Zobacz pełną wersję : EGR
Przeczytałem wszystkie tematy o EGR i nic konstruktywnego sie nie dowiedziałem. Co trzeba zrobić żeby ten zawór sie nie otwierał? Bedzie to miało jakieś negatywne skutki? Bo wg mnie to niedobrze jak spaliny dostają się do dolotu ;)
sunseeker1
10-05-07, 01:03
Przeczytałem wszystkie tematy o EGR i nic konstruktywnego sie nie dowiedziałem. Co trzeba zrobić żeby ten zawór sie nie otwierał? Bedzie to miało jakieś negatywne skutki? Bo wg mnie to niedobrze jak spaliny dostają się do dolotu ;)
Jak nie chcesz żeby się otwierał to odepnij przewód podciśnienia który nim steruje. (Wychodzi od góry) A tak wogóle to prócz redukcji NOx to też silnik odrobine szybciej sie nagrzewa i zmniejsza się prawd. spalania stukowego.
pozdr
A tak wogóle to prócz redukcji NOx to też silnik odrobine szybciej sie nagrzewa i zmniejsza się prawd. spalania stukowego.
pozdr
Czyli jak odłącze EGR to silnik będzie sie nieco wolniej nagrzewał i może wystąpić spalanie stukowe? Spróbuje, może nic nie zepsuje :)
sunseeker1
10-05-07, 17:16
Czyli jak odłącze EGR to silnik będzie sie nieco wolniej nagrzewał i może wystąpić spalanie stukowe? Spróbuje, może nic nie zepsuje :)
Ja mówiłem ogólnie jakie są konsekwencje, jak odłączysz w hondzie to tak naprawde nie powinno być różnicy (poza emisja). Jak odpinam u siebie kostke od egr lift sensor, czy też egr control valve (obie te rzeczy też wył. egr, a mówie o silniku d15z3) to nawet żadnego błędu nie wyrzuca, a smochedem jeździ się tak samo.
Ten zdjęty wężyk od sterowania podciśnieniem może sobie tak normalnie wisieć czy trzeba go jakoś zaślepić? Po odłączeniu EGR praktycznie nie ma jakiejś wielkiej różnicy, poza tym że auto nieco lepiej sie zbiera z niższych obrotów i normalnie reaguje na wdepnięcie gazu bez tego chwilowego przymulenia.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.