Krists
09-11-11, 18:32
Witam!
Od jakiegoś czasu zaczęły się problemy z LPG a mianowicie gdy wcisnę sprzęgło w trakcie jazdy (obroty powyżej 2.5tys) to auto gaśnie a przy dojeżdżaniu do skrzyżowania przy wciśnięciu sprzęgła powiedzmy przy tych 1200-1500rpm spada do 200 i się odbija po czym obroty wahają się w okolicach tej kreski 850 rpm bodajże co jest denerwujące bo to czuć na całym aucie. Ostatnio zaczęły się chłodniejsze dni i auto często gaśnie po czym ciężko mu sie odpala. Objawy te dotyczą zarówno zimnego jak i ciepłego silnika. Staram się przełączać na LPG dopiero gdy silnik osiągnie minimum te 30-40 stopni. Byłem u gazownika, który stwierdził że reduktor jest do wyrzucenia ponieważ obojętnie czy przekręci się dawkę na maxa czy na min to auto chodzi tak samo. I tu moje pytanie.
Jaki reduktor kupić aby wszystko chodziło tak jak należy. Silnik to d14a8, instalacja generacji II bodajże.
Od jakiegoś czasu zaczęły się problemy z LPG a mianowicie gdy wcisnę sprzęgło w trakcie jazdy (obroty powyżej 2.5tys) to auto gaśnie a przy dojeżdżaniu do skrzyżowania przy wciśnięciu sprzęgła powiedzmy przy tych 1200-1500rpm spada do 200 i się odbija po czym obroty wahają się w okolicach tej kreski 850 rpm bodajże co jest denerwujące bo to czuć na całym aucie. Ostatnio zaczęły się chłodniejsze dni i auto często gaśnie po czym ciężko mu sie odpala. Objawy te dotyczą zarówno zimnego jak i ciepłego silnika. Staram się przełączać na LPG dopiero gdy silnik osiągnie minimum te 30-40 stopni. Byłem u gazownika, który stwierdził że reduktor jest do wyrzucenia ponieważ obojętnie czy przekręci się dawkę na maxa czy na min to auto chodzi tak samo. I tu moje pytanie.
Jaki reduktor kupić aby wszystko chodziło tak jak należy. Silnik to d14a8, instalacja generacji II bodajże.