Zobacz pełną wersję : Spadek obrotów brak rozwiązania
kornel_no_1
09-05-07, 12:37
Jest wiele wątków na temat spadających obrotów jedna niewiele rozwiązań
Ten post chce poświęcić rozwiązaniu tego problem
Mam taki problem i próbuje różnych rzeczy, aby usterka ustąpiła
Wymieniłem kolektor ssący wiązkę, aparat zapłonowy i kompa z D15B7, wiec te rzeczy nie pomogło nadal dławienie i i falowanie obrotami na biegu jałowym
Silniczek świece i filtr zrobione.
Proszę o odpowiedzi na ten temat od osób, które usunęły ten problem
[H] Dylu [H]
09-05-07, 13:16
spytam o rzecz oczywista...byl reset ecu ?
kornel_no_1
09-05-07, 13:45
Oczywiście że był:)
witam po odpieciu krokowca obroty tez skacza ?
kornel_no_1
09-05-07, 15:02
Wydaje się że mniej ale nada ni chodzi równo
również zabkuje w czsie jazdy jan gaz trzymany jest w jednym miejscu
Halo ziomy
podpinam sie.
Mialem za luzna line od gazu (obroty na jalowcu 600-700, bez fali), wiec chwycilem za klucz 12
i ja podciagnalem, zaskutkowalo to tym, ze jak podczas jazdy wdusze sprzeglo to obroty spadaja do ~50obr/min a potem podnosza sie do ok 800-900 cyli uznajmy ze w porzo.
Lecz czasem po zdjeciu kamasza z gazu sa za wysokie np 1100, 1000
wiec co jest porobione
?
dlaczego spadaja do zera a potem wchodza na 800, albo ustalaja sie na poziomie 1100
Linka nie jest zbyt napieta, jest GIT
Pozatym raz jest za nisko raz za wysoko
POMOCY
gasnie mi czasem jak sie zatrzymam i chce skrecic (jak zakrece kierownikiem)
sprawdzcie automat ssania - jest przykręcony na 3 śrubki do przepustnicy od dołu. Miałem takie same problemy z obrotami i winny był właśnie automat ssania, który to powinien zamykać się i nie ssac powietrza z przepustnicy - a tak nie było i cały czas ssał powietrze a obroty chodziły jak chciały. Opis sprawdzenia ssania jest w manualu.
panowie a MAP SENSOR??
Ja miałem spadające obroty, rano jak była zimna pokazywała uszkodzony komp, do wymianie kilku kroków nic to nie dało, więc szukaliśmy dalej. No i wreszcie uszkodzony komp oraz sensor map. Życzę powodzenia, a za razem współczuje znam ból, na szczęście wszystko jest ok.
Witam
jestem tu nowy, nie znam hondy jeszcze dobrze i jak sie myle to krzyczcie. Ale czy przy kolektorz ssący gdzieś w okolicy przepustnicy nie ma takiego modułyu (potencjometru) połaczonego z przepustnica lub linką, który reguluje w zależności od położenia przepustnicy obroty? Jeśli jest to to moze być uszkodzone.
pozdrawiam
Witam proszę o pilną pomoc. Sprawa przedstawia się tak znalazłem do kupna fajną honde. Wszystko ładnie pięknie tylko poblem jest taki jak mniej wiecej tu opisujecie falujące obroty na biegu jałowym i czasami gaśnie na niskich obrotach. Czy warto w to inwestować? Kupić takie auto czy dać sobie spokój?
Proszę o naprawdę pilną poradę, bo w moich okolicach hondy schodzą na pniu. Pozdrawiam i z góry dziękuję.
(Civic V gen. 1994r 1.3 silnik 55kW)
kornel_no_1
10-05-07, 10:57
Są trzy możliwości
1.Rozrzą
2. Kable z kopułki
3. Silniczek krokowy
Wszystko jescze raz sprawdzę w sobote i powiem czy pomogło.
Mam identyczny problem. Mecze sie z tym od dluzszego czasu i dojsc nie moge w czym twki problem :(
kornel_no_1
11-05-07, 15:00
Kable sprawdzone odpadaja
[ Dodano: Pon 14 Maj, 2007 ]
Panowie wszystko jasne pasek czyli rozrzą
o 0,5 ząbka czyli był kijowy pasek
co do tego problemu
do sprawdzenia radzę
rozrząd
siniczek krokowy
kable zasilająca i linka gazu
ja mam jeszczew uszkodzony najprawdopodobnej silniczek krokowy bo jak jest zimny to silnik jest strasznie nie równy a jak sie nagrzeje jest ok
Tyle w tym temacie na dzień dzisiejszy
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.