Zobacz pełną wersję : palenie oleju
mafiamikee
11-11-11, 11:42
mam problem z ogromnym spalaniem oleju 1l na 400 km , co robić remont czy inny silnik , kaszt silnika 1500 miej więcej , remont 3000 ??
jaki silnik? i jak pali ten olej? jak dajesz w palnik czy jak hamujesz silnikiem
mafiamikee
11-11-11, 12:11
d16z6, mobil 10w40 , raczej przy ostrzejsze jeżdzie ale myśle że ubywa nawet gdy jeżdźe normalnie , w stępnie jestem już umówiony już z mechanikiem , jak remont jakie części jak firma ??
Na pewno podczas remontu należy wymienić uszczelniacze zaworowe. Najlepiej oryginalne Honda Oem. Na pewno pierścienie tłokowe, wszystko jest na Haparts, to na pewno, a reszta jak bedzie trzeba, np prowadnice zaworów, być może nowe tłoki, zależy w jakim stanie sa częsci silnika. Ja osobiście proponuje remont tania usługa to nie jest ale jak silnik jest w miarę w dobrym stanie to pomaga w 80% przypadków, sam robiłem niedawno i jestem zadowolony wyniosło mnie to około 2800 zł ale jest o niebo lepiej w końcu przestał palić olej i jest mocniejszy.
Co do silnika to takiego używanego nie dostaniesz, cóż sie dziwić są to stare silniki.
Używkę spokojnie dostaniesz, choć dla mnie byłoby to pozbawione sensu. Jeśli nie chcesz zmieniać jednostki na coś jeszcze mocniejszego, wyremontuj obecny silnik. Części bierz z Haparts tak jak wspomniał kolega (ew. z innego źródła, lecz tych samych firm). Chyba, że chcesz się bawić w doprężanie lub odprężanie+doładowanie.
Grzesiek_Devil_
11-11-11, 15:34
2800zl ? co tam robiles troche drogo :/ mi kolega co zajmuje sie naprawianiem hond remontuje itp chce zrobic za 1500zl plus minus... wymiana uszczelniaczy, ( co u mnie odpada bo wymienialem i sa nowe) pierscieni , planowanie glowicy im uszczelki...
2800 zł dałem jak pisałem u mnie padł mi zawór wymienili mi 2 nowe, poza tym obróbka głowicy, docieranie zaworów, wymiana uszczelniaczy na nowe Honda oem, wymiana pierścieni wymaina zimeringów na wałku i wale korbowym, z częsciami z Haparts wyszło mi ogólnie 2800 zł no i padł mi jeszcze jak na złość aparat zapłonowy on też jest w tej cenie.
2800 zł dałem jak pisałem u mnie padł mi zawór wymienili mi 2 nowe, poza tym obróbka głowicy, docieranie zaworów, wymiana uszczelniaczy na nowe Honda oem, wymiana pierścieni wymaina zimeringów na wałku i wale korbowym, z częsciami z Haparts wyszło mi ogólnie 2800 zł no i padł mi jeszcze jak na złość aparat zapłonowy on też jest w tej cenie.
Coś drogo Cię to wyszło :| Same części wychodzą koło 1300 zł oczywiście na samych najlepszych + robota. Ja robiłem rok temu i z nowym sprzęgłem z exedy wyszło mnie to 2400. Za robote dałem 400 zł za remont i 200 zł za wymiane sprzęgła
mafiamikee
11-11-11, 17:30
właśnie z używką to może być różnie , naprawę oddaje mechanikowi ,koleś zajmuję sie tylko HONDAMI i jest specjalistą w tej marce . cena 2800 pln jest bardzo prawdopodobna bo też wstępnie rozmawiałem o takiej z mechanikiem w granicach 3000 pln ,uszczelniacze ,pierścienie tłokowe, uszczelka pod głowicą , planowanie , wszystkie uszczelki i simeringi , rozrząd , nie wiadomo co z panewkami i ogólnie z blokiem silnika ale mam nadzieje żę będzie ok bo mój budżet jest ograniczony .
Tak samo, bierz graty w Haparts i remontuj silnik. Haparts.pl - od ręki i przyjemnie xD
nie wiadomo co z panewkami
beda do zmiany ;] poza tym przy takim remoncie szkoda byloby cih nie wymienic. jesli pozniej by ci wysiadly musisz rozebrac praktycznie tyle samo. jak rozebralem swoj z przebiegiem lekko ponad 130kkm bylem strasznie zdziwniony. dolne panewki jak nowe, gorne zjechane juz prawie do metalu.
mafiamikee
12-11-11, 10:26
też tak myślę jak robić to wszystko tak żeby było git :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.