Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : palenie oleju

mafiamikee
11-11-11, 11:42
mam problem z ogromnym spalaniem oleju 1l na 400 km , co robić remont czy inny silnik , kaszt silnika 1500 miej więcej , remont 3000 ??

Whiplash
11-11-11, 12:02
jaki silnik? i jak pali ten olej? jak dajesz w palnik czy jak hamujesz silnikiem

mafiamikee
11-11-11, 12:11
d16z6, mobil 10w40 , raczej przy ostrzejsze jeżdzie ale myśle że ubywa nawet gdy jeżdźe normalnie , w stępnie jestem już umówiony już z mechanikiem , jak remont jakie części jak firma ??

elber829
11-11-11, 13:20
Na pewno podczas remontu należy wymienić uszczelniacze zaworowe. Najlepiej oryginalne Honda Oem. Na pewno pierścienie tłokowe, wszystko jest na Haparts, to na pewno, a reszta jak bedzie trzeba, np prowadnice zaworów, być może nowe tłoki, zależy w jakim stanie sa częsci silnika. Ja osobiście proponuje remont tania usługa to nie jest ale jak silnik jest w miarę w dobrym stanie to pomaga w 80% przypadków, sam robiłem niedawno i jestem zadowolony wyniosło mnie to około 2800 zł ale jest o niebo lepiej w końcu przestał palić olej i jest mocniejszy.
Co do silnika to takiego używanego nie dostaniesz, cóż sie dziwić są to stare silniki.

Kriss91
11-11-11, 14:45
Używkę spokojnie dostaniesz, choć dla mnie byłoby to pozbawione sensu. Jeśli nie chcesz zmieniać jednostki na coś jeszcze mocniejszego, wyremontuj obecny silnik. Części bierz z Haparts tak jak wspomniał kolega (ew. z innego źródła, lecz tych samych firm). Chyba, że chcesz się bawić w doprężanie lub odprężanie+doładowanie.

Grzesiek_Devil_
11-11-11, 15:34
2800zl ? co tam robiles troche drogo :/ mi kolega co zajmuje sie naprawianiem hond remontuje itp chce zrobic za 1500zl plus minus... wymiana uszczelniaczy, ( co u mnie odpada bo wymienialem i sa nowe) pierscieni , planowanie glowicy im uszczelki...

elber829
11-11-11, 16:54