Zobacz pełną wersję : palenie oleju
mafiamikee
11-11-11, 11:42
mam problem z ogromnym spalaniem oleju 1l na 400 km , co robić remont czy inny silnik , kaszt silnika 1500 miej więcej , remont 3000 ??
jaki silnik? i jak pali ten olej? jak dajesz w palnik czy jak hamujesz silnikiem
mafiamikee
11-11-11, 12:11
d16z6, mobil 10w40 , raczej przy ostrzejsze jeżdzie ale myśle że ubywa nawet gdy jeżdźe normalnie , w stępnie jestem już umówiony już z mechanikiem , jak remont jakie części jak firma ??
Na pewno podczas remontu należy wymienić uszczelniacze zaworowe. Najlepiej oryginalne Honda Oem. Na pewno pierścienie tłokowe, wszystko jest na Haparts, to na pewno, a reszta jak bedzie trzeba, np prowadnice zaworów, być może nowe tłoki, zależy w jakim stanie sa częsci silnika. Ja osobiście proponuje remont tania usługa to nie jest ale jak silnik jest w miarę w dobrym stanie to pomaga w 80% przypadków, sam robiłem niedawno i jestem zadowolony wyniosło mnie to około 2800 zł ale jest o niebo lepiej w końcu przestał palić olej i jest mocniejszy.
Co do silnika to takiego używanego nie dostaniesz, cóż sie dziwić są to stare silniki.
Używkę spokojnie dostaniesz, choć dla mnie byłoby to pozbawione sensu. Jeśli nie chcesz zmieniać jednostki na coś jeszcze mocniejszego, wyremontuj obecny silnik. Części bierz z Haparts tak jak wspomniał kolega (ew. z innego źródła, lecz tych samych firm). Chyba, że chcesz się bawić w doprężanie lub odprężanie+doładowanie.
Grzesiek_Devil_
11-11-11, 15:34
2800zl ? co tam robiles troche drogo :/ mi kolega co zajmuje sie naprawianiem hond remontuje itp chce zrobic za 1500zl plus minus... wymiana uszczelniaczy, ( co u mnie odpada bo wymienialem i sa nowe) pierscieni , planowanie glowicy im uszczelki...