PDA

Zobacz pełną wersję : d13b2 i stałe wysokie obroty po ssaniu, pomysły sie wyczerpały :/



kriss20
12-11-11, 02:17
witam

walcze od jakiegos czasu z wysokimi obrotami po ssaniu ( nie mam obrotka ale tak na sluch )

wlacza sie ssanie, jakies 1500-2000 obr, pod koniec ssania zaczyna strasznie wyć ( jakies 3 tys ) po czym spada gdzies na 1000-1200 ( nie faluje, trzyma idealnie obroty ). Ok, silnik sie nagrzewa i nagrzewa a obroty 1000-1200 ( nie wiem dokładnie ile ) ciagle sie utrzymują do czasu aż nie "kopne" w pedał gazu. Wtedy silnik schodzi sobie ładnie do tych 800 obr i nic nie faluje itp ( silnik musi byc troszke nagrzany bo na zimnym po kopnieciu w gaz wraca na wysokie obroty ).

Moge powiedziec jeszcze, że czasami ( nie zawsze ) jak już stoi na tych 800 obr to slychac jakies takie dziwne dudnienie z dolotu jak by silnik miał czkawke LOL :)
To samo dudnienie slychac jak sie trzyma na wyzszych obrotach ( około 2 tys do góry ), po odpieciu wtyczki do EACV przestaje dudnic, silnik nie gaśnie, po wpieciu/wypieciu wtyczki na wlaczonym silniku czuje sie bardzo delikatna reakcje ale to może być moje złudzenie.


Przemyłem juz 2 razy EACV, wymienione są swiecie/filtr/, nieszczelnosci raczej nie ma bo też to sprawdzalem.

Ma ktoś jakies sugestie na zejscie po ssaniu do 800 obr i na to dudnienie ?

Ja stawiam na EACV ale nie mam gdzie go zdobyć zeby sprawdzić.

smoku93
12-11-11, 11:05
u mnie objawy są podobne. auto postoi całą noc, po czym odpale i obroty rosną do 2,5 tysiąca... nawet podczas jazdy jest taka reakca ze np jade na dwójce dokrece go do 2,5 tysiąca dam na trójke a on w czasie luzu potrafi sam obroty dwignąc nawet do 3,5 tysiąca

malinkie
12-11-11, 14:36
Od wolnych obrotów i od ssania są odpowiednie śrubki, którymi można sobie regulować. Na forum było opisywane która do czego, poza tym w Sam naprawiam też jest.

kriss20
12-11-11, 16:22
problem nie jest w regulacji wolnych obrotow tylko w tym, że auto samo nie chce zejsc do tych 800 obr tylko trzeba mu pomóc :/

vpeter
13-11-11, 18:11
Przpustnica sie zacina?moze jakies lewe powietrze lapie?

PlushaQ
13-11-11, 23:52
Ssanie w gaźniku uwalone, miałem ten sam problem - rozwiązany wymianą elementu, który za to odpowiadał.

yautja
14-11-11, 11:38
Też tak miałem. Po wymianie linki gazu i jej prawidłowej regulacji problem ustąpił.

zabor
14-11-11, 15:04
U mnie wymiana gaźnika na inny pomogła :rolleyes: bo nikt nie sprzedawał części do tego gaźnika.
Polecam wywalić gaźnik na złom i zamontować wtrysk od razu ;)
Straciłem przez gaźnik dużo nerwów, pieniędzy przez co chciałem zmienić samochód przez niego, psuł się co pół roku dokładnie.
Jakieś półtora roku temu zamontowałem wtrysk i do dziś nic się nie psuje a i ew. diagnostyka jest łatwiejsza. :)

djfania
14-11-11, 20:08
czyli takie coś da sie zrobić ? WYmienić gaznik na wtrysk ? hmmm ciekawe :P chyba sobie poczytam o tym :)