ant26
11-11-11, 21:52
Witam serdecznie wszystkich
Mam taki problem, w wakacje wydmuchało mi uszczelkę pod głowicą (silnik D14A2) Civic 97 5D 1,4i +LPG firmy KME Diego G3.
Mój mechanik ładnie pięknie mi ją wymienił (komplet uszczelek niemieckiej firmy nie pamiętam nazwy - dodatkowo nowe szpilki), stwierdził też że skoro zdjęliśmy całą górę silnika wymienimy wszystkie uszczelki przy zaworach. Gdy ruszył zawory okazało się, że ma nadpalone gniazda - wszystko poszło do przeszlifowania (obyło się bez wymiany gniazd i zaworów). Reasumując po wymianie wszystkiego co było do wymiany i zrobienia, silnik teraz zaczął mi brać olej (Shell 5W-40). Czym to może być wywołane ?
Mam taki problem, w wakacje wydmuchało mi uszczelkę pod głowicą (silnik D14A2) Civic 97 5D 1,4i +LPG firmy KME Diego G3.
Mój mechanik ładnie pięknie mi ją wymienił (komplet uszczelek niemieckiej firmy nie pamiętam nazwy - dodatkowo nowe szpilki), stwierdził też że skoro zdjęliśmy całą górę silnika wymienimy wszystkie uszczelki przy zaworach. Gdy ruszył zawory okazało się, że ma nadpalone gniazda - wszystko poszło do przeszlifowania (obyło się bez wymiany gniazd i zaworów). Reasumując po wymianie wszystkiego co było do wymiany i zrobienia, silnik teraz zaczął mi brać olej (Shell 5W-40). Czym to może być wywołane ?