Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Jaki reduktor wybrać ? D14a8



Krists
09-11-11, 18:32
Witam!

Od jakiegoś czasu zaczęły się problemy z LPG a mianowicie gdy wcisnę sprzęgło w trakcie jazdy (obroty powyżej 2.5tys) to auto gaśnie a przy dojeżdżaniu do skrzyżowania przy wciśnięciu sprzęgła powiedzmy przy tych 1200-1500rpm spada do 200 i się odbija po czym obroty wahają się w okolicach tej kreski 850 rpm bodajże co jest denerwujące bo to czuć na całym aucie. Ostatnio zaczęły się chłodniejsze dni i auto często gaśnie po czym ciężko mu sie odpala. Objawy te dotyczą zarówno zimnego jak i ciepłego silnika. Staram się przełączać na LPG dopiero gdy silnik osiągnie minimum te 30-40 stopni. Byłem u gazownika, który stwierdził że reduktor jest do wyrzucenia ponieważ obojętnie czy przekręci się dawkę na maxa czy na min to auto chodzi tak samo. I tu moje pytanie.

Jaki reduktor kupić aby wszystko chodziło tak jak należy. Silnik to d14a8, instalacja generacji II bodajże.

pyrek
09-11-11, 19:40
Jeżeli wcześniej było wszystko ok to może taki sam, ew. można zregenerować obecny.

Maly303
10-11-11, 12:12
Witam.
Ja bym proponował założyć 4 generacje na hanah i zapominasz, że masz gaz ;)

Krists
10-11-11, 13:33
no tak tylko że ja chce wymienić parownik w koszcie ok 200-300zł a nie zakładać nową instalacje za 2 tys.. To jest różnica.

vengador
15-11-11, 21:21
To kup KME silvera, prosty jak budowa cepa, spadków nie bedzie żadnych, regeneracje sam zrobisz.

Krists
18-11-11, 19:52
No właśnie słyszałem że te kme stag są dobre tylko że jest kilka modeli

piroman
18-11-11, 20:00
To kup KME silvera, prosty jak budowa cepa, spadków nie bedzie żadnych, regeneracje sam zrobisz.
Przecież silver to jest reduktor do sekwencji a nie do II gen

Nie wiem jaki masz teraz ale do IIgen to polecałbym lovato, albo zrobić kompletną regenerację ,czyli wymienić membrany i oringi i masz w zasadzie nowy reduktor, stara zostaje tylko obudowa...

Krists
20-11-11, 19:01
no mam lovato przynajmniej tyle mi się udało wyczytać z obudowy ;]