kriss20
12-11-11, 02:17
witam
walcze od jakiegos czasu z wysokimi obrotami po ssaniu ( nie mam obrotka ale tak na sluch )
wlacza sie ssanie, jakies 1500-2000 obr, pod koniec ssania zaczyna strasznie wyć ( jakies 3 tys ) po czym spada gdzies na 1000-1200 ( nie faluje, trzyma idealnie obroty ). Ok, silnik sie nagrzewa i nagrzewa a obroty 1000-1200 ( nie wiem dokładnie ile ) ciagle sie utrzymują do czasu aż nie "kopne" w pedał gazu. Wtedy silnik schodzi sobie ładnie do tych 800 obr i nic nie faluje itp ( silnik musi byc troszke nagrzany bo na zimnym po kopnieciu w gaz wraca na wysokie obroty ).
Moge powiedziec jeszcze, że czasami ( nie zawsze ) jak już stoi na tych 800 obr to slychac jakies takie dziwne dudnienie z dolotu jak by silnik miał czkawke LOL :)
To samo dudnienie slychac jak sie trzyma na wyzszych obrotach ( około 2 tys do góry ), po odpieciu wtyczki do EACV przestaje dudnic, silnik nie gaśnie, po wpieciu/wypieciu wtyczki na wlaczonym silniku czuje sie bardzo delikatna reakcje ale to może być moje złudzenie.
Przemyłem juz 2 razy EACV, wymienione są swiecie/filtr/, nieszczelnosci raczej nie ma bo też to sprawdzalem.
Ma ktoś jakies sugestie na zejscie po ssaniu do 800 obr i na to dudnienie ?
Ja stawiam na EACV ale nie mam gdzie go zdobyć zeby sprawdzić.
walcze od jakiegos czasu z wysokimi obrotami po ssaniu ( nie mam obrotka ale tak na sluch )
wlacza sie ssanie, jakies 1500-2000 obr, pod koniec ssania zaczyna strasznie wyć ( jakies 3 tys ) po czym spada gdzies na 1000-1200 ( nie faluje, trzyma idealnie obroty ). Ok, silnik sie nagrzewa i nagrzewa a obroty 1000-1200 ( nie wiem dokładnie ile ) ciagle sie utrzymują do czasu aż nie "kopne" w pedał gazu. Wtedy silnik schodzi sobie ładnie do tych 800 obr i nic nie faluje itp ( silnik musi byc troszke nagrzany bo na zimnym po kopnieciu w gaz wraca na wysokie obroty ).
Moge powiedziec jeszcze, że czasami ( nie zawsze ) jak już stoi na tych 800 obr to slychac jakies takie dziwne dudnienie z dolotu jak by silnik miał czkawke LOL :)
To samo dudnienie slychac jak sie trzyma na wyzszych obrotach ( około 2 tys do góry ), po odpieciu wtyczki do EACV przestaje dudnic, silnik nie gaśnie, po wpieciu/wypieciu wtyczki na wlaczonym silniku czuje sie bardzo delikatna reakcje ale to może być moje złudzenie.
Przemyłem juz 2 razy EACV, wymienione są swiecie/filtr/, nieszczelnosci raczej nie ma bo też to sprawdzalem.
Ma ktoś jakies sugestie na zejscie po ssaniu do 800 obr i na to dudnienie ?
Ja stawiam na EACV ale nie mam gdzie go zdobyć zeby sprawdzić.