiego auta, czy byly jakies problemy, czy jest poprawa......

wszystko opisze pewnie w nastepnym tygodniu bo narazie jest w fazie prob, a z kolektorem skonczylo sie tak ze mam teraz znowu stary :/ dzis sie pomierze i ostatecznie zdecyduje ktory wybrac.