Zobacz pełną wersję : zmiana D14z2 na D15Z6
Szmitejszyn
11-11-11, 02:04
Witam, Interesuje mnie jak podłączyć zawór V-tec bo w seryjnym silniku takowego nie było. Czy wiąże się to z wymianą całej wiązki i komputera czy jest to kwestia przelutowania kilku kabelków?? POMOCY :D:D:D
Komp, który obsługuje VTEC, oraz wyprowadzenie kabelków.
Szmitejszyn
11-11-11, 09:50
Tylko pod co te kabelki podłączyć?? ;)
Normalnie. Od VTEC`a, czyli zaworu, do wtyczki kompa. Ewentualnie od wtyczki kompa do zaworu VTEC.
Szmitejszyn
11-11-11, 11:58
Czyli bez wymiany wiązki sie nie obędzie??
zalezy jakiego kompa uzyjesz p2y z d15z6 ma inne obd i ci nie bedzie pasowal wiazke ciezko znalesc sam szukalem najprostsze rozwiazanie to przejsciowka kabla w wiazce ciagnac nie trzeba po przejciu na kompa od d15z6 zostaje jeden wolny od krokowego w wiazce mozna by jego wykorzystac pozatym aparat ma jeden kabel wiecej ten od d15z6 no i sonda jest na jeden pin nie na 4 ale wszystko mozna ogarnac tylko immo trzeba wywalic albo kompa z kluczykiem i immo kupic ostatnio tworzylem podobna cudo i lata ale jesli masz skad wziac cala wiazke od d15z6 to warto wziac prostsza robota podpinasz tylko kilka kabli z kabiny zielona wtyczka na wiazce ma kilka wiecej niz w z1 no i dwa kabelki z drugiej strony wiazki trzeba dolozyc i lata
Szmitejszyn
12-11-11, 01:54
Wielkie dzięki :) zamuwiłem kompa od D15Z6 + wiązka ale zaszalałem i kupiłem głowice od D16Z6 :D:D:D:D:D sądze że to powinno juz latac :) w końcu cała zima przede mną w garażu :P
calej glowicy chba nie musisz przekladac tylko walek i klawiature na 99procent
calej glowicy chba nie musisz przekladac tylko walek i klawiature na 99procent
Nie musi, ale może jeśli chce to zrobić z sensem. Niestety budowa głowicy Econo i D16Z6 to nie tylko różnica w klawiaturze i wałku.
zamuwiłem kompa od D15Z6 + wiązka ale zaszalałem i kupiłem głowice od D16Z6
Lepiej byś zrobił gdybyś zaszalał i kupił kompa np. P28 i wiązkę OBD1
a czym sie jeszcze te glowice roznia ? komora spalania ? czy czyms jeszcze
Szmitejszyn
13-11-11, 21:51
http://allegro.pl/czesci-honda-civic-komputer-sterownik-p28-p-28-ecu-i1883583282.html
http://allegro.pl/przejsciowka-honda-obd2a-obd1-civic-crx-i1916606453.html
Trybiło by to przy starej wiązce??
teoretycznie powinno tylko tak obrotomierz w twoim civie ma sygnal z kompa a p28 go nie daje tylko wychodzi przewod z aparatu ale to mona zrobic na twoim aparacie pozatym krokowy masz na 3 piny a p28 obsluguje 2 pinowy teraz badz madry ktore dwa kable podpiac i jeszcze co p28 ma wyjscie pod v teca i pod czujnik cisnienia oleju w zaworze v tec a w wiazce od d14 z2 tych przewodow nie ma takze tak czy inaczej trzeba troche podlubac pozatym latac bedzie łaski nie robi asfalt musi zrywac ;D
Szmitejszyn
13-11-11, 22:33
czyli chciał, nie chciał trzeba rozebrać pół auta....
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.